Dojazd do fabryki DELL
Foxconn to raczej poważniejsza firma od Della. Dell tylko składa komputery z podzespołów. Foxconn produkuje płyty główne.
Choć skoro komputery składane w tej fabryce nadal będą sprzedawane pod marką Della, to chyba nic się nie zmieni
Choć skoro komputery składane w tej fabryce nadal będą sprzedawane pod marką Della, to chyba nic się nie zmieni
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Czy w wyniku sprzedaży fabryki Foxconnowi umowę miasta z Dellem można uznać za nieaktualną? Wprowadzenie wariantowości również w tygodniu tak aby co drugi kurs skrócić na Dąbrowę. Przydałoby się również powrócić do stałych godzin odjazdów, bo z dniem 31.08 MPK troszkę zamieszało w tym temacie.
Przydałoby się również zmienić obsługę na pojazdy z Nowych Sadów.
Pozdrawiam Michał
Przydałoby się również zmienić obsługę na pojazdy z Nowych Sadów.
Pozdrawiam Michał
M.C. pisze:Co to ma do rzeczy? Limanka jeździ tam nieprzypadkowo.
Wozy z Limanowskiego jeżdżą na linii 95, gdyż jest to najmłodszy tabor w MPK. A z tego co pamiętam, był wymóg, że linia musi być obsługiwana pojazdami nie starszymi jak 5 letnie. Teraz gdy te ustalenia przestały obowiązywać można zoptymalizować drogę pokonywaną na wyjazdach i zjazdach z zajezdni.
Pozdrawiam Michał
M.C. pisze:Hmm, znaczy że już na 100% macie pewność, że umowa przewozowa wygasła?
Ale Ty w ogóle czytasz co tutaj piszemy? To są wszystko nasze domysły i gdybania. Gdybyśmy mieli pewność to byśmy się przenieśli na jakąś stronę z newsami dotyczącymi komunikacji, a forum to miejsce wymiany poglądów. I to właśnie robimy.
EOT
Nie, odpisałem na zupełnie inny temat przecież.pawelczyk pisze:Ale Ty w ogóle czytasz co tutaj piszemy?
Pisane w taki sposób, jak by już stały się faktem:pawelczyk pisze:To są wszystko nasze domysły i gdybania.
Teraz gdy te ustalenia przestały obowiązywać
Nie ma Della, nie ma ustaleń co do warunkow przewozu.
Nie musisz mnie uczyć, do czego służy forum (BTW - myślałem, że do podawania pewniaków też, a nie tylko gdybań...). Zaznaczyłbyś, że "gdybasz", to nikt by się nie pytał, czy masz pewność. Proste.pawelczyk pisze:Gdybyśmy mieli pewność to byśmy się przenieśli na jakąś stronę z newsami dotyczącymi komunikacji, a forum to miejsce wymiany poglądów. I to właśnie robimy.
M.C. pisze:Pisane w taki sposób, jak by już stały się faktem
Chciałem coś wyprostować bo wynikło pewne nieporozumienie. Nigdy nie twierdziłem, że umowa już wygasłą z uwagi na sprzedaż fabryki przez Dell-a. W pierwszym swoim poście wyraźnie o to zapytałem, aczkolwiek przyznaje się, w dalszych wypowiedziach użyłem niewłaściwej formy.
swistaqos pisze:Czy w wyniku sprzedaży fabryki Foxconnowi umowę miasta z Dellem można uznać za nieaktualną?
Chciałem tylko zasugerować, iż jeśli jest możliwość to należałoby małymi nakładami reorganizacyjnymi wykorzystać możliwość i zoptymalizować obsługę tej linii. Za nieekonomiczne uważam obsługę przez Limanowskiego i wyjeżdżanie pustych kilometrów na dojazdy i zjazdy, przywrócić to co było dobre wcześniej (stałe godziny odjazdów, równy takt) oraz wprowadzić wariantowość również w tygodniu. Poprzez rzadkie podjazdy pod fabrykę, np. co 30min., unikniemy dzięki temu wożenia powietrza do fabryki (w godzinach innych niż zmiany zmian) i zapewnimy optymalne połączenie rejonów Dąbrowy z punktem przesiadkowym na pl. Niepodległości.
