Inwestycje 2009

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
przemeqq
Sympatyk forum
Posty: 769
Rejestracja: sob 12:51, 26 sie 2006
Lokalizacja: Bałuty

Post autor: przemeqq »

dzięki, no to na coś się przydadzą Obrazek
aha, Łagiewnicka i Warszawska też miała być wycięta ...
msq
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: czw 11:47, 20 mar 2008

Post autor: msq »

Nie ma co się nawet napinać - przez rok nie zdążą rozpruć całej komunikacji w mieście. Zatem ten "dokument" można spokojnie w kiblu spuścić Obrazek
BB93
Sympatyk forum
Posty: 947
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: BB93 »

Czytając te plany coś sobie pomyślałem, ale nie chcę, żeby to było zrealizowane Obrazek i żeby jakiś urzędnik to przeczytał i wpadł na taki pseudo-genialny pomysł.
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Re: Odp

Post autor: pawelczyk »

Adam Alex(ex1022) pisze:Pomijając text tomasza_hejo zastanawiam się po co łącznica Konstantynowskiej z Retkinią ?

Zapewne na wypadek gdyby w najbliższej przyszłości nasi urzędnicy wymyślili jak zagospodarować hektary kupione na Brusie.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Co jak co, ale obecnie połączenie Retkini z Konstantynowem nie jest takie dobre, a to w zasadzie po sąsiedzku.
jan_defecto
Megagaduła
Posty: 2285
Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
Lokalizacja: Łódź-Retkinia

Post autor: jan_defecto »

Adam Alex(ex1022) pisze:Pomijając text tomasza_hejo zastanawiam się po co łącznica Konstantynowskiej z Retkinią ?
Żeby wozić powietrze z Brusa na RTK.
Propo tego dokumentu to mam nadzieję że to spóżniony 1 kwietnia
przedłużenie lini tramwajowej al.Kościuszki w kier. południowym i przekierowanie jej na Wólczańską aż do Pabianickiej + wydłużenie linii z Przybyszewskiego do Wólczańskiej;
To po cholerę remontowali tory na Piotrkowskiej. Wogóle ten dokument jest bez sensu.
msq pisze:przez rok nie zdążą rozpruć całej komunikacji w mieście. Zatem ten "dokument" można spokojnie w kiblu spuścić
Nim się obejrzysz zdążą zlikwidować to co napisali.
Adam Alex(ex1022) pisze: No rzeczywiście większośc pomysłów bez podstawna.Kopernika to chyba kolejny nonsens.Jak coś poważnego się wydarzy na Mickiewicza to zawsze można puścić ruch ul.Kopernika właśnie
Zgadzam się z tobą. Z Kopernika zrobią drugą Czerwoną. U nas w Łodzi nie można mieć normalnej KM która jest sprawna, dostosowana do potrzeb mieszkańców :( :cry:
Zgierzanin
Stały bywalec
Posty: 411
Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Zgierzanin »

I my niby stawiamy na tramwaj.. Niedługo wszystko polikwidują i zostanie tylko trasa W-Z i ŁTR. Ten kto to wymyślił chyba nie wie, że tramwaje czasem stoją w zatrzymaniach i konieczne są torowiska, po których można poprowadzić objazd? Likwidacja Czerwonej to było żałosne posunięcie. Może w ogóle zostawmy kilka torowisk w relacji północ-południe oraz zachód-wschód? Więcej zaoszczędzimy przeca! Oczywiście jakiekolwiek łączniki między nimi nie wchodzą w grę. Albo wprowadźmy w całym mieście jednotory? Będą tańsze koszty utrzymania.

