Informacja pasażerska
Zamiast "z wcześniejszymi odjazdami" powinno być "z dodatkowymi kursami porannymi". To byłby zrozumiałe dla każdego. W obecnej postaci - praktycznie dla nikogo.
Z telegazety TVP3 zniknął rozkład MPK. Na str. 500 jest informacja, że MPK nie przedłużyło umowy z TVP.
I dobrze, bo rozkład w telegazecie często bywał nieaktualny, wisiały tam nieistniejące już linie zastępcze.
Z telegazety TVP3 zniknął rozkład MPK. Na str. 500 jest informacja, że MPK nie przedłużyło umowy z TVP.
I dobrze, bo rozkład w telegazecie często bywał nieaktualny, wisiały tam nieistniejące już linie zastępcze.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Nowy punkt sprzedaży biletów MPK. Na Dw. Północnym w kasie PKS-u.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Oto odpowiedź z MPK w sprawie prośby podawania w komunikacie o utrudnieniach w ruchu trasy objazdu dla danej linii:
W odpowiedzi na e-mail uprzejmie informuję, że aplikacja zarządzająca komunikatami o utrudnieniach w ruchu jest bezpośrednio skojarzona z portalem głosowym infolinii MPK-Łódź Spółka z o.o., który to przetwarza automatycznie zamieszczone komunikaty z formy tekstowej na głosową. Na podstawie poczynionych obserwacji i spostrzeżeń oraz dla zachowania poprawnej formy fonetyczno-stylistycznej przetwarzania tych treści, podjęta została decyzja o wprowadzaniu wiadomości o utrudnieniach w ruchu w formie maksymalnie zdefiniowanej. Na taki stan wpływ ma również dynamicznie zmieniająca się sytuacja na miejscu zatrzymania ruchu co zmusza operatora do kolejnych edycji treści, a w konsekwencji informacja staje się zawiła i chaotyczna. Ponadto utrudnienia w ruchu niejednokrotnie obejmują jednocześnie kilka linii komunikacyjnych dla których należy określić indywidualne trasy objazdów. Wprowadzanie zatem tak obszernej treści informacji dla jednego zatrzymania wprowadza problem jej przetworzenia, a dla kilku trwających równocześnie utrudnień w ogóle nie do zrealizowania.
W odpowiedzi na e-mail uprzejmie informuję, że aplikacja zarządzająca komunikatami o utrudnieniach w ruchu jest bezpośrednio skojarzona z portalem głosowym infolinii MPK-Łódź Spółka z o.o., który to przetwarza automatycznie zamieszczone komunikaty z formy tekstowej na głosową. Na podstawie poczynionych obserwacji i spostrzeżeń oraz dla zachowania poprawnej formy fonetyczno-stylistycznej przetwarzania tych treści, podjęta została decyzja o wprowadzaniu wiadomości o utrudnieniach w ruchu w formie maksymalnie zdefiniowanej. Na taki stan wpływ ma również dynamicznie zmieniająca się sytuacja na miejscu zatrzymania ruchu co zmusza operatora do kolejnych edycji treści, a w konsekwencji informacja staje się zawiła i chaotyczna. Ponadto utrudnienia w ruchu niejednokrotnie obejmują jednocześnie kilka linii komunikacyjnych dla których należy określić indywidualne trasy objazdów. Wprowadzanie zatem tak obszernej treści informacji dla jednego zatrzymania wprowadza problem jej przetworzenia, a dla kilku trwających równocześnie utrudnień w ogóle nie do zrealizowania.
Ja nie widzę problemu w tym, że komunikat będzie miał kilka linijek i będzie wyszczególnione np.:
"Linia x kierowana objazdem przez:
Linia Y kierowana objazdem przez:"
i tak dalej. Tym bardziej, że wiele z nich można kierować takimi samymi trasami i np.:
"Linie X, Y i Z kierowane objazdem przez...
(i w przypadku tramwajów) Uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza od A do B".
Może i długie, ale przynajmniej wiadomo co, gdzie i jak.
"Linia x kierowana objazdem przez:
Linia Y kierowana objazdem przez:"
i tak dalej. Tym bardziej, że wiele z nich można kierować takimi samymi trasami i np.:
"Linie X, Y i Z kierowane objazdem przez...
(i w przypadku tramwajów) Uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza od A do B".
Może i długie, ale przynajmniej wiadomo co, gdzie i jak.
Widocznie takie same sterowniki SIP-u używane są w pociągach i tutaj ktoś go źle skonfigurował. Takie kwiatki zdarzały się od samego początku i zdarzają się nadal.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Na pewno w Warszawie? Może to była jakaś inna łódzka linia.
521 to nie miał czasem na stałe ustawione jeden z GN-ów PKS-u?
521 to nie miał czasem na stałe ustawione jeden z GN-ów PKS-u?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Od czego skrótem ma być "C.T."? Outlet centrum targowym przecież nie jest.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)