Zmiany rozkładów jazdy
Jakoś wiaduktu Narutowicza-Zielona nad Piotrkowską sobie nie wyobrażam.
Po prostu tramwaj nie może jechać razem z autami.
Jak chcą się pozbyć aut (oprócz docelowych wjazdów gospodarczych) z Narutowicza/Zielona (odcinek Wschodnia - Żeromskiego) to często musi tam stać policja/straż miejska i sypać mandatami, ale to z kolei będzie też blokować ruch a chodniki są wąskie. Albo monitoring i wysyłanie mandatów tylko czy wtedy nie oberwie się wjazdom gospodarczym?
Tramwaj powinien wykorzystywać swój potencjał i powinien omijać wszystkie korki a nie w nich stać bo obecnie dojazd z Kilińskiego do Piotrkowskiej może trwać nawet 10 minut, a od Piotrkowskiej do Kościuszki 5 minut. Nie wspominając już o zakorkowanej Kilińskiego oczywiście w godzinach szczytowych.
Po prostu tramwaj nie może jechać razem z autami.
Jak chcą się pozbyć aut (oprócz docelowych wjazdów gospodarczych) z Narutowicza/Zielona (odcinek Wschodnia - Żeromskiego) to często musi tam stać policja/straż miejska i sypać mandatami, ale to z kolei będzie też blokować ruch a chodniki są wąskie. Albo monitoring i wysyłanie mandatów tylko czy wtedy nie oberwie się wjazdom gospodarczym?
Tramwaj powinien wykorzystywać swój potencjał i powinien omijać wszystkie korki a nie w nich stać bo obecnie dojazd z Kilińskiego do Piotrkowskiej może trwać nawet 10 minut, a od Piotrkowskiej do Kościuszki 5 minut. Nie wspominając już o zakorkowanej Kilińskiego oczywiście w godzinach szczytowych.
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
Bamil pisze:Zgierzanin pisze:
A to ciekawe. Dodatkowy pojazd co dwie godziny zwiększy korki?
A to ciekawe. Dodatkowe autobusy będą niematerialne? Weź czytaj swoje wpisy troszkę przed wysłaniem.
Nie autobusy, tylko autobus (jeden - najprawdopodobniej). Serio ten jeden autobus więcej na cały poranny szczyt zrobi odczuwalną różnicę?
KOMUNIKACJA PUBLICZNA
24 grudnia 2012 r. będą obowiązywały następujące rozkłady jazdy:
- sobotnie rozkłady jazdy na liniach: 2, 3, 5, 7, 8, 15, 15A, 53, 54, 55, 56, 66, 68, 74, 82, 82A, 87, 88, 91, 92, 94 oraz na linia nocnych N1 – N7 (tj. częstotliwość kursowania co 30 minut)
- robocze rozkłady jazdy na liniach: 9, 9A, 16, 43, 46, 50, 50A, 51, 51A, 51B, 60, 60A, 60B, 67, 69, 69A, 69B, 70, 70A, 70B, 77, 83, 85, 85A, 90, 97, 98, 99, 99A, Z3
- sobotnie rozkłady jazdy z dodatkowymi kursami w godzinach porannych na liniach:
1, 4, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 41, 52, 53A, 54A, 57, 59, 61, 62, 62A, 63, 64, 65, 65A, 71, 72, 73, 75, 76, 78, 78A, 79, 80, 81, 84, 86, 88A, 89, 91A, 93, 95 i 96
- kursy linii 50 i 70 realizowane do C.T. „Ptak Outlet” po godzinie 16:00 będą skrócone odpowiednio do pętli w Rzgowie przy Tuszyńskiej oraz do pętli w Starowej Górze.
- linia 16A nie będzie kursować
31 grudnia 2012r.będą obowiązywały następujące rozkłady jazdy:
- na liniach dziennych obowiązywać będzie rozkład jazdy z dnia roboczego, za wyjątkiem linii: 53, 53A, 54, 54A, 78*, 78A, 82, 82A, 88, 88A, 91, 91A i 94, na których będzie obowiązywał sobotni rozkład jazdy.
