Inwestycje 2009
Re: Odp
Adam Alex(ex1022) pisze:Pomijając text tomasza_hejo zastanawiam się po co łącznica Konstantynowskiej z Retkinią ?
Zapewne na wypadek gdyby w najbliższej przyszłości nasi urzędnicy wymyślili jak zagospodarować hektary kupione na Brusie.
-
- Megagaduła
- Posty: 2285
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
Żeby wozić powietrze z Brusa na RTK.Adam Alex(ex1022) pisze:Pomijając text tomasza_hejo zastanawiam się po co łącznica Konstantynowskiej z Retkinią ?
Propo tego dokumentu to mam nadzieję że to spóżniony 1 kwietnia
To po cholerę remontowali tory na Piotrkowskiej. Wogóle ten dokument jest bez sensu.przedłużenie lini tramwajowej al.Kościuszki w kier. południowym i przekierowanie jej na Wólczańską aż do Pabianickiej + wydłużenie linii z Przybyszewskiego do Wólczańskiej;
Nim się obejrzysz zdążą zlikwidować to co napisali.msq pisze:przez rok nie zdążą rozpruć całej komunikacji w mieście. Zatem ten "dokument" można spokojnie w kiblu spuścić
Zgadzam się z tobą. Z Kopernika zrobią drugą Czerwoną. U nas w Łodzi nie można mieć normalnej KM która jest sprawna, dostosowana do potrzeb mieszkańcówAdam Alex(ex1022) pisze: No rzeczywiście większośc pomysłów bez podstawna.Kopernika to chyba kolejny nonsens.Jak coś poważnego się wydarzy na Mickiewicza to zawsze można puścić ruch ul.Kopernika właśnie
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
I my niby stawiamy na tramwaj.. Niedługo wszystko polikwidują i zostanie tylko trasa W-Z i ŁTR. Ten kto to wymyślił chyba nie wie, że tramwaje czasem stoją w zatrzymaniach i konieczne są torowiska, po których można poprowadzić objazd? Likwidacja Czerwonej to było żałosne posunięcie. Może w ogóle zostawmy kilka torowisk w relacji północ-południe oraz zachód-wschód? Więcej zaoszczędzimy przeca! Oczywiście jakiekolwiek łączniki między nimi nie wchodzą w grę. Albo wprowadźmy w całym mieście jednotory? Będą tańsze koszty utrzymania.
Żałosne. Patrzę z rozpaczą, jak transport tramwajowy w Łodzi pogrąża się w agonii.
Żałosne. Patrzę z rozpaczą, jak transport tramwajowy w Łodzi pogrąża się w agonii.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Zgierzanin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 415
- Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów
Zgadzam się. To tragedia co się dzieje. Akurat Kopernika nie raz jest wykorzystywana podczas zatrzymań, a tramwaje po tej ulicy jeżdżą często mocno załadowane. CHochoła jak juz nie raz mówilem mimo iz to 2 przystanki jest potzrebna, bo wiele osób tam dojeżdża. Przesiadka na 78 na Szczecińskiej nie jest zbyt dogodnym pomysłem (choć tak będzie trzeba robić), gdyż trzeba przejść przez ruchliwą ulicę (są światła...ale jak zobacy się autobus i pomyśli, że następny za 15-20-30 minut to sie biegnie nie patrząc) to jest też utrudnienie dla osób starszych. Ci co to wymyślają sa żałośni dno dno i dno patrząc tylko jak zrobic by się nachapać. Nic nie robi się dla ludzi tylko. Wszytko to jeden wielki szajs. Tak samo jak słynny ŁTR. Podobno przed remontem 11 jeździła 63 minuty całą trase a teraz 53, choć wg planów miała jeździć 45 z czego wypiera się pan Makowski... to wsyztko jest żałosne. Jak mówimy z Kaziem polikwidowac tramwaje autobusy skrócic do ŁTR i będzie świetnie .
Moim zdaniem taka sama droga - w kierunku Aleksandrowa tak czy siak trzeba przejść przez światła na Aleksandrowskiej.Mariusz J. pisze:Przesiadka na 78 na Szczecińskiej nie jest zbyt dogodnym pomysłem (choć tak będzie trzeba robić), gdyż trzeba przejść przez ruchliwą ulicę (są światła...ale jak zobacy się autobus i pomyśli, że następny za 15-20-30 minut to sie biegnie nie patrząc) to jest też utrudnienie dla osób starszych.
Jak dla mnie likwidacja Chochoła będzie bardziej uzasadniona, jeśli Aleksandrowska zostanie połączona węzłem z S14 i nie powstanie równoległa trasa między Złotnem, a Teofilowem.
