Letnie rozkłady jazdy
Nie jest, ale często się ostatnio trafiają
Na Kurczakach już uzupełnili rozkład 6, świetnie. Ale znalazłem dziś kolejny "kwiatek":
na ul. Żwirki powieszono rozkłady odwrotnie - tam gdzie powinny być na Kurczaki, Dąbrowę itd. są na Helenówek, Zgierz czy Szczecińską
Szczerze mówiąc takiego numeru się nie spodziewałem... że datę obowiązywania wiszącego na przystanku rozkładu trzeba sprawdzać to już wiem, ale że kierunek też...
(Sprawa zgłoszona już do MPK, mam nadzieję że szybko poprawią, ponieważ to w końcu priorytetowa trasa )
Na Kurczakach już uzupełnili rozkład 6, świetnie. Ale znalazłem dziś kolejny "kwiatek":
na ul. Żwirki powieszono rozkłady odwrotnie - tam gdzie powinny być na Kurczaki, Dąbrowę itd. są na Helenówek, Zgierz czy Szczecińską
Szczerze mówiąc takiego numeru się nie spodziewałem... że datę obowiązywania wiszącego na przystanku rozkładu trzeba sprawdzać to już wiem, ale że kierunek też...
(Sprawa zgłoszona już do MPK, mam nadzieję że szybko poprawią, ponieważ to w końcu priorytetowa trasa )
Adamix pisze:Nie jest, ale często się ostatnio trafiają
Na Kurczakach już uzupełnili rozkład 6, świetnie. Ale znalazłem dziś kolejny "kwiatek":
na ul. Żwirki powieszono rozkłady odwrotnie - tam gdzie powinny być na Kurczaki, Dąbrowę itd. są na Helenówek, Zgierz czy Szczecińską
Szczerze mówiąc takiego numeru się nie spodziewałem... że datę obowiązywania wiszącego na przystanku rozkładu trzeba sprawdzać to już wiem, ale że kierunek też...
(Sprawa zgłoszona już do MPK, mam nadzieję że szybko poprawią, ponieważ to w końcu priorytetowa trasa )
Taka sama sytuacja na placu Niepodległości. Rozkłądy N6 w kierunku Dąbrowy wisiały w stronę Imielnika i odwrotnie. Zgłosiłem sprawę rano i teoretycznie do wieczora było sporo czasu, natomiast jak jechałem ok. 20 to było po staremu. Nie ma to jak interwnecja w porę
I drugi błąd: w rozkładach 2 z Dąbrowy wisi rozkład z zanczonymi zjazdami do zaj. Dąbrowskiego: od placu Reymonta: plac Niepodległości, Dąbrowskiego. Też zgłoszone i też nikt tego nie ruszył...
Od sierpnia 52 na Limance.
92 wraca na Sady
Z3 całe dla PKS-u
92 wraca na Sady
Z3 całe dla PKS-u
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez ZKA-2, łącznie zmieniany 1 raz.
W O405GN (a to tego jeździ większość na Z3 z PKSu)?Staruszki będą też narzekać na naprawdę 2 niziutkie stopnie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak długo jak nie będzie startów z Kurczaków to odległość wcale nie jest aż tak porażająca, a droga całkiem przyzwoita (chociaż nie można sobie przyspieszyć przez estakadę)
Z drugiej strony obsługa mieszana to wcale by nie był aż taki głupi pomysł (np. sporo 99 zjeżdża przez całe miasto z Maratońskiej).
Z drugiej strony obsługa mieszana to wcale by nie był aż taki głupi pomysł (np. sporo 99 zjeżdża przez całe miasto z Maratońskiej).
Z mieszanymi wydaje mi się że może być problem rozliczeń za wzkm itd. itp. Porażająca nie, ale chyba znalazłyby się linie "Sadów", które w swojej trasie podjeżdżają bliżej Limanki. Przecież zjazd nie musi być prosto z krańcówki, wóz może przejechać kilka(naście) przystanków po swojej trasie - np. zjazd 70 z Dworca Fabrycznego.
Dawniej nie było, na tramwajach nie ma, na Z3 nie ma.Z mieszanymi wydaje mi się że może być problem rozliczeń za wzkm itd. itp.
To już jest swojego rodzaju patologia. Normalna szybka trasa to Kopcińskiego-Piłsudskiego-Mickiewicza-Bandurskiego-Nowe Sady, a kręci się po trasie aż do Rzgowskiej.np. zjazd 70 z Dworca Fabrycznego.
Może tutaj chodzi o rodzaj brygad - na 52 są 12-metrowe, na 65 nie ma (poza jednym wyjątkiem, kontynuacją pracy nocnej). Chociaż z krótkimi na Limanowskiego nie za dobrze (a na Sadach niewiele lepiej).Porażająca nie, ale chyba znalazłyby się linie "Sadów", które w swojej trasie podjeżdżają bliżej Limanki.
Zresztą różnych roszad w najbliższym czasie trzeba się spodziewać bo albo NS przejmą kilka prac za Ikarusy na Limanowskiego, albo oddadzą kilka razem ze swoimi Ikarusami, po przyjeździe nowych wozów (które swoją drogą mimo wszystko chyba jednak by się bardziej przydały na Limanowskiego i chyba bardziej z przewagą krótkich)
Nowe Sady przeżywają "kryzys" z racji małej ilości krótkich. Szabrują kolejne O405N i padają kolejne stare Citaro. Szkoda tylko, że jak Limanka zaczęła mieć problemy to druga nie przejęła choćby kilku brygad takiego 83, a jedynie zawieszono brygady. Teraz jak "oczko w głowie" ma problem to pojawiają się idiotyzmy w postaci Volvo w Stróży - zjazdy przez Inflancką i wyjazd 3.03. Zamiast oddać Limance 64 to dają linie z najgorszymi wyjazdami i zjazdami.
A kolega ZKA-2 kiedy zmieni nick? .
A kolega ZKA-2 kiedy zmieni nick? .
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy obsłudze mieszanej można tak kombinować z wyjazdami i zjazdami żeby były jak najbliżej trasy (chociaż tutaj by się przydała Kilińskiego bo właściwie wszystkie są w zachodniej części Łodzi (i w przypadku zmiany systemu linii na normalny przesiadkowy, dojazdy/zjazdy będą dłuuugie)
Swoją drogą, czy Busman nie pozwoliłby wydrukować na niektórych przystankach (np. na trasie WZ co najmniej od Kopcińskiego, Dw. Kaliskim, Elektronowej, Nowych Sadach) rozkładu wszystkich linii zjazdowych? Bo w sumie dość sporo się tego tam przewala.
Swoją drogą, czy Busman nie pozwoliłby wydrukować na niektórych przystankach (np. na trasie WZ co najmniej od Kopcińskiego, Dw. Kaliskim, Elektronowej, Nowych Sadach) rozkładu wszystkich linii zjazdowych? Bo w sumie dość sporo się tego tam przewala.
A po coś takiego? Takie kursy byłby tylko po szczycie i późno wieczorem i kto chciałbym jechać akurat na Nowe Sady? Jest 98 na większości tej trasy.
Z resztą, od strony RLL część linii zjeżdza od razu Obywatelską, Nowe Sady, a część Obywatelską, Waltera-Janke i Nowe Sady. Podobnie z wyjazdami (Waltera lub Elektronowa).
Z resztą, od strony RLL część linii zjeżdza od razu Obywatelską, Nowe Sady, a część Obywatelską, Waltera-Janke i Nowe Sady. Podobnie z wyjazdami (Waltera lub Elektronowa).