- na linii 78 z dodatkowymi kursami w godzinach porannych.
- kursowanie linii 7, 9A, 12 i 13 w związku z organizacją „Sylwestra Miejskiego 2012” na pl. Dąbrowskiego zostanie wydłużone do godz. około 1:00 w dniu 1.01.2013r.
- kursy linii 50 i 70 realizowane do C.T. „Ptak Outlet” po godzinie 16:00 będą skrócone odpowiednio do pętli w Rzgowie przy Tuszyńskiej oraz do pętli w Starowej Górze.
- w nocy z 31 grudnia 2012r. na 1 stycznia 2013r. linie nocne (N1-N7) będą kursowały zgodnie z sobotnim rozkładem jazdy (tj. z częstotliwością kursowania co 30 min.) i będą obsługiwane taborem przegubowym.
http://bip.uml.lodz.pl/index.php?str=51
24 grudnia 2012 r. będą obowiązywały następujące rozkłady jazdy:
- sobotnie rozkłady jazdy na liniach: 2, 3, 5, 7, 8, 15, 15A, 53, 54, 55, 56, 66, 68, 74, 82, 82A, 87, 88, 91, 92, 94 oraz na linia nocnych N1 – N7 (tj. częstotliwość kursowania co 30 minut)
- robocze rozkłady jazdy na liniach: 9, 9A, 16, 43, 46, 50, 50A, 51, 51A, 51B, 60, 60A, 60B, 67, 69, 69A, 69B, 70, 70A, 70B, 77, 83, 85, 85A, 90, 97, 98, 99, 99A, Z3
- sobotnie rozkłady jazdy z dodatkowymi kursami w godzinach porannych na liniach:
1, 4, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 41, 52, 53A, 54A, 57, 59, 61, 62, 62A, 63, 64, 65, 65A, 71, 72, 73, 75, 76, 78, 78A, 79, 80, 81, 84, 86, 88A, 89, 91A, 93, 95 i 96
- kursy linii 50 i 70 realizowane do C.T. „Ptak Outlet” po godzinie 16:00 będą skrócone odpowiednio do pętli w Rzgowie przy Tuszyńskiej oraz do pętli w Starowej Górze.
- linia 16A nie będzie kursować
31 grudnia 2012r.będą obowiązywały następujące rozkłady jazdy:
- na liniach dziennych obowiązywać będzie rozkład jazdy z dnia roboczego, za wyjątkiem linii: 53, 53A, 54, 54A, 78*, 78A, 82, 82A, 88, 88A, 91, 91A i 94, na których będzie obowiązywał sobotni rozkład jazdy.
- na linii 78 z dodatkowymi kursami w godzinach porannych.
- kursowanie linii 7, 9A, 12 i 13 w związku z organizacją „Sylwestra Miejskiego 2012” na pl. Dąbrowskiego zostanie wydłużone do godz. około 1:00 w dniu 1.01.2013r.
- kursy linii 50 i 70 realizowane do C.T. „Ptak Outlet” po godzinie 16:00 będą skrócone odpowiednio do pętli w Rzgowie przy Tuszyńskiej oraz do pętli w Starowej Górze.
- w nocy z 31 grudnia 2012r. na 1 stycznia 2013r. linie nocne (N1-N7) będą kursowały zgodnie z sobotnim rozkładem jazdy (tj. z częstotliwością kursowania co 30 min.) i będą obsługiwane taborem przegubowym.
http://bip.uml.lodz.pl/index.php?str=51
W związku z zakończeniem prac drogowych na ul. Srebrzyńskiej, na podstawie decyzji Zarządu Dróg i Transportu, od dnia 15 grudnia 2012r. na swoje stałe trasy powrócą autobusy linii 74 i 97, natomiast od nocy 14 na 15 grudnia br. ulegnie zmianie trasa autobusów nocnych linii N3:
linia N3 ze Szczecińskiej do skrzyżowania Biegunowa – Solec bez zmian, a następnie Srebrzyńska, Unii Lubelskiej, Drewnowska i dalej obecnymi trasami.
z Dubois do skrzyżowania Drewnowska – Unii Lubelskiej bez zmian, a następnie Unii Lubelskiej, Srebrzyńska, Biegunowa, Krakowska i dalej obecną trasą.
