Trasa Górna
Tzn. Twoje "na pewno" zbyt pewne nie jest, czego mieliśmy już przykład na forum.
Widzimy pięknie podłączoną drogę i jadący po niej samochód. Otóż, kiedy tramwaje przestały jeździć "po zakrętach", był grudzień 1994 r. (ewentualnie końcówka listopada).
Jak pisałem wcześniej zmiana odbyła się błyskawicznie. Jeżeli twierdzisz, ze w te parę dni do końca roku 1994, udało im się usunąć stare torowisko, wybudować kawałek drogi między wiaduktem i Konstytucyjną, w miejscu wcześniejszego położenia torów, no to tempo mieli ekspresowe.
Poza tym widać, że na zdjeciu raczej drzewa są zazielenione, a więc odpada końcówka roku 1994, nawet z tego powodu (wcześniejszy czas odpada, wobec braku starego torowiska).
Widzimy pięknie podłączoną drogę i jadący po niej samochód. Otóż, kiedy tramwaje przestały jeździć "po zakrętach", był grudzień 1994 r. (ewentualnie końcówka listopada).
Jak pisałem wcześniej zmiana odbyła się błyskawicznie. Jeżeli twierdzisz, ze w te parę dni do końca roku 1994, udało im się usunąć stare torowisko, wybudować kawałek drogi między wiaduktem i Konstytucyjną, w miejscu wcześniejszego położenia torów, no to tempo mieli ekspresowe.
Poza tym widać, że na zdjeciu raczej drzewa są zazielenione, a więc odpada końcówka roku 1994, nawet z tego powodu (wcześniejszy czas odpada, wobec braku starego torowiska).
gothmucha pisze:Bamil pisze:Tzn. Twoje "na pewno" zbyt pewne nie jest, czego mieliśmy już przykład na forum.
Tak, kiedy niby?
Ps - to nie jest "moje" na pewno, tylko MODGiKu.
http://www.komunikacjalodz.fora.pl/region-lodzki,2/pabianice-mzk-pabianice,42-1560.html#117099
Post nr 1.
A co do głównego wątku to będę się posiłkował zdjęciami z gtlodz.
Otóż mamy zdjęcie z 20 Czerwca 1994 roku autorstwa Pana Wojciecha Dębskiego:
http://gtlodz.eu/details.php?image_id=3171&mode=search
Raczej jest niemożliwe, aby przez kilka miesięcy doprowadzono do stanu z przytoczonej mapy.
Następnie linkuje inne zdjęcie tego samego autora:
http://gtlodz.eu/img-1007_1008_27,10291,search.html?sid=d3481fab4f5915c06d548330cf92592a7ba685f5
Na nim widać jazdę już w nowym układzie. Datowane jest ono na 19 Lutego 1995 roku.
Ktoś wie jak ma wyglądać kopanie tunelu pod Pabianicką ? Wydaje się, że tunel wymusi zmianę trasy 52 na spory okres czasu. Jeśli to ma być tunel , a jezdnia górna dawać dotychczasowe możliwości skrętów w i z Pabianickiej, to chyba rozkopią JPII od Obywatelskiej. Ciekawe co z ruchem w kierunku Ikea i Rudy...52 to skręci w Obywatelską i Politechniki, a reszta (11,15a,41,61,5050a) jak.. normalnie? i jak wcześniej wspomniałem jakieś 52A nawracające góra przy Prądzyńskiego...
Przede wszystkim nie wiadomo co z garażowaniem tramwajów jeśli zostaną odcięte Chocianowice.
To będzie tak wyglądać:
To będzie tak wyglądać:
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Prace zaczynają się w ciągu najbliższych dni. W takim razie MPK musiałoby wynająć Brus i Helenówek od MKT w likwidacji i od TP w likwidacji. Ale czy spółka w likwidacji może prowadzić wynajem mienia?
No i na pętlach MPK chyba jeszcze taboru nie zostawiało.
Jeszcze jest Tramwajowa i ZTiS. Ale czy tam zmieści się jakiś dodatkowy tabor i nie sparaliżuje to pracy tych zakładów?
No i na pętlach MPK chyba jeszcze taboru nie zostawiało.
Jeszcze jest Tramwajowa i ZTiS. Ale czy tam zmieści się jakiś dodatkowy tabor i nie sparaliżuje to pracy tych zakładów?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tramwaje porozwożą, a co z autobusami 5050A, 61 i w ogóle z ludźmi z Rudy.... przelecą wykopy? bo 52 to przez Obywatelską i Politechniki, a takie 5050A i 61 to jak..
