Remont ul. Kilińskiego - 2009/2010
-
- Bywalec
- Posty: 176
- Rejestracja: pn 15:26, 05 mar 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Tuż po świętach robili całą noc (asfalt pod płyty, trakcja) - nie wiem kto wykonuje remont na Dąbrowskiego, ale może chcą skończyć tutaj, żeby zabrać się za następną robotę?
Ewentualnie chcą usprawnić ruch w okolicy - w tej chwili w czasie zjazdów do zajezdni wieczorem tłok tramwajowy na skrzyżowaniu jest niezły...
Ewentualnie chcą usprawnić ruch w okolicy - w tej chwili w czasie zjazdów do zajezdni wieczorem tłok tramwajowy na skrzyżowaniu jest niezły...
-
- Bywalec
- Posty: 176
- Rejestracja: pn 15:26, 05 mar 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Mnie jako pieszemu utrudnia tylko przejście przez jezdnię.Aleksej pisze:Się uczepiliście tej sygnalizacji , ZDiT twierdzi, że sygnalizacja jest włączona ze względu na pieszych i troszkę w tym racji ma, inna sprawa, że cykle nie są do końca przemyślane, ale tutaj problemem może być stary sterownik.
Aleksej
-
- Bywalec
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz 19:02, 26 paź 2008
Bartek12042 pisze:1 propozycja wg mnie jest najlepsza gdyż w godzinach szczytu wszystko stoi. I pewna korekta. Z3 do Zachodniej a potem ŁTR do zielonej i tam wsiadasz w cokolwiek co jedzie zieloną w kierunku dworca fabrycznego.
Mógłbyś objaśnić sens tej korekty? Po co dodatkowo 2 przesiadki, skoro można bezpośrednio?
-
- Bywalec
- Posty: 176
- Rejestracja: pn 15:26, 05 mar 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Bywalec
- Posty: 176
- Rejestracja: pn 15:26, 05 mar 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nadal czyszczone są nieużywane tory (wcześniej robiono to miotełkami, teraz używane są już łopaty ), spawane są fragmenty torowiska od Przybyszewskiego w stronę Dąbrowskiego (torowisko w jezdni). Spawanie tego fragmentu trwa już trzeci dzień. Ładnie widoczne są wzmocnienia torowiska - dwa drewniane podkłady. Nie widać, żeby miały być wymienione na nowe
Na torowisku wydzielonym od skrzyżowania w stronę ul. Dąbrowskiego rano pracowała podbijarka.
Na niedokończonym odcinku między torami pojawił się asfalt, pozostały kawałki między torami i po bokach, rano odkurzano tam beton, usuwane są pozostałości chodnika.
Na torowisku wydzielonym od skrzyżowania w stronę ul. Dąbrowskiego rano pracowała podbijarka.
Na niedokończonym odcinku między torami pojawił się asfalt, pozostały kawałki między torami i po bokach, rano odkurzano tam beton, usuwane są pozostałości chodnika.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 842
- Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
- Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)
W związku z zakończeniem prac wodociągowych i torowych na ul. Kilińskiego, na odcinku al. Piłsudskiego – Dąbrowskiego oraz wprowadzeniem ruchu jednokierunkowego na ul. Kilińskiego na odcinku Tuwima – al. Piłsudskiego (w kierunku południowym), od 3 maja 2010 r. do odwołania, ulegną zmianie trasy tramwajów linii 1 i autobusów linii N3. Jednocześnie autobusy linii 57 i L powrócą na swoje stałe trasy oraz zostanie zawieszone kursowanie autobusowej komunikacji zastępczej Z12.
Z bip.uml.lodz.pl
Z bip.uml.lodz.pl
Ja tego tam nie widzę.
Jak pojedzie 1? Przez Kościuszki? Nie lepiej było dać 5 przez Włókniarzy - Mickiewicza?
Jak pojedzie 1? Przez Kościuszki? Nie lepiej było dać 5 przez Włókniarzy - Mickiewicza?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Sympatyk forum
- Posty: 842
- Rejestracja: wt 13:27, 01 lip 2008
- Lokalizacja: Żubardź / Limanka :)
http://bip.uml.lodz.pl/index.php?str=51
Trasy nie są podane.
Trasy nie są podane.
Kpc21 pisze:Ja tego tam nie widzę.
Jak pojedzie 1? Przez Kościuszki? Nie lepiej było dać 5 przez Włókniarzy - Mickiewicza?
W dobie ograniczania przez ZDiT wszystkiego co się rusza za pieniądze miasta nie wyobrażam sobie powrotu zawieszonej 5 do ruchu Miastu jest na rękę zawieszenie tej linii i zyskanie kilku brygad.
Pozdrawiam Michał
msq pisze:Czy oni chcą cały odcinek Dąbrowskiego - Piłsudskiego obsłużyć jedną linią z 15 minutowym taktem? Pogięło ich?
Widocznie uważają, że ponad półrocznym remontem i jeżdżącym co 12 minut Z12 wystarczająco wygasili popyt na KM w tym rejonie
Pozdrawiam Michał
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez swistaqos, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=3339MPK Łódź pisze: linia 1
CHOJNY – Kilińskiego, Piłsudskiego, Mickiewicza, Kościuszki, Zielona, Narutowicza, Kilińskiego, Franciszkańska, Wojska Polskiego, Strykowska – STRYKOWSKA
1 przez Kościuszki, Zieloną to chyba najlepsze obecnie rozwiązanie. 5 raczej długo poczeka na przywrócenie.
edit:
Całość komunikatu jest już na forum, więc stąd usunąłem, żeby nie dublować.[/quote]
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Adamix, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj albo w poniedziałek ekipy torowców wymieniły kawałek chyba najbardziej zajechanego torowiska na Kilińskiego - taki większy za zwrotnicą (patrząc z Piłsudskiego w kierunku fabrycznego).
Ogólnie w tamtym rejonie prawie codziennie rano widzę ekipę, która coś tam grzebie, coś poprawia.
Szkoda jednak, że to tylko doprowadzenie torowiska do stanu używalności, a nie remont generalny.
Bo dla przykładu wymiana całości na krzyżówce z Piłsudskiego jest niezbędna, bo dziury robią się coraz większe, ale nikt nie kwapi się do ich łatania.
(w sumie krzyżówkę dalej z Sienkiewicza wymieniono całą okolicę torowiska, ale co z tego jak znowu sterczą druty zbrojeniowe)
Ogólnie w tamtym rejonie prawie codziennie rano widzę ekipę, która coś tam grzebie, coś poprawia.
Szkoda jednak, że to tylko doprowadzenie torowiska do stanu używalności, a nie remont generalny.
Bo dla przykładu wymiana całości na krzyżówce z Piłsudskiego jest niezbędna, bo dziury robią się coraz większe, ale nikt nie kwapi się do ich łatania.
(w sumie krzyżówkę dalej z Sienkiewicza wymieniono całą okolicę torowiska, ale co z tego jak znowu sterczą druty zbrojeniowe)
msq pisze:Żałosny jest ten remont. Zamknęli ulicę na kilka miesięcy i g*wno zrobili, bo 10 metrów torowiska to jakaś kpina. Pole minowe jak było, tak jest...
Zrobili kanalizację pod spodem I po to miał być ten remont. Torowiska podobno nie ma sensu robić, bo nie wiadomo co z nim będzie w projektach budowy Nowego Centrum. A jak już wymieniać, wzdłuż ulicy czy na krzyżówce, to tylko w technologii węgierskiej - to jedyna technika, która trzyma się na łódzkich drogach i dzielnie znosi kolejne lata.