Jednocześnie zostanie zawieszony tymczasowy przystanek autobusowy Solec – Jarzynowa w kier. zachodnim dla linii N3
https://www.facebook.com/notes/mpk-%C5%82%C3%B3d%C5%BA-sp-z-oo/zako%C5%84czenie-remontu-na-ul-srebrzy%C5%84skiej-od-1512-na-sta%C5%82e-trasy-powr%C3%B3c%C4%85-autobusy-/440392242682982
linia N3 ze Szczecińskiej do skrzyżowania Biegunowa – Solec bez zmian, a następnie Srebrzyńska, Unii Lubelskiej, Drewnowska i dalej obecnymi trasami.
z Dubois do skrzyżowania Drewnowska – Unii Lubelskiej bez zmian, a następnie Unii Lubelskiej, Srebrzyńska, Biegunowa, Krakowska i dalej obecną trasą.
Jednocześnie zostanie zawieszony tymczasowy przystanek autobusowy Solec – Jarzynowa w kier. zachodnim dla linii N3
https://www.facebook.com/notes/mpk-%C5%82%C3%B3d%C5%BA-sp-z-oo/zako%C5%84czenie-remontu-na-ul-srebrzy%C5%84skiej-od-1512-na-sta%C5%82e-trasy-powr%C3%B3c%C4%85-autobusy-/440392242682982
Linie 55, 55A i 77 wracają na stałe trasy
Od wtorku, 1 stycznia na stałe trasy powrócą autobusy linii 55, 55A i 77.
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/news/pokaz/947/Linie_55_55A_i_77_wracaja_na_stale_trasy
Od wtorku, 1 stycznia na stałe trasy powrócą autobusy linii 55, 55A i 77.
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/news/pokaz/947/Linie_55_55A_i_77_wracaja_na_stale_trasy
W uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu od dnia 14 stycznia 2013r. ulegną zmianie rozkłady jazdy tramwajów linii 3, 4, 11, 16, 16A, 41 i 46 (zmiany czasów odjazdów.), linii 2, 5, 6, 7, 13 i 14 (korekty czasów przejazdu przy zjazdach i wyjazdach z zajezdni) oraz autobusów linii 65 i 65A (zmiany czasów odjazdów).
http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/1685301,wosp-2013-w-lodzi-dodatkowe-tramwaje-i-zmiany-tras,id,t.html#a40afd1f7e7fe80f,1,3,60
http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/1685301,wosp-2013-w-lodzi-dodatkowe-tramwaje-i-zmiany-tras,id,t.html#a40afd1f7e7fe80f,1,3,60
Od 1 lutego 2013 roku nastąpi zmiana rozkładu jazdy linii 82 uwzględniająca częściowe zwiększenie częstotliwości oraz korekty niektórych godzin odjazdów . Ponad to, postulowana w trakcie ubiegłorocznych konsultacji społecznych zmiana rozkładu linii autobusowej nr 90 zakładająca skomunikowanie wymienionej linii z linią autobusową nr 82 również została uwzględniona, jednakże nie jest jeszcze pewne czy zmiana zostanie wprowadzona na początku lutego razem ze zmianami na linii 82 czy w terminie późniejszym
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
kuba_bed pisze:A ktoś może mi powiedzieć z czego będzie wynikało wydłużenie czasu przejazdu linii 41 od pętli na pl. Niepodległosci do Jana Pawła II? To samo pewnie czeka 11, a jakoś nie widzę podstaw do kolejnego wydłużania czasu przejazdu na torowisku niemal idealnym.
