MPK Łódź pisze: Od dnia 27 września 2007r. do odwołania, w związku z remontem ul. Narutowicza od Wierzbowej do Lindleya, zmienioną trasą pojadą:
linia 58
PLAC DĄBROWSKIEGO – Narutowicza, Uniwersytecka, Wierzbowa, Narutowicza, Konstytucyjna, Małachowskiego, Czechosłowacka, Edwarda, Krokusowa, Pszczyńska, Janosika, Telefoniczna, Pieniny, Giewont, Pomorska, Skalna – SKALNA
linia 58A
PLAC DĄBROWSKIEGO – Narutowicza, Uniwersytecka, Wierzbowa, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska, Małachowskiego, Czechosłowacka, - SZPITAL
linia 70
DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA – Składowa, Knychalskigo, Narutowicza, Uniwersytecka, Wierzbowa, Narutowicza, Kopcińskiego, Śmigłego – Rydza, Przybyszewskiego, Tatrzańska, Broniewskiego, Rzgowska, Szpital C.Z.M.P, Droga Krajowa nr 1 – CENTRUM HANDLOWE „PTAK”
linia 70A
DW. ŁÓDŹ FABRYCZNA – Składowa, Knychalskigo, Narutowicza, Uniwersytecka, Wierzbowa, Narutowicza, Kopcińskiego, Śmigłego – Rydza, Przybyszewskiego, Tatrzańska, Broniewskiego, Rzgowska – SZPITAL C.Z.M.P
linia 96
ROJNA – Rojna, Traktorowa, Aleksandrowska, Woronicza, Dw. Łódź Żabieniec, Wielkopolska, Lutomierska, Zachodnia, Próchnika, Rewolucji 1905r., Sterlinga, plac Dąbrowskiego, Narutowicza, Uniwersytecka, Wierzbowa, Narutowicza, Kopcińskiego, Śmigłego – Rydza, Przybyszewskiego, Książąt Polskich, Zakładowa, Hetmańska – JANÓW
linia N4
z Chocianowic do skrzyżowania Narutowicza – Uniwersytecka bez zmian, następnie ul. Uniwersytecka, Wierzbową, Narutowicza i dalej właściwą trasą.
z Nowosolnej do skrzyżowania Narutowicza – Kopcińskiego bez zmian, następnie ul. Kopcińskiego, Jaracza, Sterlinga, Narutowicza i dalej właściwą trasą.
Na tymczasowym przystanku autobusowym: Uniwersytecka – Narutowicza w kier. północnym będą zatrzymywały się autobusy linii 58, 58A, 70, 70A, 96 i N4.
Zmiany tras linii autobusowych obowiązują w podanych kierunkach
------------------
linia 1
STRYKOWSKA – Strykowska, Wojska Polskiego, Franciszkańska, Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Legionów, Konstantynowska – ZDROWIE
linia 7
ŚLĄSKA – Niższa, Śmigłego – Rydza, Piłsudskiego, Kilińskiego, Pomorska, pl. Wolności, Legionów, Cmentarna, Srebrzyńska – KOZINY
linia 9
AUGUSTÓW – Rokicińska, Piłsudskiego, Kopcińskiego, Narutowicza – RADIOSTACJA
linia 13
ŚLĄSKA – Niższa, Śmigłego – Rydza, Kopcińskiego, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska, pl. Wolności, Legionów, Włókniarzy, Limanowskiego, Aleksandrowska – SZCZECIŃSKA
Jednocześnie zmienią się trasy wyjazdowe i zjazdowe tramwajów linii 6
Zmiana trasy obowiązuje w obu kierunkach
----------
jednocześnie zmieni swoją trasę linia Z7
Autobusowa komunikacja zastępcza:
linia Z7
KRZYWICKIEGO / NARUTOWICZA – Krzywickiego, Małachowskiego, Konstytucyjna, Narutowicza, Kopcińskiego, Jaracza, Uniwersytecka, Narutowicza, Zielona, 1 Maja, Włókniarzy, Legionów, Zielona, Narutowicza, Uniwersytecka, Wierzbowa, Narutowicza, Krzywickiego – KRZYWICKIEGO / NARUTOWICZA
Remont Narutowicza
Remont Narutowicza
Co do 70 - Pewnie nie dorzucą dodatkowej brygady. Jeśli podobnie zrobią poza godzinami szczytu to częstotliwość w międyszczycie może wynosić, 30 minut .
