Korki/opóźnienia.
Dziś również z dużymi opóźnieniami już od około 10:00 jeżdżą autobusy linii '52' - około 10 minut a w przypadku brygady 52/5 - aż 20 minut (2535 zjechał zresztą po popołudniowym szczycie bez numerów). Od rana autobusy są strasznie zapchane
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Simon, łącznie zmieniany 1 raz.
Z powodu zamknięcia jednego pasa ruchu na al. Jana Pawła II (dla zjeżdzających pod estakade w kier. północnym), korek ~ 12.00 od Parkowej (a później mogło być gorzej) do skrzyżowania z Bandurskiego. Linia 52 jeździ opóźniona, powymieniały się brygady. Podobnie pewnie na 65 i 65A.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba tak: http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,6971918,Kaczynski__To_byl_mord_na_narodzie.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=4815831Kaczyńskiego(?)
Przy okazji na ŁTR opóźnienia rzędu 6-8 (ale czytane ze sterownika, nie z rozkładów więc mogą się różnić o 1-2 minuty) minut '11' w stronę Ikei, do tego z rozkładu wypadły '3' (chyba z powodu jakiegoś zatrzymania, żadnej nie było na wyświetlaczach OSSR, do tego widziałem 2517 wyjeżdżającą z Północnej.
-
- Bywalec
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz 19:02, 26 paź 2008
Rano w godzinach szczytu przed 8 zakorkowana Traktorowa,Rąbieńska i Złotno w stronęcentrum.Ruchem przy verze kierowali policjanci.76 spod Lidla na Teofilowie do Kusocińskiego przed Wyszyńskiego jedzie wg rozkładu 17 minut.Od Lidla do Kusocińskiego dziś jechało uwaga 33 minuty.Potem mini korek był na Krakowskiej przy Konstantynowskiej oraz na Krakowskiej do Retkińskiej w stronę centrum.Opóźnienia też łapała 6,74,97 i 83.Rano korki były też na Włókniarzy więc w korku także stało 65,65A,73,79 i bodajże Z2 ale nie mam pewności co do Z2 (Zetka co jeździ na Koziny).Opóźnienia łapała też 2 i 13 z powodu korków Zielonej i te 2 linie jeździły na teofilowie stadami.Z3 stało w korku na Limance przed Zachodnią a następnie przy samym Bałuckim Rynku ale opóźnienia nie wielkie.Opóźnienia również łapała linia 4 i 6 tradycyjnie na Kilińskiego.W porze wieczorowej wszyscy gnali by nadrobić stracony czas na korkach.Ogólnie w godzinach szczytu bardzo ciężko się jeździ ale kontrolerzy biletów są wyrozumiali ale pilnują by kasować bilet po wejściu do pojazdu.Jak potem bilet skończy się to nic nie mówią jak autobus stoi w korku.To plus dla nich za wyrozumiałość.
Stawiaj spacje po kropkach i przecinkach, bo tego się nie da czytać!
Stawiaj spacje po kropkach i przecinkach, bo tego się nie da czytać!
O 13:50 70A/10 (2486) -12.
Ok. 16:30 Z12/5 -20 na Sienkiewicza. Duże korki na Sienkiewicza (info awaryjny3)
Ok 16:40 70A/7 (2651) przy Kosynierów w kier. CZMP -20.
70A/5 (2781) kurs 16:20 z CZMP, odjazd -17.
Kurs 17:34 Rzgowska- Strażacka (2781,70A/5) -31.
Kurs 17:47 Rzgowska- Strażacka (2651,70A/7) -17.
O 18:05 na CZMP stał 2859 (70A/4), powinien przyjechać 18:08. Pewnie opóźnienie
Ok. 16:30 Z12/5 -20 na Sienkiewicza. Duże korki na Sienkiewicza (info awaryjny3)
Ok 16:40 70A/7 (2651) przy Kosynierów w kier. CZMP -20.
70A/5 (2781) kurs 16:20 z CZMP, odjazd -17.
Kurs 17:34 Rzgowska- Strażacka (2781,70A/5) -31.
Kurs 17:47 Rzgowska- Strażacka (2651,70A/7) -17.
O 18:05 na CZMP stał 2859 (70A/4), powinien przyjechać 18:08. Pewnie opóźnienie
Oraz na Piotrkowskiej, ale dzięki separatorom tramwaje jeżdżą bez problemuMNK pisze:Ok. 16:30 Z12/5 -20 na Sienkiewicza. Duże korki na Sienkiewicza
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Tydzień się zaczął to i opóźnienia również:
Obserwowanie na CZMP (przyjazdy), godzina 16:
70A/3 (2865) -24
70A/1 (2687) -13
Obserwowanie na CZMP (przyjazdy), godzina 16:
70A/3 (2865) -24
70A/1 (2687) -13
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
Ostatnio kilka dni pod rząd przejeżdżałem przez skrzyżowanie Rąbieńska / Krakowska / Siewna i tamte okolice. Mam wrażenie, że policja, która kieruje tam ruchem tylko utrudnia sprawę. Gdy nikt ruchem nie kierował. owszem, były małe zatory, ale stało się nie więcej niż minutę - dwie. Gdy ktoś bierze się za kierowanie ruchem, natychmiast robią się gigantyczne korki. Jadąc 6 stałem jeszcze przed skrzyżowaniem Konstantynowska / Krzemieniecka, jadąc 76 od Teofilowa korek zaczął się już przy Rojnej.
