Przystanki
Ja w pewnym sensie w sprawie przystanków...
Powiedzcie mi, z czego wynika tak duża różnica w czasie przejazdu na linii 16 na odcinku Adelmówek-Kurak (przynajmniej w stronę pl. Kilińskiego)? Przecież odcinek jest tam dwutorowy, więc nic nie musi czekać na mijance itd. Tym bardziej jest to dla mnie niezrozumiałe, że te dłuższe czasy przejazdu są głównie w godzinach pozaszczytowych, choć torowisko jest w pełni wydzielone, więc nie ma tutaj mowy o staniu w korkach.
Powiedzcie mi, z czego wynika tak duża różnica w czasie przejazdu na linii 16 na odcinku Adelmówek-Kurak (przynajmniej w stronę pl. Kilińskiego)? Przecież odcinek jest tam dwutorowy, więc nic nie musi czekać na mijance itd. Tym bardziej jest to dla mnie niezrozumiałe, że te dłuższe czasy przejazdu są głównie w godzinach pozaszczytowych, choć torowisko jest w pełni wydzielone, więc nie ma tutaj mowy o staniu w korkach.
kuba_bed pisze:Ja w pewnym sensie w sprawie przystanków...
Powiedzcie mi, z czego wynika tak duża różnica w czasie przejazdu na linii 16 na odcinku Adelmówek-Kurak (przynajmniej w stronę pl. Kilińskiego)? Przecież odcinek jest tam dwutorowy, więc nic nie musi czekać na mijance itd. Tym bardziej jest to dla mnie niezrozumiałe, że te dłuższe czasy przejazdu są głównie w godzinach pozaszczytowych, choć torowisko jest w pełni wydzielone, więc nie ma tutaj mowy o staniu w korkach.
Trzeba zwrotnice nastawić na Kuraku w stronę PL.Kilińskiego to ci
w tym czasie ze dwa światła uciekną a poza tym to jest możliwość żeby trochę nadrobić co się na mieście straciło.
W drugą stronę wcale nie jest lepiej, a przecież tam już nie trzeba zwrotnicy zmieniać. W stronę Łodzi czas przejazdu wynosi 3-5 minut, przypomnijmy, na wydzielonym torowisku...
edit: teraz spojrzałem i jak zobaczy się czas przejazdu powiedzmy od 3-go Maja to jest identyczny (w stronę Łodzi) w każdym wariancie czasowym. A co dziwne jak kliknie się na sam przystanek Kurak, pojawia się dodatkowa kolumna z czasem przejazdu 5 minut między przystankami Kurak, a Adelmówek... I co ciekawe takiego tramwaju w ogóle nie powinno tam być albo powinien pojawić się 2 minuty później (patrząc na moment odjazdu z 3-go Maja).
Takiego bałaganu w rozkładach to chyba nie ma żaden przewoźnik
edit: teraz spojrzałem i jak zobaczy się czas przejazdu powiedzmy od 3-go Maja to jest identyczny (w stronę Łodzi) w każdym wariancie czasowym. A co dziwne jak kliknie się na sam przystanek Kurak, pojawia się dodatkowa kolumna z czasem przejazdu 5 minut między przystankami Kurak, a Adelmówek... I co ciekawe takiego tramwaju w ogóle nie powinno tam być albo powinien pojawić się 2 minuty później (patrząc na moment odjazdu z 3-go Maja).
Takiego bałaganu w rozkładach to chyba nie ma żaden przewoźnik
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 2 razy.
Remonty to jednak mają plusy np. pokazały, że potrzebny jest przystanek dla 5050a przy Parku Poniatowskiego, że 7070A, 75 powinny jeździć przez Kilińskiego (w kierunku CZMP) z przystankami Kilińskiego/Broniewskiego, Kilińskiego/Śląska oraz Bankowa/Rzgowska oraz że Cieszyńska jest dobra na pętlę lub dojazd do RLL (szkoda, że nie ma szans na Z5 przez Zaolziańską i Karpacką Pabianicką RLL Politechniki Cieszyńska Pabianicka RLL)
Przystanek autobusowy Wojska Polskiego/Sporna w stronę dworca PKS przesunięty o kilkadziesiąt metrów do przodu, na sam koniec wysepki. Chyba robią coś z dziurami w asfalcie spowodowanymi przez grzęznące w nim w gorące dni autobusy, bo stał tam pachołek.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Dzisiaj (jakoś w godzinach wczesnopopołudniowych) doszczętnie zniszczona została wiata przystankowa przy Kolumny 172 przez jakiegoś TIR-a. Nie znam przyczyn wypadku. TIR w ogóle stał na poboczu po przeciwnej stronie ulicy niż wiata. Na miejscu policja i nadzór ruchu.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kuba, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy wyposażenie stałych krańcówek w toi-toiki, ewentualnie opłacenie zgody na korzystanie przez kierowców z toalety w obiekcie znajdującym się przy krańcówce, jest poza możliwościami finansowymi MPK? Wczoraj na jednej z krańcówek widziałem kierowcę autobusu załatwiającego swoje potrzeby w mało cywilizowany sposób.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jak wiadomo 55/55A wróciło na swoją trasę, niestety, oprócz pozytywów (lepsza nawierzchnia), pojawił się duży minus. Przystanek Przędzalniana-Tymienieckiego, odkąd pamiętam, nie robił najlepszego wrażenia. Obdrapany, pokryty jakimś pseudograffiti. Przy okazji rewitalizacji budynków fabrycznych na Księżym Młynie myślałem, że wreszcie wyremontują ten przystanek, w końcu stanowił on integralną część ogrodzenia dawnej fabryki Scheiblera i Grohmana. Oczywiście tak się nie stało, a po remoncie Przędzalnianej wnęka stanowiącą opisywany przystanek została zlikwidowana. Teraz stoi tylko słupek przystankowy z rozkładem.
Informujemy, że na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, od dnia 6 czerwca 2013r. przystanek autobusowy Paradna – Matek Polskich (0724) zostanie przesunięty na stałe do przodu o około 10 metrów.
MPK
MPK