Trasa 9 będzie bardzo śmieszna/ciekawa, jeszcze bardziej niż 14 całkiem niedawno.
Trasa 13 wydaje mi się bardzo fajna. Zawsze chciałem, żeby jakaś linia jechała przez Kopcińskiego, Narutowicza, Konstytucyjną, Pomorską.
Trasa 9 będzie bardzo śmieszna/ciekawa, jeszcze bardziej niż 14 całkiem niedawno.
Trasa 13 wydaje mi się bardzo fajna. Zawsze chciałem, żeby jakaś linia jechała przez Kopcińskiego, Narutowicza, Konstytucyjną, Pomorską.
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Od Wierzbowej do Kopcińskiego to tory są już od jakiegoś czasu wymienione. Natomiast nie sądzę, by wymiana torów miała trwać aż tak długo. A sam remont Narutowicza to dopiero początek tworzenia bulwaru. Pętli na PLD nie ruszą, póki nie zacznie się przebudowa samego placu, przy czym mało prawdopodobne, by nastąpiło to jeszcze w tym roku. A 70 będzie pewno dojeżdżać pod Fabryczny przez POW, a z powrotem może Narutowicza, Wschodnia, Rewolucji, Uniwersytecka, Rondo Solidarności, Kopcińskiego...
'10', '12' i '14' jadą wspólnie od Popiełuszki do skrzyżowania Marszałków, więc warto było je choćby teoretycznie wytaktować. Nie wiem co z '8' i co na to Widzew-Wschód.
'6' ma teraz taki takt, jak '5', z którą dzieli kawał trasy - znowu teoretycznie z sensem, zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce.
Jeśli chodzi o '7' to może właśnie chodziło o wytaktowanie z '4', ale teraz burzy system na Śmigłego-Rydza. Nie można mieć wszystkiego.
Melduję również, że parę minut przed 8 w '15' od Kurczaków do Wróblewskiego tłok jest niemiłosierny. Ciekaw jestem jak na Pomorskiej. Frekwencja w pozostałych tramwajach na Politechniki jest przyzwoita, aż żal, że normalnie jest tam tak mało tramwajów, teraz to miło popatrzeć.
A tak w temacie: dopiero teraz doszło do mnie, że remont Narutowicza będzie trwał baaardzo długo.
'6' ma teraz taki takt, jak '5', z którą dzieli kawał trasy - znowu teoretycznie z sensem, zobaczymy, jak to wyjdzie w praktyce.
Jeśli chodzi o '7' to może właśnie chodziło o wytaktowanie z '4', ale teraz burzy system na Śmigłego-Rydza. Nie można mieć wszystkiego.
Melduję również, że parę minut przed 8 w '15' od Kurczaków do Wróblewskiego tłok jest niemiłosierny. Ciekaw jestem jak na Pomorskiej. Frekwencja w pozostałych tramwajach na Politechniki jest przyzwoita, aż żal, że normalnie jest tam tak mało tramwajów, teraz to miło popatrzeć.
A tak w temacie: dopiero teraz doszło do mnie, że remont Narutowicza będzie trwał baaardzo długo.
Ewentualnie prosto Jaracza i Kilińskiego, a z powrotem może być Składowa, Węglowa, Tramwajowa, Narutowicza... Ale za nim zaczną cokolwiek dalej remontować to minie jeszcze minimum z pół roku (zależy od tego jaka będzie zima i jakie są plany).o3r pisze:A 70 będzie pewno dojeżdżać pod Fabryczny przez POW, a z powrotem może Narutowicza, Wschodnia, Rewolucji, Uniwersytecka, Rondo Solidarności, Kopcińskiego...
Ja się zastanawiam jak teraz poprowadzą objazdy dla Realowskich frikobusów (zarówno tych Tulipanowych jak i tych z M1).