Likwidacja torowiska na odcinku Chochoła - Szczecińska
Wydzielone torowisko jest i będzie przy Fabrycznym. Ale od Piłsudskiego na południe jest wiele odcinków z torowiskiem w jezdni. Na odcinku Fabryczny - Mickiewicza też wątpię żeby zmieściły się tramwaje obok samochodów, może poza dawnym prawoskrętem przy poczcie.
Przy ludzkiej częstotliwości tramwajów (57 też powinno jeździć częściej), nie pozostaje tam nic innego jak zamknięcie dla ruchu samochodowego. Dlatego zresztą potrzeba jest Targowa.
Przy ludzkiej częstotliwości tramwajów (57 też powinno jeździć częściej), nie pozostaje tam nic innego jak zamknięcie dla ruchu samochodowego. Dlatego zresztą potrzeba jest Targowa.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
I pojazdy uprzywilejowane, jeśli jest taka możliwość, też powinny korzystać z Kilińskiego - zamiast Piotrkowskiej. Wiadomo, że jeśli ktoś ma umrzeć, trzeba na gwałt jechać z nim do szpitala, a najbliżej jest przez Pietrynę, to pojadą Pietryną. Ale nie zawsze tak jest. I powinno być zalecenie żeby w miarę możliwości jeździć Kilińskiego.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
W łódzkim MPK jest tak
1. mamy wiekowy tabor tramwajowy -+ ok.28-letni
2. torowisko, które miejscami ma po ok.38 lat
3. dość wadliwe autobusy w szczegulności VolVo B10L, które na okrągło się psuje
4.wandale i chuligani, którzy niszczą tabor
5. bezdomni, którzy zanieczyszczają tabor
6. coraz mniejsze wpływy z kasy miasta
7. beznadziejny zarząd MPK-Łódź Sp.zo.o., który sprzedał ZKT-2 prywatnemu nabywcy, a on siwiadomie i celowo niszczy zespół wielkich hal postojowych z 1928r. a KMST ani mpk oraz UMŁ nic z tym nie robią. UMŁ to ja się nie dziwię bo ich to nie obchodzi ale KMST powinno to obchodzić no ale cóż pan prezes KMST woli nic nie robić w sprawie ZKT-2 oraz w sprawie likwidacji linii 8 bo nie łódzimy się, że po likwidacji pętli Aleksandrowska-Chochoła linia 8 będzie nadal kursować na początku zostanie zawieszona a z czasem zlikwidowana tak samo jak linia 94
1. Popraw błędy
2. Ściągnij Firefoxa, automatycznie pokazuje błędy
3. Zdanie na zielono jest niejasne
4. Jak się nie poprawisz, szybko zakończysz karierę na forum
o3r
1. mamy wiekowy tabor tramwajowy -+ ok.28-letni
2. torowisko, które miejscami ma po ok.38 lat
3. dość wadliwe autobusy w szczegulności VolVo B10L, które na okrągło się psuje
4.wandale i chuligani, którzy niszczą tabor
5. bezdomni, którzy zanieczyszczają tabor
6. coraz mniejsze wpływy z kasy miasta
7. beznadziejny zarząd MPK-Łódź Sp.zo.o., który sprzedał ZKT-2 prywatnemu nabywcy, a on siwiadomie i celowo niszczy zespół wielkich hal postojowych z 1928r. a KMST ani mpk oraz UMŁ nic z tym nie robią. UMŁ to ja się nie dziwię bo ich to nie obchodzi ale KMST powinno to obchodzić no ale cóż pan prezes KMST woli nic nie robić w sprawie ZKT-2 oraz w sprawie likwidacji linii 8 bo nie łódzimy się, że po likwidacji pętli Aleksandrowska-Chochoła linia 8 będzie nadal kursować na początku zostanie zawieszona a z czasem zlikwidowana tak samo jak linia 94
1. Popraw błędy
2. Ściągnij Firefoxa, automatycznie pokazuje błędy
3. Zdanie na zielono jest niejasne
4. Jak się nie poprawisz, szybko zakończysz karierę na forum
o3r
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Daga, łącznie zmieniany 1 raz.
Kpc21 pisze:Wydzielone torowisko jest i będzie przy Fabrycznym. Ale od Piłsudskiego na południe jest wiele odcinków z torowiskiem w jezdni. Na odcinku Fabryczny - Mickiewicza też wątpię żeby zmieściły się tramwaje obok samochodów, może poza dawnym prawoskrętem przy poczcie.
Między Dworcem Fabrycznym a al. Piłsudskiego rozpatrywane są dwa warianty: taki, jak Kilińskiego na północ od Narutowicza, oczywiście z ograniczonym ruchem, lub torowisko tramwajowe po zachodniej stronie, w tym zachodni tor byłby pasem A + T z przystankami wspólnymi z autobusem 57, a wschodni pas - jednokierunkowy dla samochodów.
