Zmiany rozkładów jazdy
Jakiś link? Pracujesz w Zdit?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 1 raz.
W dniu 15 sierpnia 2013r., w godz. około 9:30 - 13:00, ulegną zmianie trasy tramwajów linii 2, 3, 6, 11, 16
Linie te pojadą przez Przybyszewskiego, Kilińskiego, Mickiewicza i wracają na Kościuszki a dotyczy to wszystkich wymienionych linii nawet 11.
W dodatku w dniu 15 sierpnia 2013 nie kursują tramwaje typu PESA i Cityrunner na linii 11 czyli całkowita obsługa tej linii na Konstalach.
Torowisko na Mickiewicza nie jest w stanie przyjąć niskopodłogowców.
http://mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=8572
Linie te pojadą przez Przybyszewskiego, Kilińskiego, Mickiewicza i wracają na Kościuszki a dotyczy to wszystkich wymienionych linii nawet 11.
W dodatku w dniu 15 sierpnia 2013 nie kursują tramwaje typu PESA i Cityrunner na linii 11 czyli całkowita obsługa tej linii na Konstalach.
Torowisko na Mickiewicza nie jest w stanie przyjąć niskopodłogowców.
http://mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=8572
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/news/pokaz/1192/Niedzielne_zmiany_tras_autobusowZDiT pisze:W niedzielę 25 sierpnia od pierwszych kursów do godz. 17 zmienionymi trasami pojadą cztery linie autobusowe.
Linia 69 (obowiązuje w obu kierunkach):
NOWY JÓZEFÓW - Maratońska, Waltera-Janke, Obywatelska, Politechniki, Paderewskiego, Broniewskiego, Felińskiego, Gojawiczyńskiej, Dąbrowskiego, Tomaszowska, Olechowska, Zakładowa, Książąt Polskich, Przybyszewskiego, Puszkina, Służbowa - DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW.
Linia 69A (obowiązuje w obu kierunkach):
KUSOCIŃSKIEGO - Popiełuszki, Maratońska, Waltera-Janke, Obywatelska, Politechniki, Paderewskiego, Broniewskiego, Felińskiego, Gojawiczyńskiej, Dąbrowskiego, Tomaszowska, Olechowska, Zakładowa, Książąt Polskich, Przybyszewskiego, Puszkina, Służbowa - DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW.
Linia 69B (obowiązuje w obu kierunkach):
KUSOCIŃSKIEGO - Popiełuszki, Maratońska, Waltera-Janke, Obywatelska, Politechniki, Paderewskiego, Broniewskiego, Felińskiego, Gojawiczyńskiej, Dąbrowskiego, Tomaszowska, Olechowska, Zakładowa, Książąt Polskich, Przybyszewskiego, Puszkina, Służbowa - DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW.
Linia 77
REMBIELIŃSKIEGO - Inżynierska, Radwańska, Brzeźna, Sienkiewicza, Wigury, Kilińskiego, Fabryczna, Przędzalniana, Milionowa, Śmigłego-Rydza, Przybyszewskiego, Puszkina, Służbowa - DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW.
DWORZEC ŁÓDŹ WIDZEW - Służbowa, Puszkina, Przybyszewskiego, Śmigłego-Rydza, Milionowa, Przędzalniana, Fabryczna, Abramowskiego, Sienkiewicza, Brzeźna, Radwańska, Politechniki – REMBIELIŃSKIEGO.
Druga z nich (ta o wiele gorsza)
http://zdit.uml.lodz.pl/pl/news/pokaz/1193/Wrzesniowe_zmiany_w_MPKZDiT pisze:We wrześniu wprowadzimy następujące zmiany w komunikacji miejskiej.
Od 1 września:
- przywrócenie kursowania tramwajów linii 3 po ul. Przybyszewskiego;
- obsługa linii tramwajowej 41 składami dwuwagonowymi 805Na;
- powrót linii 69, 69A, 69B i 77 na stałe trasy w rejonie ulicy Lodowej (linie 69, 69B, 77 bez wjazdu w ul. Wedmanowej).
