Zabierając linię 16, łatamy dziurę po niej zwiększeniem częstotliwości innych linii, tam gdzie zawsze było i jest większe zapotrzebowanie. Koszta obsługi takie same, a ogół na plus. Ale wiem, nie przekonam .Adamix pisze:Brak kasy i przekonanie, że 10 min. to i tak duża częstotliwość.
Kasy nie ma nic. Tramwaje jeżdzą co 15 i 20 minut w szczycie (sic!), więc nie ma mowy o zwiększeniu częstotliwości na ŁTR, chyba że właśnie jakimś kosztem (ku uciesze okolic, które są teraz dyskryminowane - Marysin, Zarzew, Pomorska). To, że na Kurczakach nie ma miejsca to już inna sprawa. Podobnie ciasno jest z resztą na ŁTR. Grupowanie tramwajów i oczekiwanie po dwa razy na zielone to codzienna norma. Uruchomienie "zielonej fali", która nie działa też chyba nie jest gwarantem sukcesu.
Zanim plany rozbudowy sieci wejdą w życie to Conecto już się zestarzeją i automatycznie wylecą za wiek . Ale i tak IMO lepsze bardziej zadbane, cichsze i nowsze Conecto ze stopniem w drzwiach niż kilkunastoletni grzmot rodem z Kraszewskiego.px33 pisze:wyrzucanie conecto to mimo wszystko na razie tylko marzenia ściętej głowy
W sumie to tylko rano w stronę Dołów.na Śmigłego-Rydza już tak fatalnie chyba nie jest
To za mało. Studium i wnioski miała już niejedna planowa inwestycja i nic z tego nie wyszło. Przynajmniej dla mnie to żadne konkrety.Jest studium wykonalności, pisze się drugie, wniosek do UE już chyba poszedł albo niedługo pójdzie, co nie zmienia faktu że to już powinno być robione (wg jakichś starych planów).