Przystanki
Wąskie? Dwa pasy w jednym kierunku? Tam ruch powinien być możliwie najbardziej zminimalizowany w celu nadania priorytetu tramwajom, a jazda tamtędy powinna służyć jedynie jako dojazd do Piotrkowskiej czy Sienkiewicza oraz ewentualnie wyjazd na wschód/zachód z tych przecznic, ale nadal naciskając na korzystanie z innych dróg.STUDI pisze:Te jezdnie są na tyle wąskie że wątpię by zezwolono na blokowanie ruchu przez busy gdzie kierowca sprzedaje bilety pasażerom.
Od dnia 12 września 2015r., ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 65 65A 69A
KOMUNIKAT 146/15
Od dnia 12 września 2015r., w uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu, ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 65, 65A, 69A, zostanie uruchomiony dodatkowy przystanek autobusowy:
Obywatelska - Obywatelska 121/129 (2122) w kierunku zachodnim na którym będą zatrzymywać się autobusy linii 65, 65A, 69A.
KOMUNIKAT 146/15
Od dnia 12 września 2015r., w uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu, ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 65, 65A, 69A, zostanie uruchomiony dodatkowy przystanek autobusowy:
Obywatelska - Obywatelska 121/129 (2122) w kierunku zachodnim na którym będą zatrzymywać się autobusy linii 65, 65A, 69A.
kuba_bed pisze:Wąskie? Dwa pasy w jednym kierunku? Tam ruch powinien być możliwie najbardziej zminimalizowany w celu nadania priorytetu
Dopóki al. Kościuszki z Zachodnią będzie ulicą dla tranzytu północ-południe to te dwa pasy ruchu to będzie wąsko.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 3 razy.
Ja się nie zdziwię jeśli te busy po prostu pozostaną pod Galerią Łódzką, tak jak to jest obecnie.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
"Przytulone" przystanki http://tvtoya.pl/news/show/11281,1
Jak dla mnie to przesada jechałem ostatnio tamtędy tramwajem to rzeczywiście te przystanki są blisko siebie rozumiem, że to było robione z myślą o Sukcesji ale z któregoś przystanku powinno się zrezygnować.
Nie jedyny taki przypadek bo na Dąbrowskiego przystanek przy Kossaka jest bardzo blisko tego na Tatrzańskiej i Podhalańskiej z przystankiem autobusowym to samo. Na Kilińskiego też są blisko przystanki Kilińskiego/Rewolucji 1905 roku oraz Kilińskiego/Pomorska no i przystanki Zielona/Piotrkowska i Zielona/Kościuszki też są bardzo blisko siebie a kiedyś nie było tego przy Piotrkowskiej.
Przystanki powinny być co około 400 - 500 metrów chociaż są przypadki gdzie między przystankami jest ponad kilometr tak jest na Włókniarzy między przystankiem przy Kaliskim a Legionów oraz między Długosza a Żubardzką tylko tam nie potrzeba częściej a w centrum spokojnie 400 - 500 metrów wystarczy.
Nie jedyny taki przypadek bo na Dąbrowskiego przystanek przy Kossaka jest bardzo blisko tego na Tatrzańskiej i Podhalańskiej z przystankiem autobusowym to samo. Na Kilińskiego też są blisko przystanki Kilińskiego/Rewolucji 1905 roku oraz Kilińskiego/Pomorska no i przystanki Zielona/Piotrkowska i Zielona/Kościuszki też są bardzo blisko siebie a kiedyś nie było tego przy Piotrkowskiej.
Przystanki powinny być co około 400 - 500 metrów chociaż są przypadki gdzie między przystankami jest ponad kilometr tak jest na Włókniarzy między przystankiem przy Kaliskim a Legionów oraz między Długosza a Żubardzką tylko tam nie potrzeba częściej a w centrum spokojnie 400 - 500 metrów wystarczy.
Nawet te przystanki na Politechniki mi się podobają - wreszcie jakiś przystanek bliżej Hali Sportowej i PŁ od strony parku (chwilowo nawet bardziej użyteczny dopóki budują basen PŁ i nie ma tak bliskiego wejścia od przystanku na Wróblewskiego), a ten przy Radwańskiej jest jednak potrzebny. Jakoś nie widziałbym braku któregoś z nich, ale mogli pokombinować z umieszczeniem przystanków przedza skrzyżowaniem żeby nie dublowały się funkcjonalnie i co żeby odległościowo była większa różnica np. przenieść przystanek przy Radwańskiej na północ za skrzyżowanie.