Nieczynny prawoskręt z Kilińskiego w Tuwima tak czy inaczej ma zostać nareszcie zlikwidowany (chodnik z przystankiem dosunięty do torów).
Przy ludzkiej częstotliwości tramwajów (57 też powinno jeździć częściej), nie pozostaje tam nic innego jak zamknięcie dla ruchu samochodowego. Dlatego zresztą potrzeba jest Targowa.
W pierwszym wariancie - na pewno, w drugim - niewykluczone, że też, tylko w mniejszym stopniu (no i w drugim pozostaje tylko jeden kierunek dla samochodów). Poszerzona Targowa nie jest potrzebna, by ograniczyć ruch na Kilińskiego...
Nie wiedziałem, że żule i wandale to wewnętrzna sprawa MPK.Daga pisze:w łódzkim mpk jest tak
1. mamy wiekowy tabor tramwajowy -+ ok.28 letni
2. torowisko które miejscami ma po ok.38 lat
3. dość wadliwe autobusy w szczegulności VolVo B10L które na okrągło się psuje
4.wandale i chuligani którzy niszczą tabor
5. bezdomni którzy zanieczyszczają tabor
Stawka za wzkm wzrosła, ale że ZDiT nie chce płacić więcej, postanowili wyjść na zero zabierająć kolejne brygadyDaga pisze:6. coraz mniejsze wpływy z kasy miasta
To już nie jest własność miasta, czy MPK tylko osoby prywatnej. I ta osoba prywatna nie będzie budować gratis miłośnikom komunikacji następnego muzeum. Trzeba było wcześniej się tym interesować, teraz właściciel może robić co chce.Daga pisze:7. beznadziejny zarząd MPK-Łódź Sp.zo.o. który sprzedał ZKT-2 prywatnemu nabywcy a on siwiadomie i elowo niszczy zespół wielkich hal postojowych z 1928r. a kmst ani mpk oraz uml nic z kym nie robią. ULM to ja się nie dziwie bo ich to nie obchodzi ale kmst powinno to obchodzić no ale cóż pan prezes kmst woli nic nie robić w sprawie ZKT-2
Bosz... 8 na pewno nie zostanie zawieszona to raz, a dwa, linia 6 to dawne 94 tyle, że na wydłużonej trasie.Daga pisze:oraz w sprawie likwidacji lini 8 bo nie łódzimy się, że po likwidacji pętli Aleksandrowska-Chochoła linia 8 będzie nadal kursować na początku zostanie zawieszona a z czasem zlikwidowana tak samo jak linia 94
Po przebudowie Targowej i Kilińskiego, ul. Sienkiewicza powinna być dwukierunkowa i tam widzę linię 57, która nie dublowałaby tramwaju, a dodatkowo obsługiwała miejsca, gdzie jest takie zapotrzebowanie. Nie wyobrażam sobie komunikacyjnej dziury między Kościuszki, a Kilińskiego.berger.m pisze:Między Dworcem Fabrycznym a al. Piłsudskiego rozpatrywane są dwa warianty: taki, jak Kilińskiego na północ od Narutowicza, oczywiście z ograniczonym ruchem, lub torowisko tramwajowe po zachodniej stronie, w tym zachodni tor byłby pasem A + T z przystankami wspólnymi z autobusem 57, a wschodni pas - jednokierunkowy dla samochodów.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Budżet, w tym wydatki na KM ustala Rada Miasta. ZDiT dysponuje kasą, którą przydzielono gdzie indziej. Nie mogą wydać więcej, bo nie mają, a że władze czekały do ostatniej chwili z ograniczeniem kursowania KM (ostatecznie od uchwalenia budżetu było wiadomo, że nie starczy kasy do końca roku), to teraz mamy drastyczne cięcia.SEC pisze: Stawka za wzkm wzrosła, ale że ZDiT nie chce płacić więcej, postanowili wyjść na zero zabierająć kolejne brygady
No nie do końca, bo rujnować nie może. Prawo dysponowaniem własnością ogranicza mu Ustawa o ochronie zabytków.SEC pisze:teraz właściciel może robić co chce.
SEC pisze:Po przebudowie Targowej i Kilińskiego, ul. Sienkiewicza powinna być dwukierunkowa i tam widzę linię 57, która nie dublowałaby tramwaju, a dodatkowo obsługiwała miejsca, gdzie jest takie zapotrzebowanie. Nie wyobrażam sobie komunikacyjnej dziury między Kościuszki, a Kilińskiego.
