Dojazd do fabryki DELL
Jeśli chodzi o kursowanie do DELLa to moje zdanie (no cóż, obiektywny pewnie nie będę) jest takie, że cały dzień mogłaby tam kursować linia 85 - nie licząc ostatniego 1,5 km trasy obsługuje ona niemałe osiedle (które swego czasu zresztą częściowo obsługiwała). Za to 95 mogłoby dojeżdżać tylko w godzinach zmian.
-
- Stały bywalec
- Posty: 415
- Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów
85 na Olechów to żadna oszczędność czasowa w porównaniu z 96. Z kolei na Janów 85 obecnie dociera. Czy faktycznie na Hetmańskiej potrzeba kolejnej linii kursującej przez cały dzień? Ograniczyłbym to do lepszej częstotliwości 96 i tylko w godzinach szczytu. Takie jest moje zdanie, chociaż patrząc czasami na opóźnienia 96, pomysł z 85 nie jest głupi.
Co do 95 to zostawiłbym je co 15-20 min. do Della obsługiwane przez pojazdy 12-metrowe. W godzinach zmian dodatkowo ze dwa przegubowce.
Może niedługo z 95 będą korzystać mieszkańcy Olechowa? Nowe bloki są już kawałek za aleją Ofiar.
Co do 95 to zostawiłbym je co 15-20 min. do Della obsługiwane przez pojazdy 12-metrowe. W godzinach zmian dodatkowo ze dwa przegubowce.
Może niedługo z 95 będą korzystać mieszkańcy Olechowa? Nowe bloki są już kawałek za aleją Ofiar.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakaś oszczędność jest, a skoro ludzie jeżdżą z przesiadkami to coś oznacza. Zresztą trasy się różnią.85 na Olechów to żadna oszczędność czasowa w porównaniu z 96.
Myślę że niekoniecznie, ale pamiętaj w jakim kontekście o tym rozmawiamy - że do DELLa coś jeździć musi cały dzień, a 95 to wożenie powietrza.Czy faktycznie na Hetmańskiej potrzeba kolejnej linii kursującej przez cały dzień?
Z przystanku "Kontenerownia", na którym '95' jest jedyną regularną linią, niemal nikt nie korzysta. Więc to mała strata. Natomiast na Dąbrowie Przemysłowej, w godzinach zmian zakładów w okolicach Dąbrowskiego, chętnych na '95' zawsze się trochę znajdzie. No ale te godziny się mniej więcej ze zmianami w Dellu pokrywają.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
Wiem, że tak nie powinno być, ale się cieszę z tego 95 - jestem tym nielicznym promilem, który jeździ z Dąbrowy na południowy kraniec Olechowa i spod Della mam identycznie blisko jak z Zakładowej. A ponieważ 72 jeździ jak jeździ (czyli marnie...), to częściej łapię 95. Ale fakt - najczęściej wysiadam jako ostatni, a sam jadę gdzieś tak od Olechowskiej.
Bo 72 już dawno powinno kursować częściej (szczególnie w weekendy). Niestety pokrywanie się z 95 (obecnie jeszcze bardziej widoczne) uniemożliwia ten manewr.gothmucha pisze:Wiem, że tak nie powinno być, ale się cieszę z tego 95 - jestem tym nielicznym promilem, który jeździ z Dąbrowy na południowy kraniec Olechowa i spod Della mam identycznie blisko jak z Zakładowej. A ponieważ 72 jeździ jak jeździ (czyli marnie...), to częściej łapię 95. Ale fakt - najczęściej wysiadam jako ostatni, a sam jadę gdzieś tak od Olechowskiej.
No, jeżeli Ty porównujesz Teofilów Przemysłowy do Della, to ja dziękuję, myślę że nie mamy o czym (merytorycznie) rozmawiać.teufel pisze: Kilkadziesiąt osób. Ile korzysta z KM nie wiem. Ale my jezdzimy do pracy nie tylko w konkretnych godzinach. Moja fabryka znajduje sie na Teofilowie więc tam jest kilka(naście) firm.
Trzeba było od razu mówić gdzie pracujesz, a nie podawać jakieś ogólniki.
I to 72, a nie 55A powinno mieć podjazd "kieszeniowy" pod DELLa w godzinach zmian - zawsze to trochę mniej nadkładania drogi.geograf pisze:Bo 72 już dawno powinno kursować częściej (szczególnie w weekendy).
Tu nie można mi zarzucić braku obiektywizmu bo akurat z 72 korzystam często, a z 55 sporadycznie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ukalo, łącznie zmieniany 1 raz.
W tym wypadku należy zapomnieć o 85 do Della, a utworzyć jedną linię dojeżdzająca do ul. Zakładowej. Nie wiem tylko, czy znaleźliby się chętni na przejażdzkę.
W Dellu pracują chyba "okoliczni" mieszkańcy, więc linie na Dąbrowę, Zarzew i Widzew-Wsch. wydają się w porządku. Trzeba mieć nadzieję, że 55A to rozwiązanie czasowe i za kilka lat pod fabrykę dojedziemy tramwajem.
W Dellu pracują chyba "okoliczni" mieszkańcy, więc linie na Dąbrowę, Zarzew i Widzew-Wsch. wydają się w porządku. Trzeba mieć nadzieję, że 55A to rozwiązanie czasowe i za kilka lat pod fabrykę dojedziemy tramwajem.
Być może najlepszym rozwiązaniem byłoby (po wybudowaniu przedłużenia al. Ofiar do Zakładowej i dalej) gdyby 55A nie jechało "z kieszenią", a z Obywatelskiej do Zakładowa/Olechowska, następnie Olechowska-Transmisyjna-al. Ofiar-Zakładowa-Hetmańska-JANÓW. Likwidujemy "kieszonkę", zyskują nowe bloki na wschód od Hetmańskiej. Oczywiście traci Zakładowa pomiędzy Hetmańską a Olechowską, ale tam jest kilka linii - plus ewentualnie postulowane przeze mnie całodniowe 85.
Ale oczywiście docelowo tramwaj.
Ale oczywiście docelowo tramwaj.
@Ukalo - byłoby, gdyby Dellostrada miała połączenie z Zakładową. A jak na razie nie ma. W momencie, kiedy będzie miała, będzie można to wszystko sensownie ułożyć, np. wysyłając '55' zamiast na Janów - prosto Zakładową do Della, a '95' będzie można skierować na Janów.
Na razie te "kieszeniowe" wjazdy '55A' są nieliczne. I chyba przez to mniej irytujące niż np. każdorazowy wjazd '69(A,B)' w Wedmanowej.
Ewentualnie inne rozwiązanie (na teraz): skierować '95' przez Dąbrowskiego, Lodową, Przybyszewskiego, Zakładową, Olechowską, Transmisyjną do Della.
Na razie te "kieszeniowe" wjazdy '55A' są nieliczne. I chyba przez to mniej irytujące niż np. każdorazowy wjazd '69(A,B)' w Wedmanowej.
Ewentualnie inne rozwiązanie (na teraz): skierować '95' przez Dąbrowskiego, Lodową, Przybyszewskiego, Zakładową, Olechowską, Transmisyjną do Della.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.