Trasa W-Z + tramwaj na Olechów/do DELLa
Autobus bez zatrzymania przejechał pasażerce przewoźnika podległego pod warszawski ZTM. PKS w tej sytuacji by się zatrzymał. Chyba że stałaby gdzieś w oddali i nie byłoby widać, że ma zamiar wsiadać.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
umieścić gdzie brakuje autobusów, ale na tej trasie co jest
(bardziej wewnętrzne niż np Piłsudskiego, Bandurskiego)
i zmienić rozkład 98 do względu 10 i 14.
(bardziej wewnętrzne niż np Piłsudskiego, Bandurskiego)
i zmienić rozkład 98 do względu 10 i 14.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Biletomat, łącznie zmieniany 2 razy.
W Finlandii WSZYSTKIE przystanki są na żądanie. Machnąć trzeba, wszyscy żyją, czasem tylko jakiś obcokrajowiec się zapomni i przegapi tramwaj. W Niemczech może w przypadku tramwajów nie, ale autobusowe też są z reguły na żądanie (stąd przyciski STOP w autobusach). To jest metoda na szanowanie czasu i pieniędzy pasażerów a przy okazji na gęstsze przystanki.
Aha - na niektórych liniach kolejowych w Niemczech i Czechach też przystanki są na żądanie.
Aha - na niektórych liniach kolejowych w Niemczech i Czechach też przystanki są na żądanie.
Tramwaje z Retkinii na Widzew powinny jechać obecną trasą a następnie ul. Hetmańską dotrzeć do al. Ofiar Terroryzmu 11 Września - za takim wariantem opowiedziała się większość łodzian w ankiecie przeprowadzonej przez zarząd dróg.
Od 27 stycznia do 13 lutego łodzianie mogli składać swoje uwagi dotyczące planów poprowadzenia trasy linii tramwajowej łączącej Retkinię z Widzewem i Olechowem. Zarząd Dróg i Transportu przedstawił pięć możliwych do zrealizowania wariantów.
Łodzianie składali swoje uwagi i zastrzeżenia do poszczególnych propozycji oraz wybierali najlepsze ich zdaniem rozwiązanie. Urzędnicy przez tydzień analizowali ankiety i podliczali głosy. Dziś ogłoszono wyniki. Wygrał wariant 1 czyli tzw. podstawowy.Według większości łodzian biorących udział w ankiecie tory z Retkinii powinny iść ulicami: al. Wyszyńskiego, Bratysławską, Karolewską, al. Mickiewicza, al. Piłsudskiego, Rokicińską, al. Hetmańską do al. Ofiar Terroryzmu 11 Września. W okolicy skrzyżowania al. Mickiewicza z ul. Piotrkowską i al. Kościuszki miałoby powstać centrum przesiadkowe. Dodatkowo od ulicy Gdańskiej do Sienkiewicza wybudowany miałby być tunel dla samochodów. Koszt inwestycji w tym wariancie to ponad 623 mln zł. Długość torów - 17,3 km.
Pozostałe warianty:
* Wariant 0 - polega na pozostawieniu obecnych torów. Koszt remontu to 116 mln zł. Długość torów 12,6 kilometra.
* Wariant 2 - tory z Retkini idą ulicami: Wyszyńskiego, Bratysławską, Karolewską, al. Bandurskiego, al. Włókniarzy, Zieloną, Narutowicza, al. Piłsudskiego, Hetmańską do nowej pętli Dell. Koszt 808 mln zł. Długość torów 20 km.
* Wariant 3 - tory z Retkini idą ulicami: Wyszyńskiego, Bratysławską, Karolewską, al. Bandurskiego, al. Mickiewicza, al. Piłsudskiego, Rokicińską, Puszkina, Wujaka, Augustów, Przybyszewskiego, Hetmańską, Odnowiciela, al.Ofiar Terroryzmu 11 Września (Dell). Koszt 667 mln zł. Długość torów 17,3 km.
