Przegląd prasy
Karuzeli na stanowisku szefa ZDiT ciąg dalszy... Wykształcenie jak najbardziej związane w obejmowana funkcją. Zwłaszcza na tydzień przed zamknięciem dworca Fabrycznego nowa osoba spoza struktur i niezaznajomiona z tematem to idealne posunięcie i usprawiedliwienie w razie gdy zapytają "dlaczego się nie dało przygotować miasta do tej operacji logistycznie?"GW Łódź pisze:Nowy dyrektor odpowiedzialny za łódzkie drogi
pw
07.10.2011 aktualizacja: 2011-10-07 13:01
A A A Drukuj
Andrzej Wójcik został nowym dyrektorem Zarządu Dróg i Transportu. Zastąpi Krzysztofa Pacholskiego, który w czwartek otrzymał wypowiedzenie.
Andrzej Wójcik dotychczas był dyrektorem wydziału gospodarki komunalnej. Z wykształcenia jest elektrykiem, ale - jak mówi wiceprezydent Łodzi Arkadiusz Banaszek - jest również sprawnym menadżerem. Pierwszym ważnym zadaniem nowego dyrektora będzie przygotowanie miasta do zimy. - Nie można dopuścić do paraliżu miasta - mówi Banaszek.
Andrzeja Wójcika w wydziale gospodarki komunalnej zastąpiła Ewa Jasińska, jego dotychczasowa zastępczyni
Więcej... http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,10427560,Nowy_dyrektor_odpowiedzialny_za_lodzkie_drogi.html#ixzz1a6kaIQh5
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Adamix, łącznie zmieniany 1 raz.
Niedobrze. Jedną zabytkową zajezdnię sprzedali, teraz chcą to zrobić z najstarszą? I czy budowa nowego zakładu techniki ma jakiś sens ekonomiczny?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
EI pisze:"Pierwszą czynnością, jaką pasażer jest zobowiązany uczynić bezpośrednio po wejściu do pojazdu jest uiszczenie opłaty za przejazd" - tak teraz będzie brzmiał odpowiedni paragraf regulaminu lokalnego transportu zbiorowego w Łodzi (dotychczas pasażer miał skasować bilet "niezwłocznie po wejściu do pojazdu", choć jeszcze kilka lat temu zapis pozwalał na kasowanie biletu w czasie przejazdu do najbliższego przystanku).
Zakładając, że dziennikarz nie przekręcił zapisu projektu, uważam że idea zmiany jest co najmniej nietrafiona. Nic nie precyzuje, a brzmi zdecydowanie mniej ustawowo niż dotychczasowa wersja.
Natomiast zapis o darmowych przejazdach podczas wszystkich polskich juwenaliów - majstersztyk
Precyzuje, ale na niekorzyść pasażerów. Bo z tego jednoznacznie wynika, że wsiadając do autobusu na krańcówce muszę od razu skasować bilet, nawet jeśli będzie na niej stał jeszcze 10 minut.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Nowe brzmienie jest nielogiczne i w zdecydowanie gorszej formie niż poprzednie. A co jeśli pasażer uiści opłatę za przejazd przed wejściem do pojazdu? Np. w formie migawki? Co będzie wówczas pierwszą czynnością, do której jest zobowiązany po wejściu do pojazdu? Zajęcie miejsca stojącego?
Powinno pozostać "niezwłocznie" lub "w ciągu 1 minuty" - to byłby konkret.
Powinno pozostać "niezwłocznie" lub "w ciągu 1 minuty" - to byłby konkret.
I nie po wejściu do pojazdu. Tylko np. po ruszeniu pojazdu z przystanku.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Adamix pisze:A co jeśli pasażer uiści opłatę za przejazd przed wejściem do pojazdu? Np. w formie migawki? Co będzie wówczas pierwszą czynnością, do której jest zobowiązany po wejściu do pojazdu? Zajęcie miejsca stojącego?
Tak, jeszcze trzeba koniecznie dopisać, że kierowca autobusu nie jest pasażerem, więc on nie musi uiszczać opłaty...
Czy w tym kraju naprawdę wszystko trzeba spisywać na papierze? Nie wystarczy "domyślne" - nie dotyczy osób z migawkami i osób uprawnionych do bezpłatnych przejazdów? Ten kraj zawsze będzie dziurą w d*pie jeżeli będziemy zajmować się właśnie takimi głupotami w przepisach zamiast naprawdę ważnymi rzeczami.
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
Przypuśćmy sytuację, gdzie jakiś kanar będzie chciał rozładować złość na pasażerach. Taka luka w przepisach to dla niego okazja. Skoro tak jest w regulaminie, żaden sąd do tego przyczepić się nie może.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
pawelczyk pisze:Tak, jeszcze trzeba koniecznie dopisać, że kierowca autobusu nie jest pasażerem, więc on nie musi uiszczać opłaty...
Czy w tym kraju naprawdę wszystko trzeba spisywać na papierze? Nie wystarczy "domyślne" - nie dotyczy osób z migawkami i osób uprawnionych do bezpłatnych przejazdów?
Po to stanowi się prawo, by było jak najbardziej konkretne i precyzyjne. Nie powinno się doprowadzać do możliwości swobodnej interpretacji przepisu. Dlatego uważam, że zapis typu "pasażer jest zobligowany do skasowania biletu w ciągu 1 min. od ruszenia pojazdu z przystanku, na którym wsiadł" rozwiałby wszelkie wątpliwości.
Ponadto uważam, że aktualne brzmienie tego punktu regulaminu jest sensowne i nie ma potrzeby bawić się w jego ulepszanie na siłę. Jak wiadomo, lepsze jest wrogiem dobrego. I tu się zgodzę - mamy ważniejsze problemy...
Nie do końca, bo aktualne brzmienie pozwala na wykorzystanie tego punktu przeciwko uczciwemu pasażerowi.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)