Linie specjalne MPK
Co najmniej jeden skład miał zaprogramowane:
http://gtlodz.eu/img22686.search.htm
http://gtlodz.eu/img22686.search.htm
@Adamix: To ja nie miałem przyjemności na niego trafić.
Ogólnie dziś widziałem, jak jeden ze składów wyjeżdżając z PLN zatrzymał się na łuku i otworzył drzwi. Motorowa kilka minut dzwoniła ale nikt nie wiedział o co chodzi. W końcu wysłała jakiegoś małego chłopaczka na przystanek żeby zawołał ludzi. Gdy ci szli, kobieta krzykiem ich poganiała i krzyczała, że ile można czekać. Dzicz i Azerbejdżan
Ogólnie dziś widziałem, jak jeden ze składów wyjeżdżając z PLN zatrzymał się na łuku i otworzył drzwi. Motorowa kilka minut dzwoniła ale nikt nie wiedział o co chodzi. W końcu wysłała jakiegoś małego chłopaczka na przystanek żeby zawołał ludzi. Gdy ci szli, kobieta krzykiem ich poganiała i krzyczała, że ile można czekać. Dzicz i Azerbejdżan
MPK Łódź pisze:KOMUNIKAT 59/10
Na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, w „Noc Muzeów” 15/16 maja 2010r. zostanie uruchomiona dodatkowa tramwajowa linia M1 oraz autobusowe linie M2, M3 i M4 kursujące w godzinach około 17:30 – 1:30.
linia M1
PLAC WOLNOŚCI – Legionów, Zachodnia, Kościuszki, Żwirki, Piotrkowska, pl. Niepodległości, Rzgowska, Dąbrowskiego – ZAJ. DĄBROWSKIEGO
ZAJ. DĄBROWSKIEGO – Dąbrowskiego, Rzgowska, plac Niepodległości, Piotrkowska, Żwirki, Kościuszki, Zachodnia, Legionów – PLAC WOLNOŚCI
linia M2
LEGIONÓW – Zielona, 1 Maja, Żeligowskiego, Zielona Narutowicza, Tramwajowa, Tuwima – WYDAWNICZA
WYDAWNICZA – Tuwima, Tramwajowa, Narutowicza, Zielona, 1 Maja, Włókniarzy – LEGIONÓW
linia M3
PLAC WOLNOŚCI – Legionów, Gdańska, Zielona, Narutowicza, Kilińskiego, Piłsudskiego, Przędzalniana, Tymienieckiego, Piotrkowska, Skorupki, św. Stanisława Kostki, Tymienieckiego, Przędzalniana, Piłsudskiego, Sienkiewicza, Narutowicza, Zielona, Gdańska, Legionów – PLAC WOLNOŚCI
linia M4
PLAC WOLNOŚCI – Legionów, Zachodnia, Zgierska, Sikorskiego, Łagiewnicka, Sowińskiego – PLAC PAMIĘCI NARODOWEJ
PLAC PAMIĘCI NARODOWEJ – Zgierska, Zachodnia, Legionów – PLAC WOLNOŚCI
+ mapka:
http://www.mpk.lodz.pl/files/nocmuzeow_2010.jpg
edit:
Szkoda, że info o linii D zostało tak zakamuflowane...
KMST pisze:Dodatkowo staraniem Muzeum Tradycji Niepodległościowych uruchomiona zostanie dodatkowa linia tramwajowa obsługiwana zabytkowym wozem typu N należącym do Tomasza Adamkiewicza. Linia ta, kursująca od godz. 20:00 do 1:00, połączy Muzeum na Radogoszczu z filią przy ul Gdańskiej.
D (częstotliwość ok. 60 minut)
Pierwsze dwa kursy:
HELENÓWEK – Zgierska – Zachodnia – Legionów – Cmentarna – Ogrodowa – Srebrzyńska – KOZINY
Następne:
HELENÓWEK – Zgierska – Zachodnia – Legionów – LEGIONÓW/GDAŃSKA
edit 2:
Muszę przyznać, że dojazd M1 do zajezdni Dąbrowskiego był świetnym pomysłem, dużo lepszym niż zawracanie na pl. Niepodległości. Zapewnił dojazd do przystanku nocnego N3 - nie wiem czy taki był zamysł, czy decydowały inne względy, jednak brawa dla organizatorów za to.
W dodatku M1 było wpisane w system ŁTR i wyświetlane na tablicach świetlnych, super.
Zastanawiam się tylko, czy naprawdę nie da się zorganizować tymczasowego przystanku na pl. Wolności? Tak, żeby łatwo i szybko można się przesiąść na inne linie muzealne? Tramwaj i tak staje, żeby przestawić zwrotnice, więc przy jakimś chwilowym zatrzymaniu ruchu na placu można by się o coś takiego za rok pokusić...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Adamix, łącznie zmieniany 3 razy.