Pozdrawiam Michał
gothmucha pisze:Skoro nie ma już Della, to czy hipotetyczny tramwaj na Olechów nadal ma hipotetycznie kończyć hipotetyczny bieg przy byłym już Dellu?
Przecież potoki pasażerów dla których jest przewidziany się nie zmienią. Ludzie jak pracowali, tak będą pracować w montowni i okolicznych magazynach.
Pozdrawiam Michał
gothmucha pisze:Skoro nie ma już Della, to czy hipotetyczny tramwaj na Olechów nadal ma hipotetycznie kończyć hipotetyczny bieg przy byłym już Dellu?
A czemu nie? Jeśli wstępna "analiza" wykazała potrzebe skierowania tam linii tramwajowej, to jak dla mnie nic w tej kwestii sie nie zmieniło. Zmiana właściciela nie ma wpływu na zatrudnioną tam liczbę osób i na wynikające z tego potoki pasażerów.
Pozdrawiam Michał
Poza tym Dell czy Foxconn nie są tutaj jedynym powodem wydłużenia linii tramwajowej. Jest też przecież po drodze osiedle mieszkaniowe ciągle się rozbudowujące. Od nowo stawianych bloków na Olechowie od Della dzieli jedynie około 4-5 min. drogi pieszo. A poza tym jak pisze swistaqos - potoki pasażerskie się nie zmienią. Fabryka ma zamiar zatrudniać nadal tyle samo osób, a nie wiadomo czy nie więcej.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
Panowie zdaje się nie pamiętają, że mieszkają w Łodzi, prawda? Tutaj problemem jest zbudowanie 50m nowego torowiska, a co dopiero ciągnięcie go do Della.
Do tej pory jedynym (powtarzam - jedynym) powodem, dla którego miasto zamierzało budować linię do Della był upór samego Della, który chciał mieć tramwaj pod bramą. Nie ma Della - nie ma uporu - nie ma tramwaju.
A za to jest kryzys, na który łatwo wszystko zwalić i perspektywa budżetowa zawsze +1 rok niż planowano.
Do tej pory jedynym (powtarzam - jedynym) powodem, dla którego miasto zamierzało budować linię do Della był upór samego Della, który chciał mieć tramwaj pod bramą. Nie ma Della - nie ma uporu - nie ma tramwaju.
A za to jest kryzys, na który łatwo wszystko zwalić i perspektywa budżetowa zawsze +1 rok niż planowano.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez gothmucha, łącznie zmieniany 1 raz.
gothmucha pisze:Do tej pory jedynym (powtarzam - jedynym) powodem, dla którego miasto zamierzało budować linię do Della był upór samego Della, który chciał mieć tramwaj pod bramą. Nie ma Della - nie ma uporu - nie ma tramwaju.
Dell naciskał na ciągnięcie linii od Augustowa (i modernizację całej trasy W-Z)? No jakoś nie wierzę. Jeśli już, to na to, żeby linia nie kończyła się na osiedlu, tylko właśnie przy fabryce.
Mówisz, że myślenie niektórym "coś na tym forum słabo (...) idzie" (bo nie zgadzają się z Tobą, pokrzywdzonym bo jest remont i trzeba się przesiąść - skandal!), a nie potrafisz pojąć, że Dell znajduje się ze 200-300 metrów od osiedla i choćby nawet go nie było lub nie byłoby potrzeby (bo jest) wysyłać tam linii tramwajowej to lokalizacja pętli i tak byłaby podobna. Podejrzewam, że nie zbudowano by tej krańcówki metr od bloków, bo nikomu nie jest na rękę wysłuchiwać od świtu do nocy zgrzytu zawracających Konstali. Pomijając tą inwestycją Dell i inne planowane zakłady w tej okolicy, dalej będą kursować tam powydłużane linie autobusowe, które można by przy okazji również stamtąd wycofać (nie tylko z samego osiedla).