.Jakoś nie widzę ruchu dwukierunkowego na Pabianickiej, no może na początku na pasie od Ikea, to samo z 52 tu kopią, a tu 52 jedzie JPII koło dziury...
.Jakoś nie widzę ruchu dwukierunkowego na Pabianickiej, no może na początku na pasie od Ikea, to samo z 52 tu kopią, a tu 52 jedzie JPII koło dziury...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tgm78, łącznie zmieniany 1 raz.
Na Rudzie są jeszcze takie linie jak 62, 68. One przez skrzyżowanie, gdzie będzie budowa, przejeżdżać nie będą. Jeśli faktycznie na Pabianickiej będą takie korki, to prawdopodobnie mieszkańcom bardziej będzie się opłacało jeździć właśnie nimi. I potem przesiadka w 15 czy 16.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
No tak, ale jeśli ktoś mieszka w połowie między Pabianicką a Rzgowską - to bardziej będzie mu się opłacało dojechać do Rzgowskiej, nawet jeśli jedzie na Kaliski.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Wątpię by MPK wprowadzało jakiekolwiek objazdy. Skrzyżowanie będzie przejezdne, tyle że prawdopodobnie zwężone do jednego pasa i bez lewoskrętów. A więc objazd dotyczyć będzie 52 - skrętu z Jana Pawła w Pabianicką. Które może pojechać Obywatelską.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jakoś nie widzę budowy tunelu pod Pabianicką bez wyłączenia całkowitego ruchu kołowego i tramwajowego. Tramwaje da się jakoś upchać... chyba...
Wtedy co:
>11- na Plac Niepodległości?,
>41 - skrócone do Zajezdni Chocianowice ? oczywiście Konstale do 41 parkują tam,
>15A do zawieszenia i tym razem 15 sama co 7 i 8 minut,
>52 przez Politechniki -Obywatelska,
>Z11 z Ikea do Placu Niepodległości,
>5050A skrócona do Prądzyńskiego - pętla na drugim pasie (jakoś dojadą z Nowych Sadów na trasę),
>50B z Cieszyńskiej przez Pabianicka do Dworzec Kaliski,
>Z11 od Prądzyńskiego,Zamojska- Franciszka,Rozległa, Nowe Sady Obywatelska RLL (powrót Nowe Sady, Pustynna, Zenitowa (zmiana kierunku jazdy), Franciszka, Czahary 2 kursy Z11/Zamojska (reszta), Prądzyńskiego, Pabianicka...
>61 skrócone do Cieszyńskiej?
Wtedy co:
>11- na Plac Niepodległości?,
>41 - skrócone do Zajezdni Chocianowice ? oczywiście Konstale do 41 parkują tam,
>15A do zawieszenia i tym razem 15 sama co 7 i 8 minut,
>52 przez Politechniki -Obywatelska,
>Z11 z Ikea do Placu Niepodległości,
>5050A skrócona do Prądzyńskiego - pętla na drugim pasie (jakoś dojadą z Nowych Sadów na trasę),
>50B z Cieszyńskiej przez Pabianicka do Dworzec Kaliski,
>Z11 od Prądzyńskiego,Zamojska- Franciszka,Rozległa, Nowe Sady Obywatelska RLL (powrót Nowe Sady, Pustynna, Zenitowa (zmiana kierunku jazdy), Franciszka, Czahary 2 kursy Z11/Zamojska (reszta), Prądzyńskiego, Pabianicka...
>61 skrócone do Cieszyńskiej?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tgm78, łącznie zmieniany 2 razy.
Pod ul. Pabianicką powstanie tunel, którym samochody przejadą na wprost do nowo budowanej drogi. - Na razie trwa budowa kanalizacji - mówi Piotr Palmowski, dyrektor projektu z firmy Mosty Łódź. - Przebiliśmy się już z nią pod ul. Pabianicką do al. Jana Pawła II i teraz będziemy zakręcać w kierunku stacji benzynowej.
Jeszcze w tym albo na początku przyszłego roku rozpoczną się prace przy budowie tunelu pod ul. Pabianicką. Powstawał on będzie wykopem otwartym, metodą ścian szczelinowych. - Będziemy to robić etapami, aby nie zamykać całkowicie ruchu. Będzie jednak sporo wygrodzeń i nie obędzie się bez dużych utrudnień - zapowiada Palmowski.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Jordi, łącznie zmieniany 2 razy.