Trasa Górna
Na Google Street View widać, że na Mocnej jest trylinka, a Budziszyńska ma albo mocno zapiaszczony asfalt, albo jakieś jego resztki.
Ciekawe tylko, że Budziszyńska wygląda na węższą od Dolnośląskiej, a tylko na Dolnośląskiej wprowadzają ruch jednokierunkowy.
Ciekawe tylko, że Budziszyńska wygląda na węższą od Dolnośląskiej, a tylko na Dolnośląskiej wprowadzają ruch jednokierunkowy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jechałem Ruchliwą w sobotę... 5 km/h. Ja się dziwię zdjęciom ze Street View (jesień 2011). Na Ruchliwej obecnie nie ma drogi. Przejechać się da, ale powinno się tą drogę wyrównać, bo obecnie jedzie się tam po lejach. Na czas objazdu powinno się ją regularnie wyrównywać, bo w końcu mamy wiosnę i obfite opady będą doprowadzać do stanu dzisiejszego. Budziszyńska jest w znacznie lepszym stanie niż Ruchliwa. Na Mocnej trylinka jest w miarę równa i tam nie będzie najmniejszego problemu. Już kiedyś prowadziły tamtędy objazdy.
Co do rejonizacji szkół to z nią różnie jest. Myślę, że będzie problemen dojechać do podstawówki na Pryncypalnej z Rudy Pabianickiej. Nie ma innej drogi.
Co do rejonizacji szkół to z nią różnie jest. Myślę, że będzie problemen dojechać do podstawówki na Pryncypalnej z Rudy Pabianickiej. Nie ma innej drogi.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Chociaż jako taki dojazd dali do zakładów.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez cichtom, łącznie zmieniany 1 raz.
cichtom pisze:To forum służy do dyskusji czy wspierania i zachwalania pomysłów ZDIT?
Czy ktoś wychwala ZDiT? Jak chcesz żeby twoje słabe pomysły wychwalano to załóż własne forum.
Dobrze, odpowiem ci dlaczego 63 a nie 75.
Po 1. Tak jak wspomniał ktoś wcześniej - w okolicy Mocnej masz zakłady, które trzeba obsłużyć (m.in. Biowin i Remondis, hotel Boss na Romana). 75 tam nie wjedzie.
Po 2. Mało komfortowe dla pasażerów 75, mieszkańców Chojen i Rudy, pracowników i kilientów giełdy kwiatowej i U.C. będzie robienie kolejnego kółka, tym razem przez Prynycpalną.
@Kazik nie mówię, że od razu tłumy, ale zawsze zmniejszenie oferty przewozowej o 50% zniechęca do korzystania z KM.
To w ogóle nie ma związku. 63 zostało wydłużone do Franciszka z racji podstawówki na Dubois. I ten odcinek będzie teraz obsługiwało 61.
Jeśli chodzi o czystą statystyke to zauważ, że 61 będzie jeździło przez Prądzyńskiego i św. Franciszka w obu kierunkach, czyli zamiast 3x 61 i 3x 63, będzie 6x 61. W tym 3 "do miasta" i 3 do Dubois. Nic się nie zmienia.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Z tą Trasą Górna wyszedł inny smród. Dobrze że w ogóle kontynuują prace choć niewiadomo kto poniesie koszty za beztroskę władz. No ale niepolitycznie byłoby przyznać się do porażki....
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez STUDI, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy 61 nie może jechac jak Z15 przez Zaolziańską Karpacką? Jak zrozumiałem ruch będzie odbywał się po tej części Pabianickiej? Nie rozumie po co pchac 52 przez drugi pas, by te skręciło w JP2, a nie lepiej od razu w Politechniki i Obywatelską? Zetka na CRach spokojnie zaspokoi potrzeby dojazdu w pobliże ul. Galieusza. W końcu nie będzie jeżdziło puste.