Adamix pisze:
W dodatku M1 było wpisane w system ŁTR i wyświetlane na tablicach świetlnych, super.
Naprawdę było? Jak jechałem przed 1.00 to palił się tylko komunikat o 6 i 16 na objeździe - nb wtedy to już nieaktualny.
Zastanawiam się tylko, czy naprawdę nie da się zorganizować tymczasowego przystanku na pl. Wolności?
No właśnie. Zwłaszcza, że tam i tak jest przystanek autobusowy, a w solówkach odpada problem widoczności na łuku (z resztą ztcp przy precyzyjnym "parkowaniu" dwuskład też się mieści na prostej)
BTW skąd się wzięło 8-10 min. opóźnienie chyba wszystkich brygad?
Zabawne też było ogrzewanie w 1830. Coś a la "spójrz synku, tak wygląda baleron" - "przejedź się tramwajem jak za dawnych lat, kiedy to w pojazdach włączano ogrzewanie"...
Tomasz.bu pisze:Naprawdę było? Jak jechałem przed 1.00 to palił się tylko komunikat o 6 i 16 na objeździe - nb wtedy to już nieaktualny.
Tak, jechałem kilka razy tą trasą i widziałem na tablicach M1, ale z rozkładem, a nie realnym czasem przyjazdu. Na pewno wyświetlały się w godzinach kursowania innych tramwajów, bo później były już tylko komunikaty o skróceniu 6 i 16, na stałe.
W innym, "nowym" wagonie też działałoZabawne też było ogrzewanie w 1830. Coś a la "spójrz synku, tak wygląda baleron" - "przejedź się tramwajem jak za dawnych lat, kiedy to w pojazdach włączano ogrzewanie"...
Co do opóźnień, ok. 00:30 w rejonie zajezdni Dąbrowskiego zebrały się 3 brygady M1, także jeśli faktycznie były tylko 3, a nie 4 wagony, następny kurs mógł być tłoczny... Zwłaszcza, ze przy Białej Fabryce na przejazd do centrum czekał spory tłum, a pojechała N-ka.
Natomiast pod zajezdnią Dąbrowskiego po godz. 1 odnotowano kolejny happening z cyklu "zaginęli w akcji". Interesujące tym bardziej, że o tej porze jazdę stadami czy braki kursów ciężko jest wyjaśnić korkami. Albo nadzór ruchu dał ciała, albo mamy do czynienia z nieodpowiedzialnym zachowaniem i samowolką obsługi (co też oznacza, że nadzór dał ciała).
A propos - szerokie kręgi zatoczyła "urban legend" o jakimś zagubionym tramwaju na Warszawskiej, rzekomo jednej z brygad M1. Ktoś wie coś więcej? Historyjka tak kuriozalna, że aż interesująca. Zdjęcia mile widziane...
A propos - szerokie kręgi zatoczyła "urban legend" o jakimś zagubionym tramwaju na Warszawskiej, rzekomo jednej z brygad M1. Ktoś wie coś więcej? Historyjka tak kuriozalna, że aż interesująca. Zdjęcia mile widziane...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez mch, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
szymon5444 pisze:Po co robić aferę z tego?
No wlasnie, po co. Przeciez M1 to byla normalna linia, ktorej rozklady wisialy na przystankach i ktora mieli jezdzic zwykli szarzy pasazerowie, wiec o co ta "afera"?
Robcie tak dalej, to na pewno MPK bedzie chetnie z KMST wspolpracowac w przyszlosci. To sie zdaje sie nazywa "podcinanie galezi na ktorej sie siedzi".
Zapomniałeś o polskich znakach. (o3r)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez J.S., łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Konsekwencja tego, ze motorowi zechcieli sobie odpoczac byla ok. 35/40-minutowa dziura (poprzednie M1 tj. ok. 23:57 odjechalo zgodnie z rozkladem) w kursowaniu - chyba jednak troche za duzo, szczegolnie w nocy.
Jak myslisz, ile osob z tego tytulu spoznilo sie na nocny i wrocilo do domu godzine pozniej niz planowalo?
Jak myslisz, ile osob z tego tytulu spoznilo sie na nocny i wrocilo do domu godzine pozniej niz planowalo?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez J.S., łącznie zmieniany 1 raz.
Dobrze, ale takie rzeczy ustala się trochę wcześniej. Rozkłady były szeroko dostępne, raz że w Internecie to dwa jeszcze w niektórych muzeach je porozwieszano (np. Biała Fabryka). Ludzi było full i szkoda, że przez takie pierdoły zniechęca się ludzi do KM w Łodzi.szymon5444 pisze:Ja nie powiedziałem, że nic się nie stało, tylko nikt nie wziął pod uwagę, że motorowi też by chcieli odpocząć chwilę.