Od 2 września:
- obsługa linii tramwajowej 4 składami dwuwagonowymi 805Na;
- zwiększenie częstotliwości kursowania autobusów linii 96 (z średnio co 12 minut do średnio co 10 minut w godzinach szczytu);
- zwiększenie obsługi linii autobusowej 66 w godzinach szczytu (z jednego do dwóch kursów na godzinę);
- zwiększenie obsługi linii autobusowej 72 w godzinach szczytu (z 2-3 kursów na godzinę do 3-4 kursów na godzinę);
- linie tramwajowe 8, 10 i 12 będą kursowały zgodnie z częstotliwościami - co 7,5 min w godzinach szczytu, co 12 minut w międzyszczycie oraz co 20 minut poza szczytem.
Czy to są jakieś żarty? Miało nie być żadnych cięć w tym roku co z liniami na ŁTR 2, 3, 6, 11, 16/16A będą kursować dalej co 12 minut?
Linia 13 dalej zostanie sama ze Śląskiej co 15 minut w szczycie? Na Śmigłego-Rydza będzie tyle samo tramwajów tylko, że nie będzie solówek w tygodniu.
Linia 9/9A będzie jeździć co 20 minut?
Linia 96 tylko co 10 minut to za rzadko jest wiecznie zapchana.
Linia 12 co 7,5 minuty na Chojny? Tylko po co tam aż tyle, nie lepiej dać 14 co 7,5 minuty a 12 rzadziej?
Linia 8 mogłaby pojechać na Lodową ale nie ma tej informacji czyli zostaje na starej trasie?
Jedynymi plusami są, że na linii 4 i 41 będą jeździć składy i 3 powróci na Przybyszewskiego. Linie autobusowe 66, 72, 96 mają mieć zwiększoną częstotliwość ale to i tak za mało.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
Linia 9/9A w niektórych godzinach kursuje nawet co 35-40 minut w dni robocze (i to nie wcześnie rano czy późnym wieczorem).
Co do 99/99A to rzeczywiście niesmaczny żart, ale wydaje mi się że w październiku przywrócą zawieszone 2 brygady, przynajmniej w godzinach szczytu. Pamiętacie jaka była awantura w sprawie tej linii na początku lipca?
Tak samo wydaje mi się, że linie ŁTR wrócą do częstotliwości 10-minutowej. Niedługo się przekonamy jak to będzie w rzeczywistości.
Bardziej martwiłbym się o:
- 55 - tu pewnie wariant A już nie wróci,
- 16 - wariant A w dni wolne został zawieszony z uwagi na niską pojemność pętli Plac Niepodległości. Jakoś 16A już nie zawraca na tej pętli, a dalej brak jest kursów sobotnich i niedzielnych,
- 83 - zawieszone 2 brygady szczytowe (pewnie już nie wróci),
- 65 - zawieszona 1 brygada szczytowa (pewnie już nie wróci),
- 73 - zawieszona 1 brygada szczytowa i sobotnia (pewnie nie wróci).
Co do 99/99A to rzeczywiście niesmaczny żart, ale wydaje mi się że w październiku przywrócą zawieszone 2 brygady, przynajmniej w godzinach szczytu. Pamiętacie jaka była awantura w sprawie tej linii na początku lipca?
Tak samo wydaje mi się, że linie ŁTR wrócą do częstotliwości 10-minutowej. Niedługo się przekonamy jak to będzie w rzeczywistości.
