Strona 7 z 9

: wt 13:54, 26 kwie 2011
autor: solaris94
Prawdopodobne liczenie w 76 i 86, chociaż na 76 jeżdżą 2 Gnioty. Sporo też nówek na 69.

: wt 14:43, 26 kwie 2011
autor: pawelczyk
Liczenie czy po prostu normalna obsada? Bo chyba nie będą przez najbliższe 10 lat liczyć pasażerów i od tego uzależniać obsady.

: wt 15:40, 26 kwie 2011
autor: pawlak
Wczoraj na 61 (?), na pewno 2 nowe Conecto.

: wt 15:50, 26 kwie 2011
autor: SEC
Myślę, że to przypadek, na pewno z tym 61.

: czw 13:15, 11 sie 2011
autor: kuba_bed
Są wyniki liczenia pasażerów
PDF z podsumowaniem

: czw 16:53, 11 sie 2011
autor: bombardier
Na podstawie danych w tej publikacji mozna wysunąc kilka wnioskow - osobiscie wysunę swoje Obrazek strona 49 )
linia 68 - zamiast vero powrocic do normalnych krotkich autobusów typu mercedes
linia 69 - wszystkie autobusy przegubowe
linia 60 - zwiekszyc czestotliwosc do strykowa (oczywiscie tutaj potrzebne porozumienie ze Strykowem )
linia 95A- krotkie wozy

: czw 21:02, 11 sie 2011
autor: przemeqq
Potwierdziły się moje przypuszczenia: najbardziej obciążona pozostaje 11tka. Swoją drogą jestem ciekaw, ile osób korzysta z 16tki w dniach roboczych, ale to może napiszę pisemko, jak znajdę czasu trochę (pamiętajmy też, że te wyniki dla tych linii mogą być nieco zaburzone, przez wycofanie 2ki z Bałut).
Z 3ki korzysta znacznie mniej osób niż w poprzednim badaniu (spadek z 48 tys. do prawie 36 tys.).

Duży plus dla ZDiT za udostępnienie Obrazek

: pt 09:38, 12 sie 2011
autor: Kpc21
bombardier pisze: linia 60 - zwiekszyc czestotliwosc do strykowa (oczywiscie tutaj potrzebne porozumienie ze Strykowem )
Najlepiej to do Głowna wydłużyć :) Pytanie tylko, czy Głowno da na to kasę - no i autobusy miejskie z twardymi siedzeniami i przewagą miejsc stojących na 30 km trasę niezbyt się nadają.

: pt 10:30, 12 sie 2011
autor: anubis
Z tego raportu wynika również fakt, iż linie 96 i 98 należą do jednych z najbardziej obciążonych. Na forum padały z kolei pomysły, aby zlikwidować te linie po przedłużeniu tramwaju na Olechów. Obrazek

: pt 11:01, 12 sie 2011
autor: SEC
Jakieś wnioski by się przydały. Z informacji wynika, że linia 65 cieszy się dużym powodzeniem tyle, że tak naprawdę jedynie na odcinku plac Barlickiego - rynek Bałucki. Od Kaliskiego w dół jeździ puste.

: pt 11:54, 12 sie 2011
autor: Zgierzanin
bombardier pisze:Na podstawie danych w tej publikacji mozna wysunąc kilka wnioskow - osobiscie wysunę swoje :( strona 49 )
linia 60 - zwiekszyc czestotliwosc do strykowa (oczywiscie tutaj potrzebne porozumienie ze Strykowem )

Stryków nie ma pieniędzy.
Z tego raportu wynika również fakt, iż linie 96 i 98 należą do jednych z najbardziej obciążonych. Na forum padały z kolei pomysły, aby zlikwidować te linie po przedłużeniu tramwaju na Olechów.

To chyba normalne, że tam gdzie jest największy popyt buduje się tramwaj?

: pt 12:54, 12 sie 2011
autor: anubis
Zgierzanin pisze:To chyba normalne, że tam gdzie jest największy popyt buduje się tramwaj?

I co w zamian? Aby przejąć taką liczbę pasażerów puścisz tramwaj co 4 minuty?

: pt 13:43, 12 sie 2011
autor: kuba_bed
Tramwaj jest bardziej pojemny i jakby był co 7,5 minuty to pewnie wystarczy, tym bardziej jeśli będzie siedmioczłonowy.

: pt 13:45, 12 sie 2011
autor: SEC
Nie. Wystarczy, żeby ilość kursów tramwaju (dwie linie) była taka sama, bądź podobna co na 96 i 98. 9 i 10 wydłużone na Olechów załatwiają sprawę. Pozostaje kwestia Zakładowej i Przybyszewskiego (Czajkowskiego). Nie ma sensu zostawiać 96, więc trzeba by wzmonić 82 (co ~12 min., przeguby) i ucywilizować rozkład 55 (obecnie co 10 min. poza wakacjami w szczycie, ale co prawie pół godziny wieczorem i w dni wolne).

: pt 20:38, 12 sie 2011
autor: przemeqq
Pasażerów 98 z Olechowa powinna pozyskać wzmocniona 10tka (takt 6 minut, opcjonalnie 7,5 minuty).

Pamiętajmy, że autobus jest mniej pojemny niż tramwaj. Jeśli np. linia autobusowa ma 8 kursów, to myślę, że tramwaj z minimum 6 kursami spokojnie by tych pasażerów przejął.

: pt 20:50, 12 sie 2011
autor: pawelczyk
Tylko pamiętajmy, że próba przeniesienia pasażerów z pełnego autobusu do już pełnego tramwaju bez zwiększenia jego częstotliwości skończy się odpływem pasażerów do własnych pojazdów.

: sob 15:16, 13 sie 2011
autor: SEC
10 wystarczy, że będzie jeździć co 7,5 min., tak jak teraz. To i tak częściej niż 98.

Re: Liczenie pasażerów

: pt 21:52, 16 wrz 2016
autor: Mat
Dziś liczenie pasażerów na nocnych. Z EA1 zamiast długich Solarisów długie Mercedesy na 3xx.

Re: Liczenie pasażerów

: pn 23:57, 24 kwie 2017
autor: ZEA1-7700
Dzisiaj na 65 były wystawione same Mercedesy w celu liczenia pasażerów.

Re: Liczenie pasażerów

: pn 23:18, 05 lut 2018
autor: domino
Przeprowadzenie badań potoków pasażerskich na wybranych dziennych i nocnych liniach komunikacyjnych na terenie aglomeracji łódzkiej http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przet ... ar=2018-03