Dojazd do fabryki DELL
geograf pisze:Skoro 55A może podjeżdżać pod DELL tylko w godzinach zmian pracowników, to czy podobnego okresowego wydłużenia nie można zrobić na 95? Ile pieniędzy zaoszczędzono by na wozokilometrach?
Co Ty się tak uparłeś na to 95?? Czemu uważasz, że WSZYSCY pracownicy pracują w godzinach zmian?? Ja pracuję u siebie w godzinach 8 -16 i wg Ciebie nie powinienem mieć dojazdu bo zmiany u mnie są 6 - 14 - 22, często jest tak że jeżdżę w innych godzinach niż nawet 8 - 16.
Po co, a przede wszystkim: dla kogo?Ventlan pisze:Wypadałoby aby choć jedna linia zaglądała tam nie tylko w czasie zmian. Podobnie jest pod Gilettem (98 cały czas, 99 i 69 w godzinach zmian)
Jak rozumiem pracujesz w fabryce przy taśmie?teufel pisze: Co Ty się tak uparłeś na to 95?? Czemu uważasz, że WSZYSCY pracownicy pracują w godzinach zmian?? Ja pracuję u siebie w godzinach 8 -16 i wg Ciebie nie powinienem mieć dojazdu bo zmiany u mnie są 6 - 14 - 22, często jest tak że jeżdżę w innych godzinach niż nawet 8 - 16.
Niektórzy miejscu urzednicy twierdzą, że MPK dostaje za dużo pieniędzy, podczas gdy pozwala się na marnowanie pieniędzy w celu wożenia powietrza pod fabrykę żyletek czy składalnie komputerów.
Równoległe funkcjonowanie 57 i 16(A) jest tego kolejnym przykładem.
Czy w Łodzi naprawdę nie ma linii autobusowych, które powinni kursować częściej? Wozy ze skróconych pustowozów (pieniędze przeznaczone na te wozokilometry) mogłyby pójść w inne, potrzebne pasażerom miejsca.
Ale nie da się zaprzeczyć, że takie "kwiatki" czy mnożenie A-bytów są objawem problemów systemowych (brakiem reformy linii autobusowych), niestety.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez geograf, łącznie zmieniany 1 raz.
Weź prosze mapę do ręki i zobacz, jak jedzie 16, a jak 57. Zobacz na jak "długim" odcinku obie linie się "dublują". Wiem, że Łódź w porównaniu z Warszawą jest mniejsza, ale to nie oznacza, że mamy aż tak małe centrum miasta, iż stwierdzenie że obie linie jadą z Paderewskiego do centrum oznacza, że obie linie jadą tak samo.geograf pisze:Równoległe funkcjonowanie 57 i 16(A) jest tego kolejnym przykładem.
Przypomina mi się pewien "komitet" miłośników linii 16 i zwolenników skrócenia 57 nawet i na plac Dąbrowskiego, bo linia sie "dubluje".
Jeśli chodzi o 95 to myślę, że do Della wystarczy co drugi kurs tej linii (~ co 24 minuty), tyle że przy okazji należałoby uporządkować częstotliwości również skrócnego 95A, bo przeguby przez cały dzień co 12 minut nawet na Dąbrowie nie są potrzebne.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 3 razy.
55D? 55AD? 55 JANÓW/ przez DELL?Przydałaby się jakaś dodatkowa informacja pasażerska na wyświetlaczach, który kurs jedzie przez DELL.
I swoją drogą - skoro można 55A przeciągnąć (w wybranych kursach) przez DELL to dlaczego nie można przy okazji wydłużyć go do Lotniska (wtedy wariant przez Dell mógłby być oznaczony 55A), zwłaszcza że takie wydłużenie to tylko ok. 4,5 km więcej a naprawdę by się przydało (zwłaszcza, że przy Pienistej buduje się właśnie nowe osiedle)
geograf pisze:
teufel napisał:
Co Ty się tak uparłeś na to 95?? Czemu uważasz, że WSZYSCY pracownicy pracują w godzinach zmian?? Ja pracuję u siebie w godzinach 8 -16 i wg Ciebie nie powinienem mieć dojazdu bo zmiany u mnie są 6 - 14 - 22, często jest tak że jeżdżę w innych godzinach niż nawet 8 - 16.
Jak rozumiem pracujesz w fabryce przy taśmie?
No właśnie należę do dość sporej części zespołu która mimo, że pracuje w fabryce nie stoi przy taśmie = nie pracuje w godzinach zmian i wg. Ciebie nie miałbym prawa dojechać do pracy.
