Remont torowiska na al. Włókniarzy i Pomorskiej
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
Remont torowiska na al. Włókniarzy i Pomorskiej
Torowisko jak marzenie
Kończy się największa inwestycja Łódzkiego Tramwaju Regionalnego. Dzięki niej polepszy się komfort jazdy. Dodatkowo w wyniku przetargów na inwestycje drogowe udało się wygospodarować 8 mln zł, które zostaną przeznaczone na remont torowiska przy al. Włókniarzy i przy ul. Pomorskiej w rejonie ul. Konstytucyjnej. Prace zostaną przeprowadzone jeszcze w tym roku. (J.Cz.)
Żródło: UMŁ
http://www.uml.lodz.pl/?str=1200&id=14659
Kończy się największa inwestycja Łódzkiego Tramwaju Regionalnego. Dzięki niej polepszy się komfort jazdy. Dodatkowo w wyniku przetargów na inwestycje drogowe udało się wygospodarować 8 mln zł, które zostaną przeznaczone na remont torowiska przy al. Włókniarzy i przy ul. Pomorskiej w rejonie ul. Konstytucyjnej. Prace zostaną przeprowadzone jeszcze w tym roku. (J.Cz.)
Żródło: UMŁ
http://www.uml.lodz.pl/?str=1200&id=14659
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez gothmucha, łącznie zmieniany 1 raz.
I coś się rusza...
Chyba w bardzo bliskim czasie ruszą te remonty gdyż na Pomorskiej wybrano tłuczeń aby zamontować mijanki a dzisiaj na zajezdni widziałem tablice objazdowe dla linii 8 w relacji Augustów-Bratysławska.
www.mpk.lodz.plOd dnia 20 października 2008r., do odwołania, w związku z remontem torowiska tramwajowego na al. Włókniarzy na odcinku Długosza – Srebrzyńska, na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, ulegną zmianie trasy linii tramwajowych 8 i 13
- zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza, linia Z8
- jednocześnie ulegnie zmianie rozkład jazdy tramwajowej linii 2, 5, 7 i 15
KOMUNIKAT 135/08
linia 8
AUGUSTÓW – Rokicińska, Piłsudskiego, Mickiewicza, Bandurskiego, Karolewska, Bratysławska – BRATYSŁAWSKA
linia 13
ŚLĄSKA – Niższa, Śmigłego – Rydza, Kopcińskiego, Narutowicza, Zielona – LEGIONÓW
KOMUNIKAT
- zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza, linia Z8
Z8
ROJNA – Rojna, Rydzowa, Aleksandrowska, Limanowskiego, Włókniarzy, Mickiewicza – MICKIEWICZA / KOŚCIUSZKI
MICKIEWICZA / KOŚCIUSZKI – Piłsudskiego do Sienkiewicza gdzie zawraca, Piłsudskiego, Mickiewicza, Włókniarzy, Limanowskiego, Aleksandrowska, Rydzowa, Rojna – ROJNA
Dodatkowe informacje są dostępne pod całodobowym numerem telefonu: 0-801 301 309
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmiany tras jak zmiany tras - po prostu dwie linie wyparują, a w zamian będzie autobus z jakąś zapewne szaleńczą częstotliwością.
Z drugiej strony - cmentarz na Szczecińskiej podobnie jak na Kurczakach i tak obsługują głównie autobusy, bo zrobić autobus np. co 2 minuty z najbliższej pętli (odpowiednio Szczecińska i Kurczaki) pod cmentarz "sienieda". No ale to już zupełnie inna opowieść...
Z drugiej strony - cmentarz na Szczecińskiej podobnie jak na Kurczakach i tak obsługują głównie autobusy, bo zrobić autobus np. co 2 minuty z najbliższej pętli (odpowiednio Szczecińska i Kurczaki) pod cmentarz "sienieda". No ale to już zupełnie inna opowieść...
Czy może ktoś mi wytłumaczyć jaki jest sens rozpoczynania remontu gdy zbliża się zima? :>
Czyżby były jakieś pieniądze do wydania, a będą one zaksięgowane tylko wtedy, jeśli inwestycja zacznie się w tym roku?
Czyżby były jakieś pieniądze do wydania, a będą one zaksięgowane tylko wtedy, jeśli inwestycja zacznie się w tym roku?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez geograf, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 377
- Rejestracja: wt 20:59, 27 mar 2007
- Lokalizacja: Pabianice, Piaski
Remont remontem, ale mnie zastanawia (jak już wcześniej wspomniał Tomasz.Bu), dlaczego nie wprowadzono jazdy po jednym torze? Przecież wcześniej, gdy remontowali tory w al. Włókniarzy na odcinku Drewnowska-Lutomierska, była jazda po jednym torze.
Ja rozumiem, że remont dwóch torów naraz jest szybszy niż zabawa w jeden tor remontowany, drugi do jazdy, ale ten ciąg komunikacyjny stanowi ważny nerw, którego wyłączenie może spowodować spore zamieszenie, a na pewno konsternację ze strony pasażerów. Tak mi się wydaję, ale tylko dlatego, że ile razy bym nie czekał na tramwaj linii 8 czy 13 na al. Włókniarzy, zawsze podjeżdżał pełny, stąd wniosek o ważności.
Ja rozumiem, że remont dwóch torów naraz jest szybszy niż zabawa w jeden tor remontowany, drugi do jazdy, ale ten ciąg komunikacyjny stanowi ważny nerw, którego wyłączenie może spowodować spore zamieszenie, a na pewno konsternację ze strony pasażerów. Tak mi się wydaję, ale tylko dlatego, że ile razy bym nie czekał na tramwaj linii 8 czy 13 na al. Włókniarzy, zawsze podjeżdżał pełny, stąd wniosek o ważności.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Piotr Ossowski, łącznie zmieniany 1 raz.