Trasa Górna
BULL chce na siłę przeforsować pomysł dublowania tramwaju na al. Politechniki, żeby w przypadku jakiejś awarii, pasażerowie mogli w coś wsiąść, nie ważne, że nie ma to sensu. Teraz też dochodzi do pomysłu dublowania na al. Włókniarzy i po co? Jest jakikolwiek pociąg, który dojeżdża tylko do Żabieńca, a nie do Kaliskiej? Ile osób będzie jechało 93 z taką częstotliwością na Żabieniec? Po co marnować tabor na takie wydłużenia, gdy masz łatwą przesiadkę pod estakadą?kuba_bed pisze:I w zasadzie po co?
Mateusz
EA-1
EA-1
Tak, żeby stanąć w koszmarnie zakorkowanej przez dużą część dnia al. Włókniarzy, po której jeździ na wydzielonym torowisku tramwaj co 6/10 minut?BULL pisze:Ciekawe czy linia 93 kursująca po TG ulegnie jakimś zmianom. W obecnej sytuacji
dobrze by było jakby była wydłużona na Żabieniec. Po drugie po minięciu Pabianickiej mogłaby robić rundę Obywatelska Politechniki Żeromskiego Mickiewicza Włókniarzy.
Który z Was to Grabowski, Nita, Misiorny?
Niektóre linie dublują się i co...mogą. 2,13,14 3,55,96 8,10
Niektóre linie dublują się i co...mogą. 2,13,14 3,55,96 8,10
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez BULL, łącznie zmieniany 1 raz.
BULL pisze:Który z Was to Grabowski, Nita, Misiorny?
Niektóre linie dublują się i co...mogą. 2,13,14 3,55,96 8,10
Prawda jest taka, ze twoje propozycje najczęściej tłumaczysz "bo taka linia jest potrzebna" bez większych wyjaśnień. A jak ktoś się nie zgadza, to albo wymyślasz nowe jeszcze bardziej zagmatwane trasy, albo wypisujesz takie rzeczy, jak ten cytat...
Co do dubli, akurat największe potoki, czyli Kaliski-Żabieniec bardzo dobrze obsługują 8 z 14 i autobus naprawdę jest zbędny. Na siłę próbujesz zrobić połączenie południa z Teofilowem, co widać w twoich propozycjach choćby nowych linii tramwajowych. Tylko że lata 90 były 25 lat temu i jeżdżąca prawie 3 miesiące 14 na trasie RLL-Żabieniec dobitnie pokazała, że te potoki nie są za dobre... Parę kursów w miarę zapełnionych na kilkadziesiąt dziennie to nie jest dobry wynik...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 4 razy.
O dublowaniu .Co dubluje 15tki na Politechniki jak stoją na mieście?
To samo na Teofilów jak Wuzetka stoi. Autobus na Politechniki czy
Włókniarzy nic nie dubluje, a wspiera. Blokuje jazdę to PAT. Każdy obok Dworca Kaliskiego. Jak Ci ten tramwaj nie podjedzie, to co z uśmiechem czekasz na coś, a może KZ
To samo na Teofilów jak Wuzetka stoi. Autobus na Politechniki czy
Włókniarzy nic nie dubluje, a wspiera. Blokuje jazdę to PAT. Każdy obok Dworca Kaliskiego. Jak Ci ten tramwaj nie podjedzie, to co z uśmiechem czekasz na coś, a może KZ
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez BULL, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak. Zwłaszcza 93, które sobie postoi 15 minut przed Legionów, 10 minut przed Wielkopolską... I z powrotem kolejne koreczki w szczycie... Faktycznie jest to wyjście...
Dla mnie pomysł bez większego sensu.
Jaki dubel 15? Dla mnie 15/15A to jedna linia mają dwa warianty na południu... I z tego co mi wiadomo to przynajmniej Ruda jest z 15A zadowolona mimo, że ja sam uważam, że stare 27 byłoby lepsze, ale nie każdemu się dogodzi... A robienie 25 linii jest bez sensu, bo lepiej mieć tramwaj częściej, niż co 20-30 minut tyle linii...
Dla mnie pomysł bez większego sensu.