Widocznie potoki pasażerskie są tam za małe.px33 pisze:dlaczego nie można przy okazji wydłużyć go do Lotniska
Z czego większość mieszkańców tego nowego osiedla będzie miało własny samochód. Poza tym na sąsiedniej Maratońskiej do której jest 5 min. drogi kursuje dużo linii z dobrą częstotliwością.px33 pisze:zwłaszcza, że przy Pienistej buduje się właśnie nowe osiedle
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Dajcie spokój, ta kwestia była wielokrotnie wałkowana. Tak jak jest - jest ok. A nawet jeśli nie, to są odpowiedniejsze tematy.
A co do informacji na wyświetlaczu: najodpowiedniejsze byłoby: '55A Janów' i w drugiej linijce 'przez Dell'. Tylko niestety czegoś tak prostego się w Łodzi nie praktykuje. Ale IMO nawet '55B' byłoby lepsze niż brak informacji. Zobaczymy w poniedziałek.
A co do informacji na wyświetlaczu: najodpowiedniejsze byłoby: '55A Janów' i w drugiej linijce 'przez Dell'. Tylko niestety czegoś tak prostego się w Łodzi nie praktykuje. Ale IMO nawet '55B' byłoby lepsze niż brak informacji. Zobaczymy w poniedziałek.
Wg mnie powinno być np. OBYWATELSKA p. DELL albo JANÓW p. DELL. Ewentualnie 55D Patrząc na rozkład to między tradycyjnymi kursami, a tymi "dellowymi" są kilkuminutowe różnice i teraz jeśli taki "dellowy" się spóźni, to bez odpowiedniej informacji pasażer może pomyśleć, że to ten normalny kurs i później trzeba bedzie robić niepotrzebnie 10-minutowe kółeczko
Ewentualnie nie wiem czy pozwalają na to sterowniki wyświetlaczy: np. 55A DELL ("na mieście") i później przy podjeździe pod samego Della na pętlę odpowiednia automatyczna zmiana na 55A JANÓW lub 55A OBYWATELSKA w zależności od relacji.
Ewentualnie nie wiem czy pozwalają na to sterowniki wyświetlaczy: np. 55A DELL ("na mieście") i później przy podjeździe pod samego Della na pętlę odpowiednia automatyczna zmiana na 55A JANÓW lub 55A OBYWATELSKA w zależności od relacji.
-
- Stały bywalec
- Posty: 415
- Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów
A system komunikacyjny Łodzi zamiast się cywilizować coraz bardziej przypomina sieć PKSów na głębokiej prowincji. Kursy oznaczone kwiatkiem kursują w dni nieparzyste i w każdą trzecią środę miesiąca. Kursy oznaczone słonikiem kursują tędy, żyrafką - tamtędy, a oznaczone oboma symbolami - gdzieś pomiędzy, przy czym jeśli oznaczone kwiatkiem - patrz wcześniej.
No i całe szczęście, że dla tych 4 kursów dziennie dodano dwie kolumny z czasami jazdy.
No i całe szczęście, że dla tych 4 kursów dziennie dodano dwie kolumny z czasami jazdy.
No i wg mnie właśnie dobrze, że nie wsiądzie. Wątpię by ktoś tak na co dzień chciał sobie robić specjalnie 10-minutowe kółko wokół Della w drodze z Janowa/Olechowa do miasta lub z powrotem.Mariusz J. pisze:Wystarczy Obywatelska p. Dell i Janów p. Dell. Jak będzie samo Dell wielu ludzi uzna nie patrząc na rozkład, że autobus jedzie tylko do fabryki i w niego nie wsiądzie. Nie ma sensu kombinowac z 4 kierunkami dla 1 linii. Wystarczy stosowny opis i już.
16-tka umożliwia(ła) przesiadkę do 57 przy Brzeźnej. Obecna trasa linii 57 i tak nie pozwala dojechać do przystanku na Sienkiewicza/Tymienieckiego, więc przy pomocy jednej przesiadki można było przejechać całą "starą" trasę 57.SEC pisze:Weź prosze mapę do ręki i zobacz, jak jedzie 16, a jak 57.geograf pisze:Równoległe funkcjonowanie 57 i 16(A) jest tego kolejnym przykładem.
