Remont Kilińskiego 2011-12

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
berger.m
Stały bywalec
Posty: 463
Rejestracja: śr 22:29, 09 kwie 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: berger.m »

Zauważyłem wzmiankę o możliwych wzburzeniach, ale potraktowałem to jako formalność... Nie zgadzam się na żadne wyburzenia tam! Obrazek Niech po prostu wprowadzą monitoring, by pilnować ograniczonego ruchu, wówczas nie potrzeba wydzielonych pasów dla MPK.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

To ja mam inny pomysł Obrazek Po prostu zablokować całkowicie tą ulicę dla samochodów i zostawić jedynie dla transportu zbiorowego oczywiście przy okazji zwiększając częstotliwość kursowania wszystkiego co na tej ulicy jeździ. Założenia właściwie na dłuższą metę, bo trochę trzeba wyłożyć na to kasy, ale za to jakie opłacalne... Obrazek
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

o3r pisze:Każda rzecz wygląda brzydko, jeśli jest zaniedbana. Rury też wyglądają koszmarnie, gdy są skorodowane. To jest żaden argument.
Sęk w tym, że słupy na ŁTRze w porównaniu z żelastwem na innych trasach prezentują się lepiej. To, że na zachodzie na fotkach słupy kratownicowe wyglądają super nie znaczy, że tak będzie u nas.
kuba_bed pisze:A kto wie czy komuś nie przyjdzie kiedyś do głowy puszczenie tamtędy jakiejś innej linii autobusowej? A poza tym komu szkodzi takie rozwiązanie? Co najwyżej kierowcom, że będą mieli jeden pas mniej dla siebie.
Kiedyś może przyjdzie. A czy przyjdzie? Liczy się stan obecny. Samochodów przybywa i mimo, że powinno być ich mniej w centrum to usilne uprzykrzanie życia kierowcom nikomu nie pomoże. Ruch będzie taki jaki jest, a tylko większe niezadowolenie się wprowadza.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

No to trzeba zachęcić ludzi do przesiadania się na transport zbiorowy, i nie mówię, ze trzeba to robić przez uprzykrzanie im życia, no ale niestety kilka ulic trzeba wyłączyć z ruchu samochodowego, aby komunikacja miejska mogła jeździć jak powinna.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Oczywiście masz rację, ale muszą być jakieś podstawy do tego, żeby zacząć się przesiadać. Łódzkie tramwaje to obecnie jedno wielkie dno.
berger.m
Stały bywalec
Posty: 463
Rejestracja: śr 22:29, 09 kwie 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: berger.m »

SEC pisze:
o3r pisze:Każda rzecz wygląda brzydko, jeśli jest zaniedbana. Rury też wyglądają koszmarnie, gdy są skorodowane. To jest żaden argument.
Sęk w tym, że słupy na ŁTRze w porównaniu z żelastwem na innych trasach prezentują się lepiej. To, że na zachodzie na fotkach słupy kratownicowe wyglądają super nie znaczy, że tak będzie u nas.

Wg mnie odmalowane podczas modernizacji torowiska kratownicowe słupy trakcyjne na Paderewskiego prezentują się dobrze. Nie rzucają się w oczy - nie są elementem, na który od razu każdy zwraca uwagę, jak w przypadku innych słupów - i nie są brzydkie. Gdyby takie stały w śródmieściu, najlepiej pomalowane na ciemnoszary kolor, zamiast jasnego, z dodaną ozdobną iglicą, jak przed wojną, byłoby świetnie.

A najlepiej byłoby, gdyby sieć trakcyjna pozostała podczepiona na kamienicach. Skoro może być na Zachodzie nawet na średniowiecznych murach...
gothmucha
Sympatyk forum
Posty: 697
Rejestracja: czw 01:20, 07 gru 2006
Lokalizacja: Niższa/Śląska
Kontakt:

Post autor: gothmucha »

SEC pisze:Kiedyś może przyjdzie. A czy przyjdzie? Liczy się stan obecny. Samochodów przybywa i mimo, że powinno być ich mniej w centrum to usilne uprzykrzanie życia kierowcom nikomu nie pomoże. Ruch będzie taki jaki jest, a tylko większe niezadowolenie się wprowadza.

