Linia "L"
To przez te hece opisane przez Prof.Klosa. Mnie najbardziej podobały się nazwy w stylu "Rzgowska/tor kolejowy'' albo "Grabieniec/Elta", równie siermiężne jak Ogórki która tam dojeżdżały.
'55' i '65' jadą na Lotnisko, bo miały pętle najbliżej i najprościej było je wydłużyć, przy okazji służą mieszkańcom osiedla Pienista. 'L' jest trochę prestiżowa, wypada mieć linię, która pojedzie prosto do Centrum i skomunikuje z dworcami. Bardzo lubię jej pospieszny charakter.
'55' i '65' jadą na Lotnisko, bo miały pętle najbliżej i najprościej było je wydłużyć, przy okazji służą mieszkańcom osiedla Pienista. 'L' jest trochę prestiżowa, wypada mieć linię, która pojedzie prosto do Centrum i skomunikuje z dworcami. Bardzo lubię jej pospieszny charakter.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Juz pisałem ze traktorki nie moga jezdzic bo jak raz pojechały 2 i bylo duzo ludzi w "L" to byla awantura ze ludzie z bagazami nie moga sie zabrac do podstawionych autobusów.
A czasami bardzo duzo ludzi jedzi ta linia głownie przyjezdni ktorzy chca sie dostac na dworzec Kaliski badz Fabryczny i dosc czesto bilety sie sprzedaje za 30zł a nawet raz jeden kierowca sprzedał biletów za 120zł
A czasami bardzo duzo ludzi jedzi ta linia głownie przyjezdni ktorzy chca sie dostac na dworzec Kaliski badz Fabryczny i dosc czesto bilety sie sprzedaje za 30zł a nawet raz jeden kierowca sprzedał biletów za 120zł
Gniot to taki prestiż akurat. Citaro to szpan, przerost formy nad treścią. Ale mówię, jak zaczną tu przylatywać ludzie w większych ilościach, pownie od ok. 2012 roku, to może i przeguby się pojawią.
@ Arturro70: Oni puszczają wozy z "pułeczką", tyle, że nic się nie da na nich położyć, bo "u" --> pÓłeczka, Arturru!
@ Arturro70: Oni puszczają wozy z "pułeczką", tyle, że nic się nie da na nich położyć, bo "u" --> pÓłeczka, Arturru!
www.pasażer.com pisze:W systemie rezerwacyjnym taniego irlandzkiego przewoźnika Ryanair pojawiły się 2 nowe połączenie z Bydgoszczy do Liverpoolu oraz z Łodzi do Liverpoolu.
Loty na nowych trasach rozpoczną się 28 i 29 października br. Połączenia do Liverpoolu będą obsługiwane 2 razy w tygodniu z Bydgoszczy w środy i niedziele natomiast z Łodzi, w poniedziałki i piątki.
Bydgoszcz 10:10 - Liverpool 11:40 (--3----7)
Liverpool 6:15 - Bydgoszcz 9:45 (--3---7)
Łodź 10:10 - Liverpool 11:55 (1---5--)
Liverpool 6:00 - Łódź 9:45 (1---5--)
Mateusz Lepczak
źródło: http://www.pasazer.com/czytaj.php?lp=2430
Również do połowy sierpnia o nowym połączeniu na Wyspy Brytyjskie ma poinformować Centralwings.
lataj z nami.pl pisze:Łódź będzie miała nowe połączenia na Wyspy Brytyjskie. W środę, 25 lipca, loty do Liverpoolu ma ogłosić Ryanair, a najpóźniej do połowy sierpnia Centralwings poinformuje o lotach do Cardiff.
Nowe połączenia potwierdza wiceprezes Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta, Wojciech Łaszkiewicz. Dodaje, że w obu przypadkach loty będą realizowane dwa razy w tygodniu.
Zarówno połączenia do Liverpoolu jak i do Cardiff mają wstartować na przełomie października i listopada 2007 roku, kiedy zacznie obowiązywać zimowy rozkład lotów. (mm)
źródło: http://www.latajznami.pl/aktualnosci,1575,lodz_nowe_polaczenia_na_wyspy_brytyjskie.html
Może baaardzo powoli ale jednak siatka połączeń naszego lotniska się zwiększa a w związku z tym będzie rosło zapotrzebowanie na linię ekspresową łączącą dworce kolejowe, autobusowe i centrum (hotele) z lotniskiem. Tym samym nie należy tej linii skazywać na likwidacje. W poniedziałki o zbliżonej godzinie jest przylot/odlot samolotu do Shannon, wiec te kilka osób do autobusu na pewno się uzbiera.
Inną sprawą jest to, że taka linia sprawdza się dla osób spoza miasta które muszą dojechać na dworzec aby dalej kontynuować swoja podróż do domu. Wiem to z własnego doświadczenia, że linia tak jest bardzo wygodna i potrzebna. Także nie chodzi tu tylko o prestiż miasta/lotniska z posiadania takiej linii ale (co najważniejsze) i wygodę pasażerów.
Szkoda tylko, że specjalnie przystosowane do tej linii gnioty 2503 i 2507 (są jeszcze jakieś?) widywane są na Zetkach zamiast jeździć na linii do której były pierwotnie przystosowane. Jest to kolejny przykład nieefektywnego wykorzystania zasobów taborowych przez naszego przewoźnika.
Pozdrawiam Michał
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt: