Fakt, że zamiast "esek" powinny obowiązywać specjalne rozkłady na 80, 86, 99, L i 6, ale po co pisać jeden pod drugim o marnej frekwencji? Ja widziałem średnio zapełnione autobusy S2, ale dopiero po zakończonych meczach. Mało kto tym jeździ podczas ich trwania.
Nawet po meczu frekwencja była żałosna. 5 osób w obu wagonach S1, a na przystanku było sporo osób.
Wszyscy wpakowali się do mojej 14.
Rzeczywiście powinni po prostu zwiększyć częstotliwość linii jeżdżących obok Kaliskiego i byłoby OK.
Dokładnie, trasy mają bez sensu - dochodzi do tego kiepskie rozreklamowanie ich. Zamiast marnowania pieniędzy na te zbędne linie, powinni po prostu dać możliwość przejazdu za darmo KM posiadaczom biletów na dany dzień.
msq pisze:powinni po prostu dać możliwość przejazdu za darmo KM posiadaczom biletów na dany dzień.
Tylko zaraz wybuchłaby afera kto powinien tę ulgę wprowadzić, kto zatwierdzić, a kto wyrazić zgodę. Pomysł świetny i powinien być wprowadzony, ale zawsze znajdzie się ktoś, kto zechce zbić na tym kapitał polityczny. Pozostanie niesmak, a kibice i tak nie dowiedzą się o takiej promocji.
Na marginesie, o frekwencji. Po meczach też nie było lepiej. Przed 23 S1 na Kopernika skład S1 spod Atlas Areny przyjechał pusty.