Strona 51 z 54

Re: Chwilowe zmiany tras

: pt 11:53, 13 gru 2019
autor: Pacyfik
Hm... może ten wpis powinien być w "obserwacjach liniowych", ale - póki co - zamieszczam go tu. Jadą dwa autobusy, za sobą... "59" i "73": na pierwszym przedni wyświetlacz podaje w jednej linii "ruchomą" informację "Doły przez pl. Wolności"; w "73" zaś mamy "nieruchomo" komunikat w dwóch liniach: "Koziny / trasa zmieniona"... I ten drugi wariant uważam za lepszy - w sensie sposobu prezentacji informacji pasażerskiej. A w odpowiedzialnej instytucji powinni wreszcie się na coś zdecydować. Pzdr.

Re: Informacja pasażerska

: wt 16:08, 31 gru 2019
autor: px33
Narzekałem jakiś czas temu na tablice na Legionów-Gdańska, teraz już pokazują co trzeba. Znaczy pewnie już od dłuższego czasu, ale ja zauważyłem niedawno.

Re: Informacja pasażerska

: wt 16:40, 31 gru 2019
autor: NamonPL
^^Jakoś w niecały tydzień po tym jak to napisałeś, zostało to "naprawione".

Re: Informacja pasażerska

: wt 20:15, 31 gru 2019
autor: px33
Miło. Ja tam bywam bardzo sporadycznie, więc siłą rzeczy nie zauważyłem dokładnego dnia. Ale i tak trzeba pochwalić ZDiT (chyba?) za w miarę szybką reakcję, a w porównaniu z tablicą na stajni, która przez kwartał wyświetlała bzdury to już w ogóle super.

Re: Informacja pasażerska

: pt 20:35, 21 lut 2020
autor: Kpc21
1814 dzisiaj ok. 19 na tylnym wyświetlaczu miał samą ramkę informującą o objeździe, bez numeru linii.

Z przodu wszystko było OK.

Re: Informacja pasażerska

: ndz 10:40, 23 lut 2020
autor: kuba_bed
Chyba zmieniły się zapowiedzi przystanków NŻ. Usłyszałem taki tekst po zapowiedzi kolejnego przystanku: "Aby wysiąść, teraz naciśnij przycisk". Czyżby tak dużo osób wciskało ten jeden prosty guzik prosto przed przystankiem? Nie będę mówił o tym, że niektórzy kierowcy bezsensu zatrzymują się na NŻ jak nikt nie wsiada i nie wysiada, ale to tekst nie na ten temat.

Re: Informacja pasażerska

: ndz 11:16, 23 lut 2020
autor: mig
Tak, sporo osób za późno wciska przycisk a potem ma pretensje do kierowców, że się nie zatrzymali. Może i stąd wynika zachowawcza postawa części prowadzących.

Re: Informacja pasażerska

: ndz 19:30, 23 lut 2020
autor: Karol
Ludzie muszą w końcu się nauczyć, przecież jest to proste jak konstrukcja cepa.

Re: Informacja pasażerska

: ndz 20:38, 23 lut 2020
autor: Kpc21
Dla ciebie. Są ludzie, dla których nie jest. Nie każdy od razu skojarzy, że kierowca nie zatrzyma się w miejscu i że przycisk trzeba wciskać z wyprzedzeniem, a nie dopiero kiedy mija się przystanek.

Re: Informacja pasażerska

: ndz 20:50, 23 lut 2020
autor: NamonPL
kuba_bed pisze:Chyba zmieniły się zapowiedzi przystanków NŻ. Usłyszałem taki tekst po zapowiedzi kolejnego przystanku: "Aby wysiąść, teraz naciśnij przycisk". Czyżby tak dużo osób wciskało ten jeden prosty guzik prosto przed przystankiem? Nie będę mówił o tym, że niektórzy kierowcy bezsensu zatrzymują się na NŻ jak nikt nie wsiada i nie wysiada, ale to tekst nie na ten temat.

Ale zdajesz sobie, że może być przed czasem i musi wyrównać do +1?

