Łagiewnicka i Przybyszewskiego sobie (jeździ tam tylko jedna linia, w dodatku żeby wysłać na nią coś niskopodłogowego trzeba by było wyremontować oba te odcinki), ale po ciągu Kopcińskiego-Śmigłego-Rydza porusza się kilka linii i na dodatek to jest trasa zjazdowa tramwajów niskopodłogowych.
Tylko na Kopcińskiego (a może i Śmigłego-Rydza jakby się udało zmieścić) może byłoby dobrze zaplanować od razu pas AT dla tych 33-34 kursów na godzinę, które tamtędy przejeżdżają w dni robocze.
Dokładnie, w ciągu DK14 powinien powstać PAT. Na osobny buspas nie ma żadnych szans i trzeba wykorzystać obecne torowisko tramwajowe.
Mam tylko wątpliwości czy na wiadukcie nad torami nie będzie to wymagało jakichś głębszych zmiań, bo jeżeli tak to klops...
Na Dąbrowskiego jest kiepskie ostatnio jechałem 2 to strasznie się tam wlecze ale tam jeździ 2 i 4 miało być wyremontowane w 2010 roku ale nie wiadomo czy to bedzie zrobione nawet w 2012