Nie wystarczyło przenieść jakiejś linii z Limanowskiego na Sady?kuba_bed pisze:Akurat podczas dwóch ostatnich zakupów ciężko byłoby wycofać Ikarusy, jeśli przegubowce poszły na Nowe Sady.
Zmiany rozkładów jazdy
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
Te tłuki liczą pasażerów podczas ferii zimowych? Brawo.Karol pisze:Od jutra na 78 ma być przez dwa tygodnie liczenie, więc się nie zdziwcie czasem, jak zobaczycie na linii 12x SU12 i mega tłok w nich Dlatego dodali o jedną brygadę więcej na ten czas. Co ciekawe teraz praktycznie każda brygada robi kółka do Aleksa i na Rojną - co wcześniej dotyczyło tylko szczytówek (przeguby na całodziennych jeździły tylko do Aleksa).
-
- Sympatyk forum
- Posty: 954
- Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
- Kontakt:
M. Kaźmierczak pisze:Te tłuki liczą pasażerów podczas ferii zimowych? Brawo.
W zeszłym roku również tak było, przy czym liczono na wielu liniach.
O ile w zeszłym roku można było mówić o przypadku to jak powiedzieć o tym? Ewidentnie specjalnie tak robią. Nie mogli zrobić w marcu albo albo na początku lutego?
Z marca i kwietnia, to chyba ten miesiąc, w którym nie ma świąt wielkanocnych.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Wystarczy z marca i kwietnia odjąć okres 25.03 - 5.04 i to, co poprzedza długi majowy weekend. Natomiast badanie frekwencji w okresie ferii to jakieś nieporozumienie i nie można tego uzasadniać tym, że ktoś nie spojrzał w kalendarz, bo planując takie badania po pierwsze należy spojrzeć w kalendarz...
Bez przesady, przegubów jest na stanie na NS mniej więcej 90, licząc, że GN-ów sprawnych jest 27-28. Prac według moich obliczeń jest 73( normalne linie + Z3 ), dochodzą do tego rezerwy liniowe czyli kolejne 5-6 wozów, czyli na zajezdni zostaje jakieś 10 wozów, a to nie dużo w ramach jakichkolwiek awarii, czy szybkiej organizacji KZ za tramwaje.
Wojtek94 pisze:Bez przesady, przegubów jest na stanie na NS mniej więcej 90, licząc, że GN-ów sprawnych jest 27-28. Prac według moich obliczeń jest 73( normalne linie + Z3 ), dochodzą do tego rezerwy liniowe czyli kolejne 5-6 wozów, czyli na zajezdni zostaje jakieś 10 wozów, a to nie dużo w ramach jakichkolwiek awarii, czy szybkiej organizacji KZ za tramwaje.
Faktycznie trochę się zmieniło. Gdy ja liczyłem - nie brałem pod uwagę zetek, przegubów na 50, dodatkowych które pojawiły się na 69 w zamian za krótkie, być może też gdy na 70 jeździły krótkie i na 82 było ich mniej (aczkolwiek na 82 przeguby dominują już od dawna).
A dziś widziałem ciekawą sytuację, jedzie 1964[78/12p] kurs na Aleksandrów, autobus zapchany do granic możliwości, a 15 sekund po nim na przystanek podjeżdża 1827[78/2], który kieruje się na Rojną. 78A od poniedziałku obsługują prawie same przeguby, co prawda brygady są wymienne, czyli po powrocie z Aleksandrowa jedzie na Rojną i z powrotem, ale przez to liczenie tabor jest nie wykorzystywany, tak jak powinien. 78A zawsze jedzie zaraz za zapchanym krótkim 78 z Aleksandrowa, krótki zawsze przepełniony, a przegub pusty. Liczenie odbywa się na pewno na brygadach /7,/8,/9. Na /12 była dziś B10L, więc na tej brygadzie pewnie nie ma liczenia.
Ale jest też dobra strona. Jeśli te autobusy są przepełnione, to i naliczą odpowiednio dużą ilość pasażerów.
SU18 z Sadów nie mają funkcji liczenia, że wysyłają krótkie wozy? Czy też nie wpadli na to, że skoro jest taka potrzeba, nie zaszkodzi skierować na linię standardowo obsługiwaną przez Limankę, jakieś autobusy z Sadów - albo po prostu zamienić niektóre Solarisy między zajezdniami, przecież to ten sam model, tylko z innego rocznika?
SU18 z Sadów nie mają funkcji liczenia, że wysyłają krótkie wozy? Czy też nie wpadli na to, że skoro jest taka potrzeba, nie zaszkodzi skierować na linię standardowo obsługiwaną przez Limankę, jakieś autobusy z Sadów - albo po prostu zamienić niektóre Solarisy między zajezdniami, przecież to ten sam model, tylko z innego rocznika?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Wojtek94 pisze:A dziś widziałem ciekawą sytuację, jedzie 1964[78/12p] kurs na Aleksandrów, autobus zapchany do granic możliwości, a 15 sekund po nim na przystanek podjeżdża 1827[78/2], który kieruje się na Rojną. 78A od poniedziałku obsługują prawie same przeguby, co prawda brygady są wymienne, czyli po powrocie z Aleksandrowa jedzie na Rojną i z powrotem, ale przez to liczenie tabor jest nie wykorzystywany, tak jak powinien. 78A zawsze jedzie zaraz za zapchanym krótkim 78 z Aleksandrowa, krótki zawsze przepełniony, a przegub pusty. Liczenie odbywa się na pewno na brygadach /7,/8,/9. Na /12 była dziś B10L, więc na tej brygadzie pewnie nie ma liczenia.
Liczenie jest zawsze na wszystkich brygadach. Wszystkie przypadki, czyli SU18 i B10L na 78/78A to tylko niedostatek wozów. Nie potrafią tak zrobić, żeby na 78/78A były tylko SU12.
SU18 z Sadów nie mają funkcji liczenia, że wysyłają krótkie wozy?
Mają.
Czy też nie wpadli na to, że skoro jest taka potrzeba, nie zaszkodzi skierować na linię standardowo obsługiwaną przez Limankę, jakieś autobusy z Sadów - albo po prostu zamienić niektóre Solarisy między zajezdniami, przecież to ten sam model, tylko z innego rocznika?
Wydaje się proste. Czy faktycznie - ciężko jest powiedzieć. Dla MPK widocznie jednak za ciężko.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 652
- Rejestracja: sob 13:38, 13 gru 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
A w dodatku:ZDiT w Łodzi pisze:Od 1 marca zmianią się rozkłady jazdy linii autobusowych nr.: 59, 64, 65/65A, 73, 79, 81, 81A (obecne 87), 83 i 93
59 - we wszystkie dni tygodnia z częstotliwością co ok. 20 min.
64 - zdjęcie 1 brygady w dni robocze; w niedziele i święta - 2 brygady;
65/65A - zdjęcie 1 brygady w dni robocze;
73 - zdjęcie 1 brygady w dni robocze oraz w soboty;
81/81A (czy jak kto woli: 87) - zdjęcie jednej brygady we wszystkie dni tygodnia;
93 - zdjęcie 1 brygady dodatkowej z dnia roboczego.
info: www.zdit.uml.lodz.pl
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez emilek12, łącznie zmieniany 1 raz.