---
Korzystając z okazji poruszę też temat powtarzających się codziennie korków na skrzyżowaniu ul. Okólnej z drogą krajową nr 71 przy między Łagiewnikami a Zgierzem. Nie dość, że 51 nabija nierzadko kilkunastominutowe opóźnienie na Dołach, to tutaj traci kolejne kilkanaście, kilkadziesiąt minut. Korek zaczyna się już przy skrzyżowaniu Okólnej z Łagiewnicką przy klasztorze, a największe zatory tworzą się w godzinach 15-17 po południu. Rekordowym kursem jest chyba 51/2 o 15:58 wyjeżdżające z Dworca Fabrycznego. Teoretycznie o 16:51 powinien być na pętli w Zgierzu. NIGDY jeszcze nie zauważyłem, żeby przyjechało na pętlę przed 17:00. Nierzadko widzę, jak o 17:2x wjeżdża na pętlę i natychmiast odjeżdża bez żadnego odpoczynku dla kierowcy po prawie godzinnej ponad godzinie jazdy. Sytuację ratują postoje na Dworcu Fabrycznym po powrocie do Łodzi:
51/1 - 40 min. postoju
51/2 - 35 min. postoju
Są to oczywiście postoje teoretyczne, w praktyce są dużo krótsze.
Jeszcze gorzej jest z brygadami, które po przyjeździe na Fabryczny ze Zgierza po południu, mają zaplanowany postój nie dłuższy 10 minut, i w drogę jako 51A do Łagiewnik. One nie mają ŻADNYCH szans, żeby wyruszyć z Dworca punktualnie.
I tutaj moje pytanie: czy nie można zaplanować dla nich dłuższego postoju na pętli w Zgierzu? W tych godzinach już tak wiele osób nie podróżuje do Łodzi. Logistycznie też nie ma problemu - miejsce na pętli spokojnie się znajdzie.
PS Zamierzam napisać pismo, w którym proponuję zmianę rozkładu 51 i 51A. Mam już wszystko ułożone, poszczególne rozkłady dla wszystkich brygad, tak bym nie musiał codziennie wracać ze szkoły razem ze ~150 innymi pasażerami w B10L z okienkami które, nie dają żadnej wentylacji? Mam pisać do MPK czy ZDit? I czy takie coś w ogóle ma szanse przejść?
---
Korzystając z okazji poruszę też temat powtarzających się codziennie korków na skrzyżowaniu ul. Okólnej z drogą krajową nr 71 przy między Łagiewnikami a Zgierzem. Nie dość, że 51 nabija nierzadko kilkunastominutowe opóźnienie na Dołach, to tutaj traci kolejne kilkanaście, kilkadziesiąt minut. Korek zaczyna się już przy skrzyżowaniu Okólnej z Łagiewnicką przy klasztorze, a największe zatory tworzą się w godzinach 15-17 po południu. Rekordowym kursem jest chyba 51/2 o 15:58 wyjeżdżające z Dworca Fabrycznego. Teoretycznie o 16:51 powinien być na pętli w Zgierzu. NIGDY jeszcze nie zauważyłem, żeby przyjechało na pętlę przed 17:00. Nierzadko widzę, jak o 17:2x wjeżdża na pętlę i natychmiast odjeżdża bez żadnego odpoczynku dla kierowcy po prawie godzinnej ponad godzinie jazdy. Sytuację ratują postoje na Dworcu Fabrycznym po powrocie do Łodzi:
51/1 - 40 min. postoju
51/2 - 35 min. postoju
Są to oczywiście postoje teoretyczne, w praktyce są dużo krótsze.
Jeszcze gorzej jest z brygadami, które po przyjeździe na Fabryczny ze Zgierza po południu, mają zaplanowany postój nie dłuższy 10 minut, i w drogę jako 51A do Łagiewnik. One nie mają ŻADNYCH szans, żeby wyruszyć z Dworca punktualnie.
I tutaj moje pytanie: czy nie można zaplanować dla nich dłuższego postoju na pętli w Zgierzu? W tych godzinach już tak wiele osób nie podróżuje do Łodzi. Logistycznie też nie ma problemu - miejsce na pętli spokojnie się znajdzie.
PS Zamierzam napisać pismo, w którym proponuję zmianę rozkładu 51 i 51A. Mam już wszystko ułożone, poszczególne rozkłady dla wszystkich brygad, tak bym nie musiał codziennie wracać ze szkoły razem ze ~150 innymi pasażerami w B10L z okienkami które, nie dają żadnej wentylacji? Mam pisać do MPK czy ZDit? I czy takie coś w ogóle ma szanse przejść?