Też tak to widzę. 57 w obie strony na Sienkiewicza, a na Kilińskiego - tramwaje i ograniczony do wjazdów docelowych ruch samochodów, kontrolowany monitoringiem.
Tak by mogło być. Przy czym jeśli chodzi o 57, linia ta jeździ za rzadko. Spełnia funkcję podobną do ŁTR, a jeździ kilka razy rzadziej. 57 w szczycie powinno jeździć co 5 minut.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
10 minut to minimum. 10 to powinien być standard na 85 Zdarzyło mi się już czekać na tą linię ponad pół godziny. To już busy Głowno-Łódź częściej chodzą.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
Puszczenie 57 w obie strony przez Sienkiewicza to dobry pomysł, pod warunkiem przejęcia ruchu na tej ulicy przez nową Targową oraz ludzkich częstotliwości tramwajow na Kilińskiego (no tak...). Bo jeśli 1 i 4 dalej mają jeździć co 20 minut każda to już chyba lepiej dać tam to 57 w obu kierunkach. Lepiej chyba mieć silniejszą ofertę na mniejszej ilości arteriach niż "rozkładać" po trochu na każdą ulicę. Wszystko rozbija się o częstotliwość, bo po prawdzie przy obecnych napełnieniach to 57 mogłoby i co 20 minut jeździć...
Najpierw słyszę, że 57 powinno się w ogóle zlikwidować, mimo że nie dubluje w żaden sposób tramwaju, a obsługuje ulice w centrum gdzie go nie ma (Wólczańska, Sienkiewicza, Sterlinga, Północna) i stanowi jedyne połączenie do centrum z Marysina, a teraz, że powinno jeździć co 5 minut. Zdecydujcie się .
57 jest linią równie ważną, co tramwaje na ŁTR, ale na ŁTR spotykają się różne linie, obsługujące przeróżne osiedla, natomiast 57 jest jedno i dlatego uważam, że częstotliwość 10-minutowa byłaby OK (albo minimalna), bo taką właśnie częstotliwość ma z osobna każda z linii jadących po ŁTR.
57 jest linią równie ważną, co tramwaje na ŁTR, ale na ŁTR spotykają się różne linie, obsługujące przeróżne osiedla, natomiast 57 jest jedno i dlatego uważam, że częstotliwość 10-minutowa byłaby OK (albo minimalna), bo taką właśnie częstotliwość ma z osobna każda z linii jadących po ŁTR.
Po prostu jedni chcą likwidować, inni zwiększać częstotliwość
Osobiście uważam, że 5 min. w ścisłym centrum to odpowiednia częstotliwość w godzinach szczytu, ale biorąc pod uwagę sytuację budżetową i potrzeby na Sienkiewicza (uwzględniając przyzwoitą częstotliwość tramwajów na Kilińskiego) wystarczyłoby 7 min. w szczycie i 10 poza.
Osobiście uważam, że 5 min. w ścisłym centrum to odpowiednia częstotliwość w godzinach szczytu, ale biorąc pod uwagę sytuację budżetową i potrzeby na Sienkiewicza (uwzględniając przyzwoitą częstotliwość tramwajów na Kilińskiego) wystarczyłoby 7 min. w szczycie i 10 poza.
Autobus jadący rzadziej, niż co 5-6 minut, nie przyda do przemieszczeń w obrębie ścisłego śródmieścia...
Czy ktoś chciał likwidować całe 57? Wątpię. Owszem, w przyszłości, gdy ranga śródmieścia ponownie wzrośnie, przydałoby się puścić tramwaje ulicą Sienkiewicza (a także ulicą Tuwima). Przydałoby się również wprowadzić tramwaje na Marysin. Póki co, 57 ma bardzo dobrą trasę - na Sienkiewicza i na Wólczańskiej jest tym, czym na innych ulicach są tramwaje. Choć jeździ za rzadko, ale umówmy się, że to wina tymczasowych oszczędności.
Czy ktoś chciał likwidować całe 57? Wątpię. Owszem, w przyszłości, gdy ranga śródmieścia ponownie wzrośnie, przydałoby się puścić tramwaje ulicą Sienkiewicza (a także ulicą Tuwima). Przydałoby się również wprowadzić tramwaje na Marysin. Póki co, 57 ma bardzo dobrą trasę - na Sienkiewicza i na Wólczańskiej jest tym, czym na innych ulicach są tramwaje. Choć jeździ za rzadko, ale umówmy się, że to wina tymczasowych oszczędności.
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
Dokładnie. I jest to chyba jedyna linia autobusowa, na którą nie wystarczyłoby co 15 minut poza szczytem.
Post do usunięcia.
Post do usunięcia.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Zgierzanin, łącznie zmieniany 2 razy.