Bardziej martwiłbym się o:
- 55 - tu pewnie wariant A już nie wróci,
- 16 - wariant A w dni wolne został zawieszony z uwagi na niską pojemność pętli Plac Niepodległości. Jakoś 16A już nie zawraca na tej pętli, a dalej brak jest kursów sobotnich i niedzielnych,
- 83 - zawieszone 2 brygady szczytowe (pewnie już nie wróci),
- 65 - zawieszona 1 brygada szczytowa (pewnie już nie wróci),
- 73 - zawieszona 1 brygada szczytowa i sobotnia (pewnie nie wróci).
Jeśli zostawią takt 12 na ŁTR to już widzę na Rondzie Lotników jak ludzie się nie mieszczą do "11" - co 10 minut w szczycie jest tam potężny tłok to co dopiero będzie przy 12-minutowym takcie... co prawda jest 41, ale mało kto wsiada, żeby 2 przystanki do placu się przejechać...
No i 62 i 68 zostawią tak?? to chyba same 12-metrowce dadzą, bo mój ojciec w 68 to liże drzwi tak zapchany busik jest, a są wakacje... 62 to samo - gdzie się bachory upchają do SP125, G38 i szkół na Kurczakach??
Chojny tramwaj co 7,5 minuty, to jakiś żart... tam spokojnie co 20 minut jedynka starcza a oni takie coś dają - dobry pomysł z 14 - ona powinna częściej jeździć...
96 to powinno nawet częściej niż co 10 minut kursować... 7-8...
66 jak zawsze - dodają kursy szczytowe
72 też chyba obcięli, bo było 4-5 kursów w szczycie a będą 3-4...
Oby solówki na 5 to tylko na czas objazdu, bo jak na stałą trasę wrócą, to niezły sajgon będzie...
13 na Śląską co 15/20 minut... no to już lekka przesada - co 10/15 minimum powinna być...
Oby w październiku coś z tym zrobili po remoncie Kopernika i Zielonej, bo inaczej będzie paranoja... no i 50A z powrotem na Dworzec od października, bo inaczej to będzie żenada - autobus z głównego dworca jadący przez centrum miasta i duże osiedla co 35-40 minut... z wspomagaczem na połowie trasy...
No i 62 i 68 zostawią tak?? to chyba same 12-metrowce dadzą, bo mój ojciec w 68 to liże drzwi tak zapchany busik jest, a są wakacje... 62 to samo - gdzie się bachory upchają do SP125, G38 i szkół na Kurczakach??
Chojny tramwaj co 7,5 minuty, to jakiś żart... tam spokojnie co 20 minut jedynka starcza a oni takie coś dają - dobry pomysł z 14 - ona powinna częściej jeździć...
96 to powinno nawet częściej niż co 10 minut kursować... 7-8...
66 jak zawsze - dodają kursy szczytowe
72 też chyba obcięli, bo było 4-5 kursów w szczycie a będą 3-4...
Oby solówki na 5 to tylko na czas objazdu, bo jak na stałą trasę wrócą, to niezły sajgon będzie...
13 na Śląską co 15/20 minut... no to już lekka przesada - co 10/15 minimum powinna być...
Oby w październiku coś z tym zrobili po remoncie Kopernika i Zielonej, bo inaczej będzie paranoja... no i 50A z powrotem na Dworzec od października, bo inaczej to będzie żenada - autobus z głównego dworca jadący przez centrum miasta i duże osiedla co 35-40 minut... z wspomagaczem na połowie trasy...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
Piszą, że MPK upada....
Na dobrą sprawę pomysł wysłania 12 na Chojny był od początku chory. Teraz to widac.
- Z5 puścic prosto Kilińskiego do Dworca Chojny i wystarczy.
- 1515A powinny w swoim takcie zamiast 13 z Telefonicznej pojechac na Żabieniec i Szczecińską.
- 7 należy odwiesic i puścic od Kozin Zachodnia Kościuszki Mickiewicza Piłsudskiego na Niższą,
- 4 z Helenówka Nowomiejską Legionów Zachodnia Kościuszki Mickiewicza Kilińskiego Dąbrowskiego,
- 5 spokojnie można zawiesic, zakładając 2 i 6 co 7 i 8 minut,
- 13 z Niższej do Telefonicznej co 10 minut,
- Z15 na Kurczaki
- 16A w weekendy
Na dobrą sprawę pomysł wysłania 12 na Chojny był od początku chory. Teraz to widac.