* Wariant 4 - tory z Retkini idą ulicami: Wyszyńskiego, Bratysławską, Karolewską, al. Bandurskiego, al. Mickiewicza, al. Piłsudskiego, Rokicińską, Puszkina, Przybyszewskiego do Hetmańskiej i do pętli Dell. Koszt - 662 mln zł. Długość torów 17,3 km.
W wariantach 1., 3. i 4. znajduje się centrum przesiadkowe w okolicy skrzyżowania al. Mickiewicza z ul. Piotrkowską i al. Kościuszki. Dodatkowo od ulicy Gdańskiej do Sienkiewicza wybudowany miałby być tunel dla samochodów.
Najwięcej kontrowersji wywołał wariant 3., według którego tory biegną ulicą Wujaka przez osiedle Chrobrego. Mieszkańcy nie chcą tramwajów pod oknami.
przystanek na żądanie (tego u nas nie ma!).
Aby wysiąść, należy nacisnąć przycisk na żądanie lub zgłosić konduktorowi. Aby wsiąść, należy tak się ustawić na peronie, aby być widocznym dla obsługi pociągu.
Podejrzewam, że na takich przystankach maszyniści mają obowiązek zwalniać, tak aby w razie potrzeby mogli się zatrzymać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Co nie znaczy, że nie można ich w nią wyposażyć.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Oczywiście że można, tak samo jak można by było zamiast montowania plastikowych ryjków ograniczyć się do wymiany drzwi (bo te odskokowe co prawda likwidują jedną z zalet tego czegoś, ale jednocześnie są znacznie szczelniejsze) i przetwornicy (bo to najbardziej wymierna korzyść z modernizacji - nie boli głowa po kwadransie "jazdy"), ale konstal to konstrukcja wystarczająco nowoczesna żeby nie bawić się w takie bajery dla pospólstwa, szczególnie że są w tak zacofanych konstrukcjach jak M6S, Pesa czy CR, które MPK usilnie chce wycofać z ruchu, z (w przypadku 2 ostatnich) coraz lepszym skutkiem
a mam pytania do Was po co reorganizować autobusy
jeżdżące po Retkini czy nie może być jak jest ?
Nie.
Skąd Wam się wzięła pętla autobusowa na Wyszyńskiego ?
Przebudowa W-Z o czym już inni wspomnieli.
76 skończy trasę przy Wyszyńskiego, nie może dojechać do Kusocińskiego jak obecnie ?
To będą już trzy pętle autobusowe na Retkini. Najlepiej zróbmy po jednej pętli dla każdej linii.
80 i 99 skończą trasę przy Wyszyńskiego. dlaczego ? moge prosić o uzasadnienie
j.w.
w przypadku reorganizacji, czyli wycofania 98 i 99 z Retkini
Czemu tak chcesz Retkinię pozbawić komunikacji lub drastycznie zmodyfikować ?
A co ja mam chcieć? Na dobrą sprawę mam to gdzieś. 98 wyleci, bo w zapisach przebudowy W-Z nawet jest o tym wzmianka. Bez sensu autobus na praktycznie tej samej trasie co tramwaj między Retkinią, a Olechowem.
Obecnie mamy rzadko kursujące linie autobusowe po Retkini, często super długaśne i dublujące tramwaj. Przedłużenie tramwaju na Olechów, budowa dworca przesiadkowego i sama idea stawiania na tramwaj jest związana z chęcią/planem wywalenia 98, czy 99 z Retkini na rzecz zwiększenia częstotliwości 80 i 86. Ja mogę gadać i inni też mogą, ale wątpie żebyś Ty się z tym zgodził. Po co korzystać z tramwajów, które mam w zasięgu ręki skoro 98 i 99 też mnie dowiozą na drugi koniec miasta? Na dodatek szybciej i wygodniej. Przebudowa W-Z ma to zmienić. Jeśli układ linii autobusowych się nie zmieni to wystarczy tylko pogratulować władzom miasta i ZDiT za topienie pieniędzy. Niejedno osiedle wymaga lepszej obsługi, za to układy tras sprzed 20-30 lat są nietykalne.