Przystanek przy Radwańskiej warto by było przesunąć na wysokość bramy PŁ od Żeromskiego. Z tym że wymagałoby to też przesunięcia przystanków autobusowych.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Obecna lokalizacja jednak bardziej służy Politechnice. Ale prawidłowo powinien się ten przystanek znaleźć na wysokości Budownictwa.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:Obecna lokalizacja jednak bardziej służy Politechnice. Ale prawidłowo powinien się ten przystanek znaleźć na wysokości Budownictwa.
Eeeetam... hołubione hipermarkety niepłącące podatków miałyby byś dyskryminowane? Nie za tej władzy.
Niestety szkodę już wykonano. Jedyne wyjście z twarzą to likwidacja przystanku tramwajowego przy Radwańskiej i zrobienie nowego z przejściem dla pieszych na odcinku od Radwańskiej do Żwirki na wysokości wjazdu na teren PŁ
Też mi się wydaje, że przystanek między wejściem do PŁ od Żeromskiego, a Żwirki byłby najlepszym wyjściem. Wtedy mamy 350m od Sukcesji i 350m do przystanku przy Mickiewicza.
Nawet ludzie w reportażach mówią, że to bez sensu te 140 metrów. A Toya śmieje się mówiąc, że "jak nam ucieknie, to dobiegniemy sobie do Radwańskiej, bo pewno na czerwonym tram będzie stać"
Nawet ludzie w reportażach mówią, że to bez sensu te 140 metrów. A Toya śmieje się mówiąc, że "jak nam ucieknie, to dobiegniemy sobie do Radwańskiej, bo pewno na czerwonym tram będzie stać"
Przy samej bramie PŁ. Od Żwirki może być dalej. Tam i tak nic nie ma.Jordi pisze:Też mi się wydaje, że przystanek między wejściem do PŁ od Żeromskiego, a Żwirki byłby najlepszym wyjściem. Wtedy mamy 350m od Sukcesji i 350m do przystanku przy Mickiewicza.
Chyba że dla przesiadających się z autobusu na WZ jadącego w kierunku wschodnim na tramwaj w kierunku południowym (gdzie wygodniej dojść do Żwirki niż biegać po schodach w dół - w górę - w dół - w górę, pokonując niewiele krótszy odcinek), ale zdaje się, że tym autobusem będzie wyłącznie 50, które w Żeromskiego skręca - więc taka przesiadka nie ma sensu (a jeśli ma, ktoś jedzie do Portu bądź na Chojny, i z jakiegoś powodu wsiadł w 50, a nie w tramwaj, to można ją wykonać gdziekolwiek dalej).
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Aby nie było pomówień o wywalaniu pieniędzy publicznych w infrastrukturę budowana pod prywatnego inwestora to przystanek przy Sukcesji będzie się nazywał ... <TA-DA> ... Targi Łódzkie .....
Od dnia 24 września 2015 r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 14 15 15A
KOMUNIKAT 156/15
W uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu od dnia 24 września 2015 r., zostaną uruchomione dodatkowe przystanki tramwajowe:
- Politechniki - Targi Łódzkie (2123) w kierunku północnym
- Politechniki - Targi Łódzkie (2124) w kierunku południowym
w związku z czym ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 14 , 15 i 15A
Od dnia 24 września 2015 r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 14 15 15A
KOMUNIKAT 156/15
W uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu od dnia 24 września 2015 r., zostaną uruchomione dodatkowe przystanki tramwajowe:
- Politechniki - Targi Łódzkie (2123) w kierunku północnym
- Politechniki - Targi Łódzkie (2124) w kierunku południowym
w związku z czym ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 14 , 15 i 15A
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Podobno po ulicy Romanowskiej ma jeździć jakiś autobus i dlatego te przystanki.emilek12 pisze:Jadąc dzisiaj 78 zauważyłem na Romanowie, że jest postawiony przystanek przy ul. Romanowskiej za ul. Aleksandrowską w kier. Rąbienia oraz to, że został postawiony przystanek na ul. Aleksandrowskiej za ul. Romanowską (obok obecnego przystanku przed ul. Romanowską)
Tymczasem jakoś niezauważalnie został w ostatnim czasie uruchomiony nowy przystanek dla linii 82 "Niciarniana-wiadukt" zlokalizowany w zatoczce przed wiaduktem (jadąc w kier. południowym). Być może ma to związek z funkcjonującym od niedawna w pobliżu zakładem produkcyjnym i zaistniała potrzeba utworzenia takiego przystanku.