W ogóle to dziwi mnie wydłużanie czasu przejazdu po dobrym i wydzielonym torowisku. Władze tłumaczą się, że jest większy ruch na drodze ale to nie dotyczy wydzielonych torowisk bo tramwajów nie jest więcej a właściwie mniej. Obecnie to średnia prędkość przejazdu tramwaju w Łodzi to ok. 17 - 18 km/h i chyba nie ma linii, która jechałaby całą trasę szybciej niż 20 km/h. To do szybkiego tramwaju nam daleko bo średnia przejazdu takiego tramwaju wynosi co najmniej 25 km/h.
Czy 16 ma aż o tyle dłuższą trasę od 15, że ma aż o minutę dłuższy czas przejazdu między RLL a Zaolziańską?
I czy 15A ma aż o tyle krótszą trasę od 11 i 41, że czas przejazdu między RLL a Jana Pawła II też różni się o minutę na korzyść 15A?
Dla mnie w tym mieście dochodzi już do absurdów. O ile "wbicie się" na rondo może być problemem (bo wjeżdżając trzeba ustąpić pierwszeństwa), tak opuszczając rondo to tramwaj ma pierwszeństwo przed samochodami będącymi nadal na nim w ruchu.
Pamiętajmy, że najszybszą linią jest 41, pomimo znanego stanu torowiska poza Łodzią...
I autobus znowu wygrywa z tramwajem, bo 57 poza godzinami szczytu ma 2 minuty. A zwróćmy uwagę, że ma przystanek nieco bardziej oddalony od RLL niż tramwaj, kolejny przystanek ma dopiero za skrzyżowaniem (a nie tak jak tramwaj przed), co oznacza że musi czekać na światłach, a jednak 2 minuty mają wystarczyć.
I czy 15A ma aż o tyle krótszą trasę od 11 i 41, że czas przejazdu między RLL a Jana Pawła II też różni się o minutę na korzyść 15A?
Dla mnie w tym mieście dochodzi już do absurdów. O ile "wbicie się" na rondo może być problemem (bo wjeżdżając trzeba ustąpić pierwszeństwa), tak opuszczając rondo to tramwaj ma pierwszeństwo przed samochodami będącymi nadal na nim w ruchu.
Pamiętajmy, że najszybszą linią jest 41, pomimo znanego stanu torowiska poza Łodzią...
I autobus znowu wygrywa z tramwajem, bo 57 poza godzinami szczytu ma 2 minuty. A zwróćmy uwagę, że ma przystanek nieco bardziej oddalony od RLL niż tramwaj, kolejny przystanek ma dopiero za skrzyżowaniem (a nie tak jak tramwaj przed), co oznacza że musi czekać na światłach, a jednak 2 minuty mają wystarczyć.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 652
- Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
a tak dokładnie to w przypadku linii 81 i 87 znikną po jednej brygadzie w ciągu całego tygodniakuba_bed pisze:Centrum Zarządzania Kryzysowego:
Cytat: Od 1 lutego 2013 r. ulegną zmianie rozkłady jazdy autobusów linii 81, 82, 82A, 84 i 87 (korekty godzin odjazdów),
dokładnie to trasa zjazdowa z Janowa do Zajezdni Nowe Sady w dni robocze.od nocy 3 na 4 lutego 2013 r. ulegnie zmianie rozkład jazdy autobusów nocnych linii N5.
emilek12 pisze:a tak dokładnie to w przypadku linii 81 i 87 znikną po jednej brygadzie w ciągu całego tygodnia
Nie byłbym taki pewien.
81 - robocze 4+1 (było 4+1), sobota 4 (było 4), niedziela 3 było (3)
87 - robocze 4+1 (było 4+1), pozostałe dni 3 (było 3)
Zmieniły się za to godziny odjazdów i niekiedy zjazdów do zaj.