Zmiany rozkładów jazdy
Od 1.03 zmiana rozkładów linii 71, 71A i 92.
Minimalnie wydłużono czas przejazdu. W przypadku 92 zmiany godzin odjazdów nie są jedynie kosmetyczne.
Jesli chodzi o 71A to w dni robocze zniknie kółko w międzyszczycie (11.30-12.30) , z kolei pojawi się kółko wieczorne (21.30-22.30). Popołudniowy szczyt skończy się wcześniej, ale jednocześniej wczesniej się rozpocznie. Ilość kursów zatem pozostaje bez zmian.
Minimalnie wydłużono czas przejazdu. W przypadku 92 zmiany godzin odjazdów nie są jedynie kosmetyczne.
Jesli chodzi o 71A to w dni robocze zniknie kółko w międzyszczycie (11.30-12.30) , z kolei pojawi się kółko wieczorne (21.30-22.30). Popołudniowy szczyt skończy się wcześniej, ale jednocześniej wczesniej się rozpocznie. Ilość kursów zatem pozostaje bez zmian.
-
- Bywalec
- Posty: 162
- Rejestracja: czw 13:03, 20 sie 2009
- Lokalizacja: Łódź-Śródmieście
Informujemy, że w uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Transportu od 6 kwietnia 2014 r. zostaną przywrócone niedzielne i świąteczne kursy autobusowej linii 89.
Facebook MPK
Facebook MPK
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Zminay...
Dzis taka obserwacja ze skrzyżowania Lniana- Rydzowa .Pojechałem z Aleksandrowa do bukmacherów na ryneczek Rydzowa.Jechałem z Aleksandrowa 78 i bylismy na Rydzowej 9.49 przed nami był 83 i tuz za nami 96. I kto tak ustala rozkłady ,ze wszystkie 3 linie spotykają sie na tym samym przystanku w ciagu minuty a potem kilkanascie minut przerwy?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Josek101, łącznie zmieniany 1 raz.
Wg strony MPK, 2 maja kursy 91A nie istnieją, a wszystko co z Rokicińskiej, dojeżdża do Skoszew.
78A niby jest z literką "A", ale przez pół dnia nie ma odpowiedniej rubryczki dla kursów.
Dawniej myślałem, że nadmiar rubryczek z czasem przejazdu ogranicza pewne możliwości techniczne MPK, ale jeśli w przypadku 3 rybryczek nie potrafią sobie poradzić, to znaczy że zwyczajnie leją na to co wypluje im program. Wrzucają tylko na stronę.
78A niby jest z literką "A", ale przez pół dnia nie ma odpowiedniej rubryczki dla kursów.
Dawniej myślałem, że nadmiar rubryczek z czasem przejazdu ogranicza pewne możliwości techniczne MPK, ale jeśli w przypadku 3 rybryczek nie potrafią sobie poradzić, to znaczy że zwyczajnie leją na to co wypluje im program. Wrzucają tylko na stronę.
(5 godzin temu, już wznowili, ale mimo wszystko)Linia:2,3,6,7,11,16, - Z powodu uroczystości państwowych na ul.Piotrkowskiej przy katedrze tramwaje skierowano objazdem.
To pytanie padało tu wielokrotnie, ale zadam je po raz kolejny. Co stoi na przeszkodzie, by uroczystości państwowe odbywały się wyłącznie na pasie dla samochodów, bądź w ogóle na samym placu pod katedrą, bez jezdni?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Od wczoraj Z3 rozkładowo jeździ ul. Stalową. Jak sobie tam radzi?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2285
- Rejestracja: wt 13:22, 16 cze 2009
- Lokalizacja: Łódź-Retkinia
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Nikt nie spodziewałby się 14 jeżdżącej co 40 minut przez większość dnia (poza godzinami szczytu) ale ta linia miała być zawieszona od miesiąca i jednak ją aktywowano poza tym na Dąbrowę kursuje 9/9A więc nie potrzeba tam tyle linii tramwajowych. Można było zostawić 14 w spokoju i zmienić trasę linii 9/9A na Śląską lub Lodową.
Poza tym rozkład był źle ułożony bo stadem w jedną i drugą stronę linie 4, 9/9A i 14 jadą w odstępie ok. 3 minut a potem długo nie ma nic.
Przy takiej częstotliwości kursowanie linii 14 nie ma większego sensu i możliwe że spotkają ją losy linii 16A, która jeździ tylko w godzinach szczytu albo kto wie co jeszcze ZDiT wymyśli.