Po prostu nie mogę zrozumieć co wy chcecie osiągnąć
poprzez modyfikacje połączeń na Retkini, czy jak dotychczas jest lub będzie źle ?
Wszyscy chcemy zrobić Tobie na złość, bo mieszkasz na Retkini.
Eh ja to ja, ale pasażerowie,
którzy mieli od lat pętle i autobusowe pod nosem jeździli
i jeżdżą nadal teraz z powodu remontu W-Z~tki nagle chcą pozmieniać, a
czy na dobre to się okaże, ale skoro chcą przebudowywać to czemu
nie zrealizują plany w zeszłym wieku tramwaj na osiedle Smulsko,
wydzielili miejsce i na tym się skończyło.
(Jasne ktoś powie nie ma pieniędzy lub nie ma sensu nikt by nie jeździł)
Mam pytanie coś będzie dojeżdżało regularnie jak obecne 98 na Nowy Józefów.
Prośba można prosić o link ze szczegółami modernizacji W-Z na terenie Retkini
lub szczegółowy link do całości tej modernizacji.
którzy mieli od lat pętle i autobusowe pod nosem jeździli
i jeżdżą nadal teraz z powodu remontu W-Z~tki nagle chcą pozmieniać, a
czy na dobre to się okaże, ale skoro chcą przebudowywać to czemu
nie zrealizują plany w zeszłym wieku tramwaj na osiedle Smulsko,
wydzielili miejsce i na tym się skończyło.
(Jasne ktoś powie nie ma pieniędzy lub nie ma sensu nikt by nie jeździł)
Mam pytanie coś będzie dojeżdżało regularnie jak obecne 98 na Nowy Józefów.
Prośba można prosić o link ze szczegółami modernizacji W-Z na terenie Retkini
lub szczegółowy link do całości tej modernizacji.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Biletomat, łącznie zmieniany 1 raz.
http://speedy.sh/PbmDn/WZ-1-OpisWariantow-podstawowy-wersja3.pdf
Tutaj jest jeszcze "Program funkcjonalno-użytkowy", tam powinno być więcej, tyle że to chyba kilkaset MB będzie:
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
Tutaj jest jeszcze "Program funkcjonalno-użytkowy", tam powinno być więcej, tyle że to chyba kilkaset MB będzie:
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Dotrus pisze:Mam pytanie coś będzie dojeżdżało regularnie jak obecne 98 na Nowy Józefów.
Tam chyba tak jak do DELLa dogadali się, że musi coś regularnie dojeżdżać. Pewnie 98 będzie dowoziło z Nowego Józefowa do tramwaju na Retkini, ew. jeszcze okrąży jakoś osiedle zaliczając obecne pętle autobusowe dla lepszej obsługi i większej liczby chętnych na tą linię poza godzinami zmian. Wtedy dla częstotliwości 15 min byłyby 3-4 brygady, takie coś wydaje się najsensowniejsze.
tomass94 pisze:Tam chyba tak jak do DELLa dogadali się, że musi coś regularnie dojeżdżać. Pewnie 98 będzie dowoziło z Nowego Józefowa do tramwaju na Retkini
80 albo 86. Numer nieważny. Ma to być linia jadąca najprostszą drogą w kierunku centrum, czyli po Maratońskiej.
w. jeszcze okrąży jakoś osiedle zaliczając obecne pętle autobusowe dla lepszej obsługi i większej liczby chętnych na tą linię poza godzinami zmian. Wtedy dla częstotliwości 15 min byłyby 3-4 brygady, takie coś wydaje się najsensowniejsze.
A ja tu sensu nie widzę. Co ma okrążanie "jakoś osiedla" (Retkini) do lepszej obsługi i większej liczby chętnych? Kto ci będzie tym jeździł?