- Z5 puścic prosto Kilińskiego do Dworca Chojny i wystarczy.
- 1515A powinny w swoim takcie zamiast 13 z Telefonicznej pojechac na Żabieniec i Szczecińską.
- 7 należy odwiesic i puścic od Kozin Zachodnia Kościuszki Mickiewicza Piłsudskiego na Niższą,
- 4 z Helenówka Nowomiejską Legionów Zachodnia Kościuszki Mickiewicza Kilińskiego Dąbrowskiego,
- 5 spokojnie można zawiesic, zakładając 2 i 6 co 7 i 8 minut,
- 13 z Niższej do Telefonicznej co 10 minut,
- Z15 na Kurczaki
- 16A w weekendy
-
- Coś mówi
- Posty: 33
- Rejestracja: sob 16:07, 09 lut 2013
- Lokalizacja: Łódź-Chojny
- Kontakt:
cichtom pisze:Piszą, że MPK upada....
Na dobrą sprawę pomysł wysłania 12 na Chojny był od początku chory. Teraz to widac.
- Z5 puścic prosto Kilińskiego do Dworca Chojny i wystarczy.
- 1515A powinny w swoim takcie zamiast 13 z Telefonicznej pojechac na Żabieniec i Szczecińską.
- 7 należy odwiesic i puścic od Kozin Zachodnia Kościuszki Mickiewicza Piłsudskiego na Niższą,
- 4 z Helenówka Nowomiejską Legionów Zachodnia Kościuszki Mickiewicza Kilińskiego Dąbrowskiego,
- 5 spokojnie można zawiesic, zakładając 2 i 6 co 7 i 8 minut,
- 13 z Niższej do Telefonicznej co 10 minut,
- Z15 na Kurczaki
- 16A w weekendy
Z5 - do pętli tramwajowej może Klilńskiego jechać - tylko, że na pętli tramwajowej nie ma jak zawrócić, a bez sensu byłoby pchanie Z5 Bankową, Rzgowską na Dworzec Łódź-Chojny - bo tam autobusy się nie pomieszczą: kursują tam, m.in.:62, 62A, 63, 68, 71 i 93. Drugim powodem jest także jazda Z5 w kierunku północnym - jak Z5 jadąc Rzgowską nie zahaczy w żaden sposób o Łódź-Chojny.
Pomysł z 15, 15A 7 i 13 nie ma sensu. Siódemka została zawieszona, ale w zamian za to dali nam 15-> Stoki, aby na Pomorskiej, albo wcześniej przesiąść się w 13, która jedzie na Śląską - zgadzam się z tym, że 13 mogłaby kursować z taktem 10 no może 12 minutowym.
Reasumując na Szczecińskiej nie dałoby rady w godzinach szczytu - z 15 - 12 minutową, a 2 -7,5 min - np. 6: 00 05 07 15 17 23 29 30 37 41 45 53 54.
4 - może by tak mogło być, chociaż nie wiem, czy nie dublowało to minimalnie dwójki.
5 - w 100% się zgadzam, ale nie wiem czy na Kurczakach - szóstka co 7,5 minuty to nie za dużo - doliczmy jeszcze 16/16A co 10 minut i Z co 20 minut.
16A w weekendy to bardzo dobry pomysł, bo 16 z częstotilością 30/40 minut to jest dno łódzkiego MPK.
Z15 - jakby to było dobrze, gdyby na Kurczaki też jeździło. Kurczaki mogłyby spokojnie przyjąć Z15, ale obawiam się że tak się nie stanie. Z15 na Karpackiej ma sporo miejsca na przerwy, nawet na Kurczakach 52 tylko przyjeżdża i odjeżdża, a Z15 na Placu Wolności 'przerwy na posiłek' nie zrobi.
