1. Będzie awaryjna pętla.STUDI pisze:Wobec tego należałoby ten kawałek torów na al Kościuszki i Żwirki rozebrać bo nic nie będzie jeździć liniowo.
2. To są nowe tory, w przeciwieństwie do tych na Wróblewskiego i Czerwonej, które i tak się zasadniczo nie nadawały do tego by cokolwiek tamtędy jeździło.
Nie za mało miejsca, a za dużo betonu w ZDiT. Objazdy, nawet jeśli jest trasa objazdowa, powodują opóźnienia, które potem ciężko nadrobić. Objazd to powinna być ostateczność.Widać za mało jest miejsca, po drugie barierki
uroczystość to uroczystość. Problem jest raczej w braku objazdów.
Przykład to awaria na Pomorskiej. Ciekawe objazdy i trasy zjadowe, wyjazdowe...
Nie jestem budowlańcem, nie dyskutuję. Przekazuję tylko, co jest planowane.A drugie przęsło? Przecież jakby całkowicie zamykali to nie robiono by tych przejazdów przez tory.
Jeśli podpory są całkowicie niezależne maja własne oddzielne funadementy to prawie OK. Jeśli jednak mają wspólne elementy konstrukcyjne to niestety jedynie jest ząłożenie że spadnie obciążenie ale grubo poniżej połowy - konstrukcje przęsła też ważą. Ponadto przez korki wydłuży sie okresy pełnego zajęcia pasa drogowego. A jak dojdzie to S8.....
Dodatkowo grunt nie zawsze jest materiałem sypki, stałym. Często ma cechy płynu nienewtonowskiego. Wtedy naprężenie jest przenoszone w dal od podpory poprzez tarcie wewnętrzne w takiej brei.
Powinni to połączyć z wyłączeniem większości jezdni na skrzyżowaniu marszałków. no ale niestety opóźnienia bo nie można profesjonalnie przygotowac przetargu....
Skąd wiesz czy rzeczywiście tego nie połączą z zamknięciem połowy skrzyżowania marszałków?
I jest dalej, nie kojarzę by cokolwiek tam się zmieniło. Chyba że nagle wszyscy z gminy Andrespol zaczęli walić do Łodzi przez Kolumny i Trasę Górną, ale wątpię by gmina Andrespol była w stanie wygenerować w ogóle tak duży ruch. Na DK14 od strony Łowicza do Strykowa są pustki, dopiero od ronda w Sosnowcu, gdzie dochodzi tranzyt w ciągu E75, jest tłoczno.ul. Kolumny była wiejską boczna drogą
I co powiedzą wyborcom?Ale sam wiesz, że niektóre czasem decyzje polityczne nie są poparte racjonalnymi argumentami. Trafi się ktoś kto powie że nie można i wymyślą ci na wysokich stołkach urzędniczych że KDP pojedzie inaczej.
Nie wiedziano o wodzie w tym konkretnie miejscu.Przecież każdy rozumny człowiek wie że w XIX wieku jak zakładano fabrykę w dobie pary szczególnie, to musiało być dogodne źródło wody w pobliżu. Śmieszy mnie więc argument że nie wiedziano o wodzie.
Wykorzystano dla ściemy podziemne jeziorko by nie wywlekać innych brudów na wierzch.
To, czy droga jest drogą ekspresową, czy autostradą nic nie ma do opłat. A4 - obwodnica Krakowa - jest bezpłatna. Płatnych ekspresówek na razie nie mamy, ale przepisy taką możliwość przewidują.ale tu i tak chodzi o tranzyt przez większość miasta - ktoś jadący pawie lokalnie (powiedzmy Brzeziny - Rzgów) codziennie do pracy nie będzie korzystać z płatnej A1. Jak na odcinku obok Łodzi A1 nie będzie przemianowana na S1 to niestety będzie opłata - chyba ze zmieni się rząd i nowy zadecyduje inaczej.
Tranzyt przez większość miasta nie porusza się raczej Niciarnianą, a nawet jeśli, to jemu powinna służyć Trasa Konstytucyjna. Puszkina pojadą najwyżej ci z Brzezin, Rogowa, Nowosolnej i pomniejszych wiosek, których wcale tak dużo nie będzie. Konstytucyjna obejmie dodatkowo ruch od strony Strykowa, jak i wewnątrzmiejski np. Julianów-Widzew.
"Jest w planach" nie oznacza że "ZDiT chce". Nawet Konstytucyjnej ZDiT budować specjalnie nie chce, ale tu przynajmniej pojawiają się jakieś konsultacje społeczne, protesty ludzi, a w przypadku Puszkina, czy tej trasy dalej na wschód w stronę A1 (jeśli dobrze pamiętam, Książąt Polskich), nic takiego nie ma. Bo na Puszkina dużego ruchu by nie było (moim zdaniem powinien powstać wiadukt i jednojezdniowy dojazd do Pomorskiej, dodatkowo rozbudowa Pomorskiej do obwodnicy Nowosolnej, ale to też raczej na zasadzie drogi jednojezdniowej, z tym że z zatokami autobusowymi, chodnikami, lewoskrętami itp.), a po Książąt Polskich jeździłyby chyba zające i bociany.Nie czytasz. Powtórzę chodzi o ominięcie parku przy budowie trasy Konstytucyjnej. Czyli nie ma mowy o kierowaniu ruchu do Ronda Solidarności. Na północ pojedzie tak jak jest obecnie w planach. Zresztą ZDiT i tak chce nowe drogi wybudować pomiędzy TK a A1.
Mnie też się to nie podoba, ale park ma nie kolidować z drogą. Cały czas jest to jednak budowanie niepotrzebnego konfliktu, park nastawi mieszkańców negatywnie do drogi. Nikt nad tym bajzlem w ZDiT nie panuje i tyle.Z drugiej strony Łodzi zgadzamy się jako miasto pobudować parki przy zarezerwowanym pasie na trasę Karskiego. Tworzymy argument ze droga podzieli park.... Samemu sobie torpedować plany.... Genialne. Nawet wygranej przez opozycję nie potrzeba.
Dzisiaj są wybory, będą nowe władze miasta (w sensie rada), może coś się zmieni.