Należałoby zbadać ( ) ilu pasażerów (średnio) przewoziło "stare" 57 i gdzie oni jechali. Czy był to potok na dwie dosyć częste linie? Naprawdę nie ma w Łodzi na co wydawać pieniędzy? To ja proponuję linię Radogoszcz-Widzew, bo w tej relacji dojazd jest naprawdę średni...
teufel pisze:No właśnie należę do dość sporej części zespołu która mimo, że pracuje w fabryce nie stoi przy taśmie = nie pracuje w godzinach zmian i wg. Ciebie nie miałbym prawa dojechać do pracy.geograf pisze:
teufel napisał:
Co Ty się tak uparłeś na to 95?? Czemu uważasz, że WSZYSCY pracownicy pracują w godzinach zmian?? Ja pracuję u siebie w godzinach 8 -16 i wg Ciebie nie powinienem mieć dojazdu bo zmiany u mnie są 6 - 14 - 22, często jest tak że jeżdżę w innych godzinach niż nawet 8 - 16.
Jak rozumiem pracujesz w fabryce przy taśmie?
Ile Was jest? I ilu z Was korzysta z komunikacji miejskiej? Tylu, żeby zapewnić rentowność (sensowność?) kursowania 95 we wszystkich kursach do fabryki komputerów? Tylko szczerze i bez populizmu proszę.
Skoro 55A dało się wygiąć "na wniosek Pasażerów/DELLa", to czemu nie namówicie swoją dyrekcję do wyciągnięcia jednego/dwóch kursów linii 95 w godzinach Waszych zmian?
Jak dla mnie to Paderewskiego jest miejscem, które powinno być dobrze skomunikowane z centrum. Szpital odzyskał połączenie z dworcem Fabrycznym, a komunikację zyskała ul. Wólczańska.
Co do przystanku Sienkiewicza/Tymienieckiego to korzystała z niego śladowa ilość pasażerów. Na Wólczańskiej to juz co innego.
Widocznie pasażerowie wolą mieć jedno połączenie z Manufakturą, a drugie z dworcen Fabrycznym, a nie tylko 11 i 16 na podobnej trasie i brak 57.
Co do przystanku Sienkiewicza/Tymienieckiego to korzystała z niego śladowa ilość pasażerów. Na Wólczańskiej to juz co innego.
Widocznie pasażerowie wolą mieć jedno połączenie z Manufakturą, a drugie z dworcen Fabrycznym, a nie tylko 11 i 16 na podobnej trasie i brak 57.
@Geograf - temat '57' i '16(A)' jest od dawna wałkowany w innym temacie, nie rób proszę zamieszania.
'95' faktycznie jeździ do Della z mocno przesadną częstotliwością poza szczytem (tzn. na ta linia jeździ równo w ciągu dnia, a szczytów nie ma). Ale rozwiązaniem jest zmniejszenie częstotliwości do, powiedzmy, 30 minut w międzyszczycie (przy wprowadzeniu '95A' w dni robocze), a nie wprowadzanie kursowania jak '85'. Dell jest jednak dość daleko od innych linii, poza tym '95' wozi też ludzi na Dąbrowę Przemysłową i Tomaszowską (garstkę, ale jednak).
Tak naprawdę dopiero po wydłużeniu al.Ofiar... do Zakładowej i wybudowaniu tramwaju na Olechów będzie można Della sensownie skomunikować.
'95' faktycznie jeździ do Della z mocno przesadną częstotliwością poza szczytem (tzn. na ta linia jeździ równo w ciągu dnia, a szczytów nie ma). Ale rozwiązaniem jest zmniejszenie częstotliwości do, powiedzmy, 30 minut w międzyszczycie (przy wprowadzeniu '95A' w dni robocze), a nie wprowadzanie kursowania jak '85'. Dell jest jednak dość daleko od innych linii, poza tym '95' wozi też ludzi na Dąbrowę Przemysłową i Tomaszowską (garstkę, ale jednak).
Tak naprawdę dopiero po wydłużeniu al.Ofiar... do Zakładowej i wybudowaniu tramwaju na Olechów będzie można Della sensownie skomunikować.
geograf pisze: Ile Was jest? I ilu z Was korzysta z komunikacji miejskiej? Tylu, żeby zapewnić rentowność (sensowność?) kursowania 95 we wszystkich kursach do fabryki komputerów? Tylko szczerze i bez populizmu proszę.
Skoro 55A dało się wygiąć "na wniosek Pasażerów/DELLa", to czemu nie namówicie swoją dyrekcję do wyciągnięcia jednego/dwóch kursów linii 95 w godzinach Waszych zmian?
Kilkadziesiąt osób. Ile korzysta z KM nie wiem. Ale my jezdzimy do pracy nie tylko w konkretnych godzinach. Moja fabryka znajduje sie na Teofilowie więc tam jest kilka(naście) firm.