Z5 Chojny pętla 1 Kilińskiego Piłsudskiego Sienkiewicza na Dw.Północny z powrotem RIK Rzgowska Bankowa Śląska. Co się nie lub pokrywa?
Ok 13 zTeofilowa na Telefoniczną, a 7 z Niższej na Telefoniczną. Obie co 10min.
7a Koziny Legionów Pl. Wolności co 20min.
2 i 6 podczas remontów co 7 i 8 min
15 zawiesić
12 jak pisałem
Lepiej?
Ok 13 zTeofilowa na Telefoniczną, a 7 z Niższej na Telefoniczną. Obie co 10min.
7a Koziny Legionów Pl. Wolności co 20min.
2 i 6 podczas remontów co 7 i 8 min
15 zawiesić
12 jak pisałem
Lepiej?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli chodzi o trasy zetek, widać że MPK broni się za wszelką cenę przed wydłużaniem linii autobusowych. Czyli pewnie kiepsko u nich z taborem. Chociaż znając życie, to gdy przyjdą nowe autobusy, za każdy nowy jakiś stary pójdzie na złom.
Rozumiem że gdyby 5 zawiesić, Z5 pojechałoby nie na dworzec PKS, tylko gdzieś w okolice Bałuckiego - np. do Limanowskiego/Zachodniej, jak ostatnia zetka na Wycieczkową. Ale to nie do końca dobry pomysł, bo ta linia jest dość opóźnieniogenna, więc musi być gdzie te opóźnienia redukować. Poza tym nie będzie skomunikowana z busami z Głowna/Łowicza/Brzezin.
Rozumiem że gdyby 5 zawiesić, Z5 pojechałoby nie na dworzec PKS, tylko gdzieś w okolice Bałuckiego - np. do Limanowskiego/Zachodniej, jak ostatnia zetka na Wycieczkową. Ale to nie do końca dobry pomysł, bo ta linia jest dość opóźnieniogenna, więc musi być gdzie te opóźnienia redukować. Poza tym nie będzie skomunikowana z busami z Głowna/Łowicza/Brzezin.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Na plus dwa wagony na "41". I powrót "3" na Przybyszewskiego. W zasadzie z plusów tyle. "13" i "14" kursujące w szczycie co 15 minut to ponura kpina z pasażerów. 50A dalej skrócone, brak 55A. Tramwaje na ŁTR co 12 minut. Padł również ostatni bastion normalności, czyli pocięto rozkład "96". KM w zasadzie już leży na dnie, pytanie kiedy zostanie ostatecznie dobita. Bo to tylko kwestia czasu.
Szukają wozów na zetki w czasie WZ, a trochę ich trzeba będzie. Dwukierunków to pewnie szybko nie uruchomią zapewne. 83 na 11 brygadach przed wakacjami to było już zapchane, a teraz zostanie 9 wakacyjnych, czyli typowa kpina. 73 wróci pewnie do normy po powrocie na stałą trasę. 72 i 66 wracają do starego rozkładu. Z 96 zniknie zapewne /17 dołożona po staraniach pasażerów.
Pewnie od października wydłużą, jak studenci wrócą.krzychu_zarzew pisze:50A dalej skrócone
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Coś mówi
- Posty: 33
- Rejestracja: sob 16:07, 09 lut 2013
- Lokalizacja: Łódź-Chojny
- Kontakt:
Poza tym były obietnice ze strony prezesa ZDiT, że cięć nie będzie.
MPK może upaść niedawno było głośno o tym, że rozrzutnie wydawali grube miliony np. opłacali hotele prezesów, auta itd i pewnie podobnie jest w ZDiT.