Żadne 63 minuty. Dawniej 45 (przy niedzieli) -52, teraz 50-55. Miały być zaoszczędzone 12 minut, ale względem starego czasu przejazdu (w szczycie oczywiście).Mariusz J. pisze:Tak samo jak słynny ŁTR. Podobno przed remontem 11 jeździła 63 minuty całą trase a teraz 53, choć wg planów miała jeździć 45 z czego wypiera się pan Makowski... to wsyztko jest żałosne. Jak mówimy z Kaziem polikwidowac tramwaje autobusy skrócic do ŁTR i będzie świetnie .
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
Fragment mapy dołączonej do nowego studium, pokazujący brak linii tramwajowej na Kopcińskiego (a także m.in. Nowomiejskiej i Północnej) oraz ulicę Sterlinga przebitą na północ przez teren zrujnowanej fabryki Biedermanna, która się "przypadkowo" spaliła.
(obrazek znaleziony tu)
(obrazek znaleziony tu)
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
No to nieźle, to rozumiem po likwidacji torów na Kopcińskiego na Narutowicza i Zielonej zostanie tylko "12" . I nie ma tramwaju pod nowym dworcem Fabrycznym...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez krzychu_zarzew, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Coś mi to wszystko smierdzi korupcją
@Adam - to kup odświeżacz. Myślisz, że Twój komentarz cokolwiek znaczy? A jak wiesz więcej, to my i tak się tym nie zajmiemy, są od tego pewne instytucje.
@msq - z kolei w innym maglu mówiły, że pod wiaduktem będzie dwujezdniowa Węglowa przedłużona do Konstytucyjnej
A z tą Kopernika to nawet logiczne. Najpierw tam, o potem całą Gdańską i Politechniki. No bo skoro tuż obok będzie Wólczańska...
Nie, to jakiś chory sen wariata. Jeśli inne dziedziny są w tym planie tak opracowane jak komunikacja, to czas się pakować i wyjeżdżać stąd.
@msq - z kolei w innym maglu mówiły, że pod wiaduktem będzie dwujezdniowa Węglowa przedłużona do Konstytucyjnej
A z tą Kopernika to nawet logiczne. Najpierw tam, o potem całą Gdańską i Politechniki. No bo skoro tuż obok będzie Wólczańska...
Nie, to jakiś chory sen wariata. Jeśli inne dziedziny są w tym planie tak opracowane jak komunikacja, to czas się pakować i wyjeżdżać stąd.
-
- Stały bywalec
- Posty: 415
- Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów
SEC pisze:Moim zdaniem taka sama droga - w kierunku Aleksandrowa tak czy siak trzeba przejść przez światła na Aleksandrowskiej.Mariusz J. pisze:Przesiadka na 78 na Szczecińskiej nie jest zbyt dogodnym pomysłem (choć tak będzie trzeba robić), gdyż trzeba przejść przez ruchliwą ulicę (są światła...ale jak zobacy się autobus i pomyśli, że następny za 15-20-30 minut to sie biegnie nie patrząc) to jest też utrudnienie dla osób starszych.
Jak dla mnie likwidacja Chochoła będzie bardziej uzasadniona, jeśli Aleksandrowska zostanie połączona węzłem z S14 i nie powstanie równoległa trasa między Złotnem, a Teofilowem.
Żadne 63 minuty. Dawniej 45 (przy niedzieli) -52, teraz 50-55. Miały być zaoszczędzone 12 minut, ale względem starego czasu przejazdu (w szczycie oczywiście).Mariusz J. pisze:Tak samo jak słynny ŁTR. Podobno przed remontem 11 jeździła 63 minuty całą trase a teraz 53, choć wg planów miała jeździć 45 z czego wypiera się pan Makowski... to wsyztko jest żałosne. Jak mówimy z Kaziem polikwidowac tramwaje autobusy skrócic do ŁTR i będzie świetnie .
@SEC Ja wiem ile 11 jeździła. Mówię co mówił pan Makowski z MPK. Co do Aleksandrowskiej jaki masz sens skoro ona nie będzie połączona z S-14. Sensu nie ma, a tramwaj co jak co powinien zostać. Przejść przez 1 jezdnię 2 pasmowa nie jest trudno, a przez 2 jezdnie 3 pasmowe gdzie zapieprzają ludzie jak głupi jednak tak. Pokonuje tę trase nawet kilka razy dziennie od wielu lat więc widze jaka jest sytuacja i naprawdę z tramwaju nie raz wylewaja sie potoki ludzi.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