Re: Informacja pasażerska

: ndz 21:42, 23 lut 2020
autor: TramMomentyStudenta
To niech zmienią rozkłady jazdy poza szczytem i w weekendy, a nie że kierowcy trzymają się sztywno czasu jazdy, a potem muszą niepotrzebnie stawać na nż. Czasem stawanie na nż bez potrzeby powoduje większy dyskomfort dla pasażera niż opóźnienie. ;)

Re: Informacja pasażerska

: ndz 22:37, 23 lut 2020
autor: NamonPL
Ta większy dyskomfort i może frytki do tego?
Wiesz, że czasami uda się wbić ponad +1 np. Zmiana świateł?

Re: Informacja pasażerska

: ndz 22:43, 23 lut 2020
autor: nowy1212
Wszystko zależy czy sytuacja w danym miejscu jest nagminna czy nie - jak tak trzeba zmienić czasy przejazdu i tyle.

Co do zmiany zapowiedzi głosowej to dobrze zrobiono - pytanie tylko na ile to się będzie sprawdzać, bo w autobusach zdarza sie tak, ze zapowiedzi się gubią i zapowiadają ze zbyt dużym opóźnieniem lub przyspieszeniem.

Re: Informacja pasażerska

: pn 20:21, 24 lut 2020
autor: orzel
nowy1212 pisze: Co do zmiany zapowiedzi głosowej to dobrze zrobiono - pytanie tylko na ile to się będzie sprawdzać, bo w autobusach zdarza sie tak, ze zapowiedzi się gubią i zapowiadają ze zbyt dużym opóźnieniem lub przyspieszeniem.
O tak, często w jelczach gadaczka i pozycja GPS jest opóźniona o jeden przystanek - ciekawe, z czego to wynika?

Re: Informacja pasażerska

: pn 22:16, 24 lut 2020
autor: kuba_bed
NamonPL pisze:Ale zdajesz sobie, że może być przed czasem i musi wyrównać do +1?
Nie jest ;)

Re: Informacja pasażerska

: wt 07:22, 25 lut 2020
autor: mateeusz
orzel pisze:
nowy1212 pisze: Co do zmiany zapowiedzi głosowej to dobrze zrobiono - pytanie tylko na ile to się będzie sprawdzać, bo w autobusach zdarza sie tak, ze zapowiedzi się gubią i zapowiadają ze zbyt dużym opóźnieniem lub przyspieszeniem.
O tak, często w jelczach gadaczka i pozycja GPS jest opóźniona o jeden przystanek - ciekawe, z czego to wynika?
Może Jelcze tak pędzą, że Rączka&Gąsior za nimi nie nadąża? :D

Re: Informacja pasażerska

: śr 15:30, 26 lut 2020
autor: Intermodalny
Kpc21 pisze:1814 dzisiaj ok. 19 na tylnym wyświetlaczu miał samą ramkę informującą o objeździe, bez numeru linii.

Z przodu wszystko było OK.
Dziś na 57/4? to samo (odjazd 14:06 z Marysina).

Re: Informacja pasażerska

: śr 22:46, 11 mar 2020
autor: domino
W związku z działaniami mającymi na celu minimalizację ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa oraz w trosce o bezpieczeństwo prowadzących i pasażerów w autobusach oraz w tramwajach od dnia 12 marca 2020 r. zostają wprowadzone odpowiednio oznakowane specjalne strefy wydzielone. Bardzo prosimy pasażerów o niewchodzenie do tych stref oraz pamiętanie, iż nie będzie możliwości wsiadania i wysiadania pierwszymi drzwiami.
https://scontent.fwaw3-2.fna.fbcdn.net/ ... e=5EA54957

Re: Informacja pasażerska

: śr 23:02, 11 mar 2020
autor: Kpc21
Jak to będzie wyglądać w NF6D? Cała ta podwyższona strefa za motorniczym łącznie z pierwszym wejściem będzie zamknięta? Czy motorniczy będzie ją przy przestawianiu zwrotnic musiał opuszczać?

Re: Informacja pasażerska

: śr 23:24, 11 mar 2020
autor: Intermodalny
^^ Miejmy na uwadze, że w takim wypadku w NF6D jeżdżących na linii 3 muszą zamknąć te strefy po obu stronach i gdyby zablokowali skrajne wejścia to zostałyby jedne drzwi dla pasażerów.