Poza tym rozkład był źle ułożony bo stadem w jedną i drugą stronę linie 4, 9/9A i 14 jadą w odstępie ok. 3 minut a potem długo nie ma nic.
Przy takiej częstotliwości kursowanie linii 14 nie ma większego sensu i możliwe że spotkają ją losy linii 16A, która jeździ tylko w godzinach szczytu albo kto wie co jeszcze ZDiT wymyśli.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Raczej do Radiostacji. Głównym problemem przy zawieszeniu 14 jest słaba obsługa Kopernika (chociaż taka linia co 40 minut dużo lepsza od jej braku w sumie nie jest...), bo dalsza część trasy jest aż zbyt mocna.
Jakimś pomysłem byłoby połączenie 14 z 6 (Bratysławska-Kopernika-Gdańska-Zielona-...-Strykowska, oczywiście w normalnym takcie co 12 minut) i uruchomienie linii Z6 Kurczaki-Rzgowska-Pabianicka-RLL co kwadrans (albo co 12 pod warunkiem przetrasowania 16A przez Paderewskiego). Trasa 6 do RLL jest wybitnie niefunkcjonalna, chyba lepiej żeby takie relacje realizowała dodatkowa linia.
Inna sprawa, że 14 i tak jest do wycięcia w najbliższym czasie, najpóźniej przy okazji kolejnych wyłączeń torów (wtedy podejrzewam, że pojawi się coś na kształt 8+12 Stoki/Telefoniczna-Chochoła, co 10 lub 7,5 min), więc pewnie nie ma sensu robić większych przetrasowań
Jakimś pomysłem byłoby połączenie 14 z 6 (Bratysławska-Kopernika-Gdańska-Zielona-...-Strykowska, oczywiście w normalnym takcie co 12 minut) i uruchomienie linii Z6 Kurczaki-Rzgowska-Pabianicka-RLL co kwadrans (albo co 12 pod warunkiem przetrasowania 16A przez Paderewskiego). Trasa 6 do RLL jest wybitnie niefunkcjonalna, chyba lepiej żeby takie relacje realizowała dodatkowa linia.
Inna sprawa, że 14 i tak jest do wycięcia w najbliższym czasie, najpóźniej przy okazji kolejnych wyłączeń torów (wtedy podejrzewam, że pojawi się coś na kształt 8+12 Stoki/Telefoniczna-Chochoła, co 10 lub 7,5 min), więc pewnie nie ma sensu robić większych przetrasowań
To można byłoby zawiesić 14 ale wzmocnić 12 do Radiostacji z wariantem A np. co 20 minut przez cały tydzień albo dni robocze.
Nie wiadomo z jaką częstotliwością pojedzie 12 jak zawieszą 8 ale pewnie co 10 minut przez cały tydzień tylko, że będzie wariant skrócony Żabieniec - Radiostacja a na pozostałych odcinkach co 20 minut albo cała 12 pojedzie do Żabieńca a wzmocni się np. 13 bo w większości trasy będą się powtarzać w dodatku 13 szybciej dojedzie do centrum a 12 za to połączy Teofilów z dw. Kaliskim.
Nie wiadomo z jaką częstotliwością pojedzie 12 jak zawieszą 8 ale pewnie co 10 minut przez cały tydzień tylko, że będzie wariant skrócony Żabieniec - Radiostacja a na pozostałych odcinkach co 20 minut albo cała 12 pojedzie do Żabieńca a wzmocni się np. 13 bo w większości trasy będą się powtarzać w dodatku 13 szybciej dojedzie do centrum a 12 za to połączy Teofilów z dw. Kaliskim.
Dokładnie, 14 powinna zostać zawieszona a brygady rozdzielone na 9 i 12, większa korzyść by z tego była.
Wstępna organizacja ruchu KM na dalszych etapach była już kiedys publikowana. Po zamknięciu torowiska na Bandurskiego 12 pojedzie trasą 8 na Chochoła, a po zamknięciu węzła przy Kaliskim pojedzie prosto Zieloną i dalej Włókniarzy.
Wstępna organizacja ruchu KM na dalszych etapach była już kiedys publikowana. Po zamknięciu torowiska na Bandurskiego 12 pojedzie trasą 8 na Chochoła, a po zamknięciu węzła przy Kaliskim pojedzie prosto Zieloną i dalej Włókniarzy.