Niby tacy oszczędni a tramwaj na Chojny co 7,5 minuty może jeździć a jak już musi to powinni rozdzielić to na 12A przez Dąbrowskiego i Śmigłego-Rydza na Śląską wtedy na Chojnach będzie wystarczająco i 13 miałaby wzmocnienie.
W 13 teraz robią się tłoki a co dopiero od września i to samo dotyczy 14 a skład na 4 nic tu nie pomoże. Najgorzej z 11 bo jak kursowała co 10 minut to pamiętam, że nie szło wejść do tramwaju nie mówiąc już o 12 minutach.
Na Przybyszewskiego też tramwaj będzie jeździł co 12 minut a jeszcze nie tak dawno było 7,5 minuty (w 2008 roku).
Zmiany powinny być takie:
4 przez Dąbrowskiego, Kilińskiego, Piłsudskiego, Kościuszki, Zachodnia, Legionów, Nowomiejska i dalej swoją trasą co 20 minut składy
7 ze Śląskiej przez Kopcińskiego, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska na Telefoniczną co 20 minut składy
9/9A bez zmian w trasie ale co 10 minut
12 jak już musi jeździć na Chojny to niech jeździ co 12 - 15 minut
13 ze zwiększoną częstotliwością do 10 minut przez Piłsudskiego, Mickiewicza, Włókniarzy lub Piłsudskiego, Kościuszki, Zachodnia, Legionów, Włókniarzy i dalej swoją trasą
14 też co 10 minut na swojej trasie
15 co 7,5 minuty ze Stoków na Koziny oraz skrócony wariant do pl. Wolności czyli na Koziny co 15 minut
16A powrót przez cały tydzień kończąc trasę na Kurczakach
cały ŁTR częściej czyli co 10 minut
72 to jak nic powinno jeździć co 12 minut
96 z częstotliwością co 6 lub 7,5 minuty
MPK może upaść niedawno było głośno o tym, że rozrzutnie wydawali grube miliony np. opłacali hotele prezesów, auta itd i pewnie podobnie jest w ZDiT.
Niby tacy oszczędni a tramwaj na Chojny co 7,5 minuty może jeździć a jak już musi to powinni rozdzielić to na 12A przez Dąbrowskiego i Śmigłego-Rydza na Śląską wtedy na Chojnach będzie wystarczająco i 13 miałaby wzmocnienie.
W 13 teraz robią się tłoki a co dopiero od września i to samo dotyczy 14 a skład na 4 nic tu nie pomoże. Najgorzej z 11 bo jak kursowała co 10 minut to pamiętam, że nie szło wejść do tramwaju nie mówiąc już o 12 minutach.
Na Przybyszewskiego też tramwaj będzie jeździł co 12 minut a jeszcze nie tak dawno było 7,5 minuty (w 2008 roku).
Zmiany powinny być takie:
4 przez Dąbrowskiego, Kilińskiego, Piłsudskiego, Kościuszki, Zachodnia, Legionów, Nowomiejska i dalej swoją trasą co 20 minut składy
7 ze Śląskiej przez Kopcińskiego, Narutowicza, Konstytucyjna, Pomorska na Telefoniczną co 20 minut składy
9/9A bez zmian w trasie ale co 10 minut
12 jak już musi jeździć na Chojny to niech jeździ co 12 - 15 minut
13 ze zwiększoną częstotliwością do 10 minut przez Piłsudskiego, Mickiewicza, Włókniarzy lub Piłsudskiego, Kościuszki, Zachodnia, Legionów, Włókniarzy i dalej swoją trasą
14 też co 10 minut na swojej trasie
15 co 7,5 minuty ze Stoków na Koziny oraz skrócony wariant do pl. Wolności czyli na Koziny co 15 minut
16A powrót przez cały tydzień kończąc trasę na Kurczakach
cały ŁTR częściej czyli co 10 minut
72 to jak nic powinno jeździć co 12 minut
96 z częstotliwością co 6 lub 7,5 minuty