Strona 52 z 54

Re: Informacja pasażerska

: śr 23:40, 11 mar 2020
autor: Kpc21
Chyba, że wyposażą je w jakieś mobilne barierki, przestawiane przez motorniczego na krańcówce na Warszawskiej.

Kartka z informacją o nieczynnych drzwiach akurat nie wymaga przeklejania, bo wystarczy ją nakleić na pierwszych drzwiach z przodu po prawej i na ostatnich drzwiach z lewej (patrząc z drugiej strony wyjdzie na to samo).

Ale to nadal by była bardzo niewielka liczba drzwi.

Czyli wychodziłoby chyba, że motorniczowie będą przechodzić przez "zagrożoną" strefę, by przestawić zwrotnicę.

Re: Informacja pasażerska

: czw 08:33, 12 mar 2020
autor: BB93
Chodzi o pojazdy, które nie mają zamkniętej kabiny. W Swingach i 805Na nie ma żadnych wydzielonych stref (z tego co zaobserwowałem rano).

Re: Informacja pasażerska

: czw 09:00, 12 mar 2020
autor: orzel
BB93 pisze:Chodzi o pojazdy, które nie mają zamkniętej kabiny. W Swingach i 805Na nie ma żadnych wydzielonych stref (z tego co zaobserwowałem rano).
Z tego co widzę to właśnie tak. Solaris nowy ma tylko karteluszkę na drzwiach, a citaro z 2007 ma strefę zero od nadkola do kierowcy bez możliwości wsiadania i wysiadania.
W sumie, dzieci nie jeżdżą, tłoku nie ma, to można się tak pobawić.

Re: Informacja pasażerska

: czw 11:17, 12 mar 2020
autor: komlo13
Ja zaobserwowałem w dwóch najnowszych solarisach strefę od nadkola, w volvie 1204 taśmy zaraz przed przednimi drzwiami, a w mercedesach z limanki i pozostałych solarisach wogóle nic.

Re: Informacja pasażerska

: czw 21:34, 12 mar 2020
autor: Intermodalny
Tak się obklejają w Markabie (na obrazie osadzony link do źródła):
Obrazek

Re: Informacja pasażerska

: pt 00:27, 13 mar 2020
autor: Kpc21
To tam posunęli się dużo dalej, niż w MPK.

A swoją drogą – zdaje się, że część zgierskich autobusów nie ma drzwi z tyłu, a to by oznaczało, że tylko jedno wejście pozostaje czynne.

Re: Informacja pasażerska

: pt 02:24, 13 mar 2020
autor: Intermodalny
Zdarza się brak drzwi z tyłu, ale tylko w przegubach (chyba wszystkie CNG). Każda solówka ma trzy pary z tego co się orientuję.

Re: Informacja pasażerska

: pt 09:23, 13 mar 2020
autor: Woronin
Na pewno jedna solówka nie ma trzecich drzwi.

Re: Informacja pasażerska

: pt 14:03, 13 mar 2020
autor: BB93
Tylko 1485 został z solówek, która nie ma trzeciej pary drzwi.

Re: Informacja pasażerska

: pt 17:32, 13 mar 2020
autor: Woronin
W NF6D wygrodzili cały przedni pomost łącznie z przednimi drzwiami ale tylko w danym kierunku jazdy.
Bursiak również zaczął wygradzać przód w swoich autobusach.

Re: Informacja pasażerska

: pt 20:33, 13 mar 2020
autor: Kpc21
A w BP Tourze stref buforowych ponoć brak...

Jak w NF6D to wygląda? Jak to zrealizowano, żeby motorniczy mógł bez większego problemu ogarniać przenoszenie tego wygrodzenia na drugi koniec wagonu na Warszawskiej?

Re: Informacja pasażerska

: pt 20:43, 13 mar 2020
autor: Woronin
Wyglądało to na jakieś linki więc problemu raczej być nie powinno.

Re: Informacja pasażerska

: pt 21:24, 13 mar 2020
autor: Kpc21
Swoją drogą – czy elektryka wszystkich pojazdów pozwala na coś takiego, jak otwieranie/odblokowywanie przez kierowcę/motorniczego wszystkich drzwi poza pierwszymi?

Bo jeśli nie, to na pewno jest tak, że trafiają się nieogarnięci pasażerowie (szczególnie starsi), którzy tymi drzwiami usiłują wchodzić do pojazdów.

Re: Informacja pasażerska

: sob 10:04, 14 mar 2020
autor: mateeusz
W tramwajach każdy układ drzwiowy jest zasilany z jednej eski albo ma swój wyłącznik.

Re: Informacja pasażerska

: sob 16:43, 14 mar 2020
autor: Kpc21
W 805Na – okej, motorniczy ma swoje drzwi (obsługiwane ręcznie, z zamkiem jak do drzwi), więc można po prostu wyłączyć te połówkę przeznaczoną dla pasażerów i motorniczy sobie poradzi.

Ale np. w NF6D – wyłączysz drzwi bezpiecznikiem, to będzie je można otworzyć tylko awaryjnym otwieraniem. Da się drzwi otwarte awaryjnym otwieraniem z powrotem zamknąć bez włączania zasilania?

Re: Informacja pasażerska

: sob 22:19, 14 mar 2020
autor: mateeusz
To motorniczy nie może włączyć zasilania w szafie czy skrzynce drzwiowej, gdy będzie potrzebował skorzystać z tych drzwi? Zresztą nie raz widziałem jak w Konstalu wywaliło jakiś bezpiecznik i motorniczy podczas postoju na przystanku sam wymieniał korek na nowy.

Re: Informacja pasażerska

: ndz 15:35, 15 mar 2020
autor: Kpc21
No może, ale robienie tego przy każdym przestawieniu zwrotnicy chyba może być uciążliwe.

Re: Informacja pasażerska

: czw 16:37, 09 kwie 2020
autor: nowy1212
Tak czy inaczej w NF6D teraz już mamy 2 na 3 drzwi dla pasażera, więc problem można powiedzieć ogarnięty w sensowny sposób

Re: Informacja pasażerska

: pt 17:29, 10 kwie 2020
autor: Intermodalny
No i to jest dobra wieść. Taśma poprowadzona po skosie, pierwsze drzwi tylko dla motorniczego. Dobrze że udało się osiągnąć kompromis.

Re: Informacja pasażerska

: śr 18:04, 15 kwie 2020
autor: Tomba
Gdzie i o której 15 jest pustawa?

Od admina: Nie widzę związku z tematem.