Limanowskiego...
Napisałem wyżej, tempo prac jest tak oszałamiające, że tramwaje szybko nie wrócą (najwcześniej za miesiąc może, ale to już własne przypuszczenia). Zważywszy na to, że trzeba wylać asfalt na jezdni północnej.
Na odcinku Zachodnia - Piwna asfalt leją od 2 miesięcy. W powijakach jest sygnalizacja przy Urzędniczej.
Skrzyżowania z Zachodniej nie ma co ruszać, bo tam wszystko było wymienione w 2007 r, oprócz wymienionej wyżej zwrotnicy, którą to montują od wczoraj.
Na odcinku Zachodnia - Piwna asfalt leją od 2 miesięcy. W powijakach jest sygnalizacja przy Urzędniczej.
Skrzyżowania z Zachodniej nie ma co ruszać, bo tam wszystko było wymienione w 2007 r, oprócz wymienionej wyżej zwrotnicy, którą to montują od wczoraj.
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
-
- Sympatyk forum
- Posty: 842
- Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
- Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)
Na skrzyżowaniu z Klonową stoi Nadzór Ruchu i zakazuje wjazdu w Limanowskiego w kierunku Sierakowskiego. Przejazd testowy?
EDIT: Pojechali sobie. Chyba nic nie będzie...
EDIT: Pojechali sobie. Chyba nic nie będzie...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MKMLODZ, łącznie zmieniany 1 raz.
I to nie jest jedyny szkielet wiaty.
Ogólnie wszystko wygląda fajnie, Limanowskiego zmieniła się nie do poznania i pierwsze wrażenie jest jak najbardziej na plus (bo jest naprawdę nieźle), ale niestety diabeł tkwi w szczegółach:
-Limanowskiego jest zamknięta już ponad 2 lata, otwarcie pewnie będzie tak na równe 2,5 roku
-Jeden z przystanków na jezdni (ten pierwszy w stronę Zachodniej za torowiskiem wydzielonym) nie jest podniesiony, a aż się prosi o przystanek wiedeński, miejsce jest. A konstale (bo przy wspaniałej polityce taborowej MPK nic innego tam się regularnie pojawiać nie będzie) wysuwanego schodka nie mają, w przeciwieństwie do pewnych gorszych (w prostopadłym świecie MPK) zachodnich pojazdów.
-Te granitowe krawężniki oddzielające torowisko od jezdni mogłyby wystawać na jakieś 3-5 centymetrów (tak żeby się dało bezpiecznie przejechać ale było to odczuwalne) w miejscach, w których większy samochód się zmieści
-Sieć naprawdę mogłaby być wieszana na budynkach, a nie na tych ciężkich słupach (i wysięgniki oświetlenia też), oczywiście tam gdzie jest budynek w rozsądnej odległości
-Tramwaje w sumie mogłyby już jeździć - nikomu wiaty (na tym etapie) nie są do szczęścia potrzebne, wystarczy słupek prowizorycznie przywalony cegłą, nie da się tego jakoś wynegocjować przed oficjalnym odbiorem?
-No i jak się bawić to się bawić, można było tam zainstalować tablice do Rapida, toto chyba nie jest jakieś bardzo drogie (zakładając, że łączy się po 3G, a nie wymaga własnego sztywnego łącza, które trzeba położyć, a przecież nie za darmo), a obydwie linie tamtędy jeżdżące są wpisane do systemu.
Ogólnie wszystko wygląda fajnie, Limanowskiego zmieniła się nie do poznania i pierwsze wrażenie jest jak najbardziej na plus (bo jest naprawdę nieźle), ale niestety diabeł tkwi w szczegółach:
-Limanowskiego jest zamknięta już ponad 2 lata, otwarcie pewnie będzie tak na równe 2,5 roku
-Jeden z przystanków na jezdni (ten pierwszy w stronę Zachodniej za torowiskiem wydzielonym) nie jest podniesiony, a aż się prosi o przystanek wiedeński, miejsce jest. A konstale (bo przy wspaniałej polityce taborowej MPK nic innego tam się regularnie pojawiać nie będzie) wysuwanego schodka nie mają, w przeciwieństwie do pewnych gorszych (w prostopadłym świecie MPK) zachodnich pojazdów.
-Te granitowe krawężniki oddzielające torowisko od jezdni mogłyby wystawać na jakieś 3-5 centymetrów (tak żeby się dało bezpiecznie przejechać ale było to odczuwalne) w miejscach, w których większy samochód się zmieści
-Sieć naprawdę mogłaby być wieszana na budynkach, a nie na tych ciężkich słupach (i wysięgniki oświetlenia też), oczywiście tam gdzie jest budynek w rozsądnej odległości
-Tramwaje w sumie mogłyby już jeździć - nikomu wiaty (na tym etapie) nie są do szczęścia potrzebne, wystarczy słupek prowizorycznie przywalony cegłą, nie da się tego jakoś wynegocjować przed oficjalnym odbiorem?
-No i jak się bawić to się bawić, można było tam zainstalować tablice do Rapida, toto chyba nie jest jakieś bardzo drogie (zakładając, że łączy się po 3G, a nie wymaga własnego sztywnego łącza, które trzeba położyć, a przecież nie za darmo), a obydwie linie tamtędy jeżdżące są wpisane do systemu.
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty
-
- Megagaduła
- Posty: 2788
- Rejestracja: wt 00:32, 12 lip 2011
- Lokalizacja: Łódź-Bałuty