Usilne uprzykrzanie życia poprzez wybudowanie nowej Targowej w standardzie 2x2, poszerzanie Kilińskiego i budowę tunelu pod Piłsudskiego za jedyne 300 baniek. Też bym chciał, żeby mi ktoś tak uprzykrzał życie.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Jeśli usuwam jakiś post, to nie po to, żeby go znowu na siłę pisano.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Innym dopisujesz swoje uwagi to racz to robić wszędzie, a nie kasować posty bez powodu, bo myślałem że się nie wysłał i dlatego ponowiłem.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Uwagi dopisuję tam, gdzie są błędy (czasem kasując zawartość posta). Jednak wypowiedzi zaczepne bądź będące spamem zawsze są kasowane bez dodatkowych uwag. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia co do moich działań, to możesz się nimi podzielić w odpowiednim temacie na forum. Dotyczy to także innych użytkowników. Dziękuję.

EOT
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

ZDiT pisze:ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryterium ustalonego przez Zamawiającego w SIWZ jest:
oferta nr 2 złożona przez Biuro Inżynieryjnych Usług Projektowych Sp. z o.o., ul. Kazimierza Czapińskiego 3, 30-048 Kraków za cenę ofertową brutto 108 240,00 zł.
ź: http://www.zdit.uml.lodz.pl/index.php?str=65&id=838

Trochę to trwało. Ciekawe jaki wariant wybiorą... Chociaż teraz nie wiem czego można się spodziewać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
norbertkomusinski
Bywalec
Posty: 151
Rejestracja: pt 11:24, 13 lis 2009
Lokalizacja: Piaski, Pabianice

Post autor: norbertkomusinski »

Czemu taki krótki odcinek Obrazek...
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Bo Klińskiego podzielili na kilka etapów, z tego co wiem. To jest jeden z nich.
norbertkomusinski
Bywalec
Posty: 151
Rejestracja: pt 11:24, 13 lis 2009
Lokalizacja: Piaski, Pabianice

Post autor: norbertkomusinski »

A kilińskiego w rejonie DW. PKP Fabryczna zmieni swój układ? Czy nie
berger.m
Stały bywalec
Posty: 463
Rejestracja: śr 22:29, 09 kwie 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: berger.m »

Tak. Będzie zwężona, torowisko tramwajowe przeniesione na wschodnią stronę, zlikwidowane przejście podziemne, ulica odsunięta od cerkwii - powstanie przed nią niewielki placyk.
Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2234
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Post autor: Mat »

Ogłoszono przetarg na przebudowę ul. Kilińskiego, od ul. Tuwima do ul. Piłsudskiego.
Komunikat
Mateusz

EA-1 8-)
Awatar użytkownika
Mat
Megagaduła
Posty: 2234
Rejestracja: śr 15:18, 20 sie 2014
Lokalizacja: Łódź - MOJE miasto

Post autor: Mat »

ZDiT pisze:W poniedziałek 29 czerwca rozpoczyna się przebudowa ul. Kilińskiego na odcinku realizowanym przez wykonawcę dworca Łódź Fabryczna, czyli od ul. Traugutta do ul. Tuwima.
Inwestycja obejmuje również skrzyżowanie ul. Kilińskiego z ul. Tuwima, na którym prace zostaną podzielone na dwa etapy – każdy potrwa miesiąc. Ul. Tuwima będzie cały czas przejezdna, ale skrzyżowanie z ul. Kilińskiego będzie zawężone do jednego pasa – w lipcu ruch będzie się odbywał południową stroną, w sierpniu północną.
Dojazdy docelowe do posesji przy ul. Kilińskiego na przebudowywanym odcinku będą możliwe przez drogę wewnętrzną EC1, na terenie której zostanie też udostępniony specjalny parking dla mieszkańców ul. Kilińskiego i klientów tamtejszych instytucji.
Mateusz

EA-1 8-)
Awatar użytkownika
STUDI
Gaduła
Posty: 1891
Rejestracja: wt 12:22, 25 cze 2013

Post autor: STUDI »

Układ drogowy będzie zakończony dopiero 30.11.2016.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Przecież widać, że gość się tu zarejestrował tylko żeby zareklamować swoją "sprawdzoną firmę szkoleniową", a ty mu odpisujesz...
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
ODPOWIEDZ