Żałosne. Patrzę z rozpaczą, jak transport tramwajowy w Łodzi pogrąża się w agonii.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Zgierzanin, łącznie zmieniany 1 raz.
Mariusz J.
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
Lokalizacja: Aleksandrów

Post autor: Mariusz J. »

Zgadzam się. To tragedia co się dzieje. Akurat Kopernika nie raz jest wykorzystywana podczas zatrzymań, a tramwaje po tej ulicy jeżdżą często mocno załadowane. CHochoła jak juz nie raz mówilem mimo iz to 2 przystanki jest potzrebna, bo wiele osób tam dojeżdża. Przesiadka na 78 na Szczecińskiej nie jest zbyt dogodnym pomysłem (choć tak będzie trzeba robić), gdyż trzeba przejść przez ruchliwą ulicę (są światła...ale jak zobacy się autobus i pomyśli, że następny za 15-20-30 minut to sie biegnie nie patrząc) to jest też utrudnienie dla osób starszych. Ci co to wymyślają sa żałośni dno dno i dno patrząc tylko jak zrobic by się nachapać. Nic nie robi się dla ludzi tylko. Wszytko to jeden wielki szajs. Tak samo jak słynny ŁTR. Podobno przed remontem 11 jeździła 63 minuty całą trase a teraz 53, choć wg planów miała jeździć 45 z czego wypiera się pan Makowski... to wsyztko jest żałosne. Jak mówimy z Kaziem polikwidowac tramwaje autobusy skrócic do ŁTR i będzie świetnie Obrazek.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Mariusz J. pisze:Przesiadka na 78 na Szczecińskiej nie jest zbyt dogodnym pomysłem (choć tak będzie trzeba robić), gdyż trzeba przejść przez ruchliwą ulicę (są światła...ale jak zobacy się autobus i pomyśli, że następny za 15-20-30 minut to sie biegnie nie patrząc) to jest też utrudnienie dla osób starszych.
Moim zdaniem taka sama droga - w kierunku Aleksandrowa tak czy siak trzeba przejść przez światła na Aleksandrowskiej.

Jak dla mnie likwidacja Chochoła będzie bardziej uzasadniona, jeśli Aleksandrowska zostanie połączona węzłem z S14 i nie powstanie równoległa trasa między Złotnem, a Teofilowem.
Mariusz J. pisze:Tak samo jak słynny ŁTR. Podobno przed remontem 11 jeździła 63 minuty całą trase a teraz 53, choć wg planów miała jeździć 45 z czego wypiera się pan Makowski... to wsyztko jest żałosne. Jak mówimy z Kaziem polikwidowac tramwaje autobusy skrócic do ŁTR i będzie świetnie :D.
Żadne 63 minuty. Dawniej 45 (przy niedzieli) -52, teraz 50-55. Miały być zaoszczędzone 12 minut, ale względem starego czasu przejazdu (w szczycie oczywiście).
gothmucha
Sympatyk forum
Posty: 697
Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
Lokalizacja: Niższa/Śląska
Kontakt:

Post autor: gothmucha »

Fragment mapy dołączonej do nowego studium, pokazujący brak linii tramwajowej na Kopcińskiego (a także m.in. Nowomiejskiej i Północnej) oraz ulicę Sterlinga przebitą na północ przez teren zrujnowanej fabryki Biedermanna, która się "przypadkowo" spaliła.

Obrazek

(obrazek znaleziony tu)
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

To musi być niedopatrzenie.
msq
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: czw 11:47, 20 mar 2008

Post autor: msq »

Nie powiedziałbym - nie dość że z remontem im się nie spieszy, to jeszcze wiadukt nad torami w niedalekiej przyszłości będzie burzony.
krzychu_zarzew
Bywalec
Posty: 218
Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
Lokalizacja: Zarzew

Post autor: krzychu_zarzew »

No to nieźle, to rozumiem po likwidacji torów na Kopcińskiego na Narutowicza i Zielonej zostanie tylko "12" Obrazek . I nie ma tramwaju pod nowym dworcem Fabrycznym...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez krzychu_zarzew, łącznie zmieniany 1 raz.
BB93
Sympatyk forum
Posty: 947
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: BB93 »

Jeszcze może mają "świetny" pomysł na przeniesienie 7, 9 i 13 na Kilonkę?
przemeqq
Sympatyk forum
Posty: 769
Rejestracja: sob 12:51, 26 sie 2006
Lokalizacja: Bałuty

Post autor: przemeqq »

genialne Obrazek

to mógł wymyślić jedynie pan, któremu przeszkadzają wszelakie torowiska
a to torowisko z Kopcińskiego powinno raczej być przedłużone w kierunku północnym (po przerzuceniu tranzytu na autostradę i Trasę Konstytucyjną)

cóż, to tylko Łódź i jej planiści Obrazek
Adam Alex(ex1022)
Sympatyk forum
Posty: 814
Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
Lokalizacja: Aleksandrów Ł.

