Remont Kilińskiego 2011-12
To ja mam inny pomysł Po prostu zablokować całkowicie tą ulicę dla samochodów i zostawić jedynie dla transportu zbiorowego oczywiście przy okazji zwiększając częstotliwość kursowania wszystkiego co na tej ulicy jeździ. Założenia właściwie na dłuższą metę, bo trochę trzeba wyłożyć na to kasy, ale za to jakie opłacalne...
Sęk w tym, że słupy na ŁTRze w porównaniu z żelastwem na innych trasach prezentują się lepiej. To, że na zachodzie na fotkach słupy kratownicowe wyglądają super nie znaczy, że tak będzie u nas.o3r pisze:Każda rzecz wygląda brzydko, jeśli jest zaniedbana. Rury też wyglądają koszmarnie, gdy są skorodowane. To jest żaden argument.
Kiedyś może przyjdzie. A czy przyjdzie? Liczy się stan obecny. Samochodów przybywa i mimo, że powinno być ich mniej w centrum to usilne uprzykrzanie życia kierowcom nikomu nie pomoże. Ruch będzie taki jaki jest, a tylko większe niezadowolenie się wprowadza.kuba_bed pisze:A kto wie czy komuś nie przyjdzie kiedyś do głowy puszczenie tamtędy jakiejś innej linii autobusowej? A poza tym komu szkodzi takie rozwiązanie? Co najwyżej kierowcom, że będą mieli jeden pas mniej dla siebie.
SEC pisze:Sęk w tym, że słupy na ŁTRze w porównaniu z żelastwem na innych trasach prezentują się lepiej. To, że na zachodzie na fotkach słupy kratownicowe wyglądają super nie znaczy, że tak będzie u nas.o3r pisze:Każda rzecz wygląda brzydko, jeśli jest zaniedbana. Rury też wyglądają koszmarnie, gdy są skorodowane. To jest żaden argument.
Wg mnie odmalowane podczas modernizacji torowiska kratownicowe słupy trakcyjne na Paderewskiego prezentują się dobrze. Nie rzucają się w oczy - nie są elementem, na który od razu każdy zwraca uwagę, jak w przypadku innych słupów - i nie są brzydkie. Gdyby takie stały w śródmieściu, najlepiej pomalowane na ciemnoszary kolor, zamiast jasnego, z dodaną ozdobną iglicą, jak przed wojną, byłoby świetnie.
A najlepiej byłoby, gdyby sieć trakcyjna pozostała podczepiona na kamienicach. Skoro może być na Zachodzie nawet na średniowiecznych murach...
-
- Sympatyk forum
- Posty: 697
- Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
- Lokalizacja: Niższa/Śląska
- Kontakt:
SEC pisze:Kiedyś może przyjdzie. A czy przyjdzie? Liczy się stan obecny. Samochodów przybywa i mimo, że powinno być ich mniej w centrum to usilne uprzykrzanie życia kierowcom nikomu nie pomoże. Ruch będzie taki jaki jest, a tylko większe niezadowolenie się wprowadza.
Usilne uprzykrzanie życia poprzez wybudowanie nowej Targowej w standardzie 2x2, poszerzanie Kilińskiego i budowę tunelu pod Piłsudskiego za jedyne 300 baniek. Też bym chciał, żeby mi ktoś tak uprzykrzał życie.
Uwagi dopisuję tam, gdzie są błędy (czasem kasując zawartość posta). Jednak wypowiedzi zaczepne bądź będące spamem zawsze są kasowane bez dodatkowych uwag. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia co do moich działań, to możesz się nimi podzielić w odpowiednim temacie na forum. Dotyczy to także innych użytkowników. Dziękuję.
EOT
EOT
ź: http://www.zdit.uml.lodz.pl/index.php?str=65&id=838ZDiT pisze:ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryterium ustalonego przez Zamawiającego w SIWZ jest:
oferta nr 2 złożona przez Biuro Inżynieryjnych Usług Projektowych Sp. z o.o., ul. Kazimierza Czapińskiego 3, 30-048 Kraków za cenę ofertową brutto 108 240,00 zł.
Trochę to trwało. Ciekawe jaki wariant wybiorą... Chociaż teraz nie wiem czego można się spodziewać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec
- Posty: 151
- Rejestracja: pt 11:24, 13 lis 2009
- Lokalizacja: Piaski, Pabianice
-
- Bywalec
- Posty: 151
- Rejestracja: pt 11:24, 13 lis 2009
- Lokalizacja: Piaski, Pabianice
Ogłoszono przetarg na przebudowę ul. Kilińskiego, od ul. Tuwima do ul. Piłsudskiego.
Komunikat
Komunikat
Mateusz
EA-1
EA-1
ZDiT pisze:W poniedziałek 29 czerwca rozpoczyna się przebudowa ul. Kilińskiego na odcinku realizowanym przez wykonawcę dworca Łódź Fabryczna, czyli od ul. Traugutta do ul. Tuwima.
Inwestycja obejmuje również skrzyżowanie ul. Kilińskiego z ul. Tuwima, na którym prace zostaną podzielone na dwa etapy – każdy potrwa miesiąc. Ul. Tuwima będzie cały czas przejezdna, ale skrzyżowanie z ul. Kilińskiego będzie zawężone do jednego pasa – w lipcu ruch będzie się odbywał południową stroną, w sierpniu północną.
Dojazdy docelowe do posesji przy ul. Kilińskiego na przebudowywanym odcinku będą możliwe przez drogę wewnętrzną EC1, na terenie której zostanie też udostępniony specjalny parking dla mieszkańców ul. Kilińskiego i klientów tamtejszych instytucji.
Mateusz
EA-1
EA-1
Przecież widać, że gość się tu zarejestrował tylko żeby zareklamować swoją "sprawdzoną firmę szkoleniową", a ty mu odpisujesz...
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)