Nie gorszym niż np. na Rzgowskiej. CR da radę.na Włókniarzy od Kopernika do Legionów tory nie są w dobrym stanie.
Trasa W-Z + tramwaj na Olechów/do DELLa
-
- Coś mówi
- Posty: 44
- Rejestracja: wt 18:22, 28 lip 2015
Re: Dell i W-Z
Josek101 pisze:Zwrotnica rozjazdowa przed Jana Pawła-Al.Włokniarzy motorniczy wysiadają by przestawiac zwrotnicę Rektinia-Teofilów.
Zwrotnice mają niedługo zacząć działać, podobno.
Josek101 pisze:Podjechała 2 na Przesiadkowo z tyłu 10 i prowadzacy 10 nie otwiera drzwi tylko czeka jak 2 odjedzie
Przecież te linie mają przystanki na różnych peronach.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez michal7778, łącznie zmieniany 1 raz.
Dell..
Sorki błąd nie 10 a 11
Według mnie najlepiej jeszcze nie puszczać tamtędy tramwajów niskopodłogowych zgadza się, że to torowisko nie jest w tak złym stanie jak Wojska Polskiego czy Dąbrowskiego ale do torów na Włókniarzy na odcinku Legionów - Limanowskiego nie ma co porównywać bo te są równe.
Poza tym do obsady brygad tramwajów niskopodłogowych jeszcze czekają tramwaje linii 15, 15A i 16A a na tych liniach razem jest około 30 brygad na pewno mają lepszą trasę pod względem stanu torowiska niż linia 8. Najlepiej jakby tramwaje niskopodłogowe jeździły różnymi trasami (jeśli jest możliwość) bo w mieście jest nie tylko trasa W-Z i ŁTR chociaż te są najważniejsze dlatego w pierwszej kolejności niskopodłogowymi trzeba obstawić linię 10 i 11 a potem np. 15/15A.
Poza tym do obsady brygad tramwajów niskopodłogowych jeszcze czekają tramwaje linii 15, 15A i 16A a na tych liniach razem jest około 30 brygad na pewno mają lepszą trasę pod względem stanu torowiska niż linia 8. Najlepiej jakby tramwaje niskopodłogowe jeździły różnymi trasami (jeśli jest możliwość) bo w mieście jest nie tylko trasa W-Z i ŁTR chociaż te są najważniejsze dlatego w pierwszej kolejności niskopodłogowymi trzeba obstawić linię 10 i 11 a potem np. 15/15A.
Co do 11 to ówczesne władze nawet nie postarały się, żeby zakupiono dla tej linii całkowity tabor niskopodłogowy powinni byli kupić 15 Pes zamiast tylko 10.
W weekendy na 10 i 11 wyjeżdża 15 - 18 brygad tramwajów niskopodłogowych teoretycznie ma być 15 + 10 + 22 = 47 praktycznie trochę mniej bo niektóre już nie jeżdżą.
Na tabor niskopodłogowy nadają się tylko linie 10, 11, 15 i 15A (16A też ale nie jeździ w weekendy)
Łączna liczba brygad na tych liniach w weekendy to 27 - 32 czyli wszystkie mogłyby być w 100% niskopodłogowe ale czy na 15 mogłyby jeździć 122N i Swing to nie wiem formalnie były tylko Cityrunnery ale zdarzało się, że 122N awaryjnie zakrańcował na Kurczakach.
Przy takiej częstotliwości 16 w weekendy linia 16A też powinna jeździć i taką też można byłoby obstawić taborem niskopodłogowym.
W weekendy na 10 i 11 wyjeżdża 15 - 18 brygad tramwajów niskopodłogowych teoretycznie ma być 15 + 10 + 22 = 47 praktycznie trochę mniej bo niektóre już nie jeżdżą.