Jaki dubel 15? Dla mnie 15/15A to jedna linia mają dwa warianty na południu... I z tego co mi wiadomo to przynajmniej Ruda jest z 15A zadowolona mimo, że ja sam uważam, że stare 27 byłoby lepsze, ale nie każdemu się dogodzi... A robienie 25 linii jest bez sensu, bo lepiej mieć tramwaj częściej, niż co 20-30 minut tyle linii...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.
Jechałem już kilka razy 8 po otwarciu WZ i ani razu nie miałem przestoju. Owszem 3-4-5.11 jechała poza rozkładem, ale wczoraj już była bardzo punktualna...
15 nic na to nie poradzisz, bo codziennie a to ktoś źle samochód zaparkuje, no i korki przy Zielonej to oczywistość. Rondo Solidarności to samo... Cokolwiek byś tam nie puścił, to i tak będą stać... Tu potrzeba nie tyle zmian w trasach autobusów i tramwajów, co zrobienie priorytetu dla KM
Spoko. Dla ciebie bez sensu są przesiadki, a sensem będzie 30 linii tram i 100 autobusowych średnio raz na 30 minut. Ja wolę mieć KM co 10-12 minut i żeby z przesiadką (jedną, dwie max przy dobrej częstotliwości, jeśli jadę z jednego końca miasta na drugi) dojechać do celu
15 nic na to nie poradzisz, bo codziennie a to ktoś źle samochód zaparkuje, no i korki przy Zielonej to oczywistość. Rondo Solidarności to samo... Cokolwiek byś tam nie puścił, to i tak będą stać... Tu potrzeba nie tyle zmian w trasach autobusów i tramwajów, co zrobienie priorytetu dla KM
Spoko. Dla ciebie bez sensu są przesiadki, a sensem będzie 30 linii tram i 100 autobusowych średnio raz na 30 minut. Ja wolę mieć KM co 10-12 minut i żeby z przesiadką (jedną, dwie max przy dobrej częstotliwości, jeśli jadę z jednego końca miasta na drugi) dojechać do celu
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 3 razy.
Zważ na to tylko, że budżet na KM nie jest z gumy. Gdyby wszędzie dać "w zapasie" coś jeszcze, to potrzeba by na to 40-50% więcej kasy rocznie niż jest. Hanka już rok temu przed konsultacjami (których ostatecznie nie było wiadomo dlaczego) powiedziała, ze możliwe jest podniesienie o maks 10%...
Jest wiele do zrobienia, ale więcej będzie można powiedzieć po konsultacjach i ujawnieniu planów zmian. Niemniej jest szansa, żeby jakoś to wyglądało, ale na pewno nie będą słuchać tylko paru osób, "bo ja chcę to i tamto i nie obchodzi mnie zdanie innych". KM ma być przyjazne, ale nie może być też totalnie odrealnione od potrzeb większości, no i nie można wrzucać w to nie wiadomo jakich sum pieniędzy, bo nie o to chodzi.
To moje zdanie oczywiście
Jest wiele do zrobienia, ale więcej będzie można powiedzieć po konsultacjach i ujawnieniu planów zmian. Niemniej jest szansa, żeby jakoś to wyglądało, ale na pewno nie będą słuchać tylko paru osób, "bo ja chcę to i tamto i nie obchodzi mnie zdanie innych". KM ma być przyjazne, ale nie może być też totalnie odrealnione od potrzeb większości, no i nie można wrzucać w to nie wiadomo jakich sum pieniędzy, bo nie o to chodzi.
To moje zdanie oczywiście
Nie wiem, o co ci biega z tym zakładem... Mam swoje zdanie i jego się trzymam.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 1 raz.
Tyle w temacie. Zgadzam się w 100% .Jordi pisze:[...]Prawda jest taka, ze twoje propozycje najczęściej tłumaczysz "bo taka linia jest potrzebna" bez większych wyjaśnień. A jak ktoś się nie zgadza, to albo wymyślasz nowe jeszcze bardziej zagmatwane trasy, albo wypisujesz takie rzeczy, jak ten cytat...
[...]Na siłę próbujesz zrobić połączenie południa z Teofilowem, co widać w twoich propozycjach choćby nowych linii tramwajowych.
Jordi masz swoje zdanie, ale to zdanie podzielają także inni, więc się nie przejmuj jednostką .
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mateusz
EA-1
EA-1