Odp

Post autor: Adam Alex(ex1022) »

Coś mi to wszystko smierdzi korupcją
BB93
Sympatyk forum
Posty: 947
Rejestracja: śr 13:27, 01 kwie 2009
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: BB93 »

A jeśli chodzi o to przedłużenie, to na planie Łodzi z roku 1974 albo 1976 jest poprowadzona czerwona linia ul.Kopcińskiego od Narutowicza do Pomorskiej.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

@Adam - to kup odświeżacz. Myślisz, że Twój komentarz cokolwiek znaczy? A jak wiesz więcej, to my i tak się tym nie zajmiemy, są od tego pewne instytucje.
@msq - z kolei w innym maglu mówiły, że pod wiaduktem będzie dwujezdniowa Węglowa przedłużona do Konstytucyjnej

A z tą Kopernika to nawet logiczne. Najpierw tam, o potem całą Gdańską i Politechniki. No bo skoro tuż obok będzie Wólczańska...
Nie, to jakiś chory sen wariata. Jeśli inne dziedziny są w tym planie tak opracowane jak komunikacja, to czas się pakować i wyjeżdżać stąd.
Mariusz J.
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
Lokalizacja: Aleksandrów

Post autor: Mariusz J. »

SEC pisze:
Mariusz J. pisze:Przesiadka na 78 na Szczecińskiej nie jest zbyt dogodnym pomysłem (choć tak będzie trzeba robić), gdyż trzeba przejść przez ruchliwą ulicę (są światła...ale jak zobacy się autobus i pomyśli, że następny za 15-20-30 minut to sie biegnie nie patrząc) to jest też utrudnienie dla osób starszych.
Moim zdaniem taka sama droga - w kierunku Aleksandrowa tak czy siak trzeba przejść przez światła na Aleksandrowskiej.

Jak dla mnie likwidacja Chochoła będzie bardziej uzasadniona, jeśli Aleksandrowska zostanie połączona węzłem z S14 i nie powstanie równoległa trasa między Złotnem, a Teofilowem.
Mariusz J. pisze:Tak samo jak słynny ŁTR. Podobno przed remontem 11 jeździła 63 minuty całą trase a teraz 53, choć wg planów miała jeździć 45 z czego wypiera się pan Makowski... to wsyztko jest żałosne. Jak mówimy z Kaziem polikwidowac tramwaje autobusy skrócic do ŁTR i będzie świetnie :D.
Żadne 63 minuty. Dawniej 45 (przy niedzieli) -52, teraz 50-55. Miały być zaoszczędzone 12 minut, ale względem starego czasu przejazdu (w szczycie oczywiście).

@SEC Ja wiem ile 11 jeździła. Mówię co mówił pan Makowski z MPK. Co do Aleksandrowskiej jaki masz sens skoro ona nie będzie połączona z S-14. Sensu nie ma, a tramwaj co jak co powinien zostać. Przejść przez 1 jezdnię 2 pasmowa nie jest trudno, a przez 2 jezdnie 3 pasmowe gdzie zapieprzają ludzie jak głupi jednak tak. Pokonuje tę trase nawet kilka razy dziennie od wielu lat więc widze jaka jest sytuacja i naprawdę z tramwaju nie raz wylewaja sie potoki ludzi.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Ja miewałem 8 bardzo często i jakoś tych potoków nie widziałem chyba, że maksymalnie 10 pasażerów do pętli jechało. Z punktu widzenia motorniczych to na tej pętli nie jest za ciekawie, choćby ze względu na bezpieczeństwo.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
ODPOWIEDZ