Na tabor niskopodłogowy nadają się tylko linie 10, 11, 15 i 15A (16A też ale nie jeździ w weekendy)
Łączna liczba brygad na tych liniach w weekendy to 27 - 32 czyli wszystkie mogłyby być w 100% niskopodłogowe ale czy na 15 mogłyby jeździć 122N i Swing to nie wiem formalnie były tylko Cityrunnery ale zdarzało się, że 122N awaryjnie zakrańcował na Kurczakach.
Przy takiej częstotliwości 16 w weekendy linia 16A też powinna jeździć i taką też można byłoby obstawić taborem niskopodłogowym.
Na 12 CR albo nawet Pesa też spokojnie pojedzie, ewentualnie mogą być konieczne jakieś weekendowe poprawki na Stokach.
Na Włókniarzy same tory nie są jakieś koszmarne, wystarczy podbicie, przeszlifowanie i uzupełnienie tłucznia i będzie zupełnie nieźle.
A 16A na obecnej trasie też ma słaby punkt - skrzyżowanie Rzgowska-Dąbrowskiego i najbliższe okolice. To może być nawet bardziej dyskwalifikujące niż kilometr średniej jakości torów na Włókniarzy
Na Włókniarzy same tory nie są jakieś koszmarne, wystarczy podbicie, przeszlifowanie i uzupełnienie tłucznia i będzie zupełnie nieźle.
A 16A na obecnej trasie też ma słaby punkt - skrzyżowanie Rzgowska-Dąbrowskiego i najbliższe okolice. To może być nawet bardziej dyskwalifikujące niż kilometr średniej jakości torów na Włókniarzy
Na GTLodz podają, że na 10 wyjechały dzisiaj 122N, co najmniej dwie.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
I gdzie idą?
Dlaczego znikają? Za mało miejsca?
Dlaczego znikają? Za mało miejsca?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
No to muszą pójść gdzieś, gdzie nie ma problemów z zasilaniem i jest stabilne 600 V. Przy czym na ŁTR czy WZ się nie nadają, bo tam jest za duża frekwencja. Ale na trasie linii 5 też pewnie zbyt dobrze pod tym względem nie jest.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Na Kilińskiego od Piłsudskiego do Tuwima dawały radę, to i na Wojska Polskiego sobie poradzą.
W Pabianicach stan torowiska też chyba dobry nie jest, a i tam jeździły.
W Pabianicach stan torowiska też chyba dobry nie jest, a i tam jeździły.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Co do M8C jest to chyba prawda. Z tego, co słyszałem to problemy są na 3 odcinkach. 1. Od Niższej do Dąbrowskiego, 2. Zielona od Placu Barlickiego do Włókniarzy i 3. Aleksandrowska. Od samego początku ich wprowadzenia na "13" codziennie notują opóźnienia sięgające kilkunastu minut.
Co do "5" to dla mnie nie ma większego sensu, bo M8C są Chocianowickie, a 5 obsługiwana jest przez Telefoniczną. Zresztą całe miasto jechać, żeby obsłużyć no mówmy sobie szczerze obok "4" najmniej ważną linię w tym mieście, która spore potoki ma tylko w międzyszczycie 9-13, to gruba przesada...
Jak dla mnie już lepszym wyjściem jest danie je na 14 gdzie patrząc po frenkwencji w pierwszych tygodniach idealnie by się te wagony sprawdziły. Ewentualnie 15A lub 16/16A, żeby się nie marnowały na zajezdni
Co do "5" to dla mnie nie ma większego sensu, bo M8C są Chocianowickie, a 5 obsługiwana jest przez Telefoniczną. Zresztą całe miasto jechać, żeby obsłużyć no mówmy sobie szczerze obok "4" najmniej ważną linię w tym mieście, która spore potoki ma tylko w międzyszczycie 9-13, to gruba przesada...
Jak dla mnie już lepszym wyjściem jest danie je na 14 gdzie patrząc po frenkwencji w pierwszych tygodniach idealnie by się te wagony sprawdziły. Ewentualnie 15A lub 16/16A, żeby się nie marnowały na zajezdni
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.