Mówimy o choinkach bocznych, nie tablicy czołowejKpc21 pisze:Czerwona cyfra na czarnym tle teoretycznie oznacza zjazd do zajezdni, a nie zmianę trasy.
Remont Łagiewnickiej
Według mnie czekają z tym bo tydzień po rozpoczęciu remontu Dolnej trasa ma być skrócona do Lodowej więc pewnie nie chciało im się robić kolejnych "choinek".
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Tym bardziej powinni zrobić tak jak proponuje px33, zamiast wydawać kasę na niepraktyczne tablice z relacją Augustów-Północna.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Adamix, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawa nie wiąże się bezpośrednio z remontem Łagiewnickiej, ale dotyczy linii tramwajowej tam kursującej. No a niestety nie wiem gdzie indziej taką informację dać.
ZDiT ogłosił przetarg na projekt na rozbudowę Inflanckiej, w którym zawarł zapis, że należy zaprojektować pętlę autobusowo-tramwajową na Rondzie Powstańców 1863 r., co oznacza, że tramwaje na Warszawskiej przestaną zapewne jeździć wraz z remontem Inflanckiej. Co o tym myślicie? Przynajmniej niskopodłogowce będą mogły jeździć na "3" po wybudowaniu tutaj pętli, bo do tego czasu Łagiewnicka i Przybyszewskiego powinny być skończone.
ZDiT ogłosił przetarg na projekt na rozbudowę Inflanckiej, w którym zawarł zapis, że należy zaprojektować pętlę autobusowo-tramwajową na Rondzie Powstańców 1863 r., co oznacza, że tramwaje na Warszawskiej przestaną zapewne jeździć wraz z remontem Inflanckiej. Co o tym myślicie? Przynajmniej niskopodłogowce będą mogły jeździć na "3" po wybudowaniu tutaj pętli, bo do tego czasu Łagiewnicka i Przybyszewskiego powinny być skończone.
Obecny przebieg tramwaju Łagiewnicka-Warszawska zostaje utrzymany.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
@msq - nie pisz głupot, przy projekcie W-Z nigdy nie było mowy o taborze. A zamiast tego jak to nazwałeś "przystanku za ok. 200-300 mln." miał być tunel tramwajowo-samochodowy pod marszałkami.
Aleksej
P.S.
A przetarg na tabor ma ogłosić MPK a nie miasto, tylko że w MPK też z kasą cienko, a miasto jest jeszcze winne sporo pieniędzy.
Aleksej
P.S.
A przetarg na tabor ma ogłosić MPK a nie miasto, tylko że w MPK też z kasą cienko, a miasto jest jeszcze winne sporo pieniędzy.
pawelczyk pisze:A teraz cofnij się kilka lat i wypowiedz głośno zdanie "Cityrunnery na linii 12".
Przypomnij sobie z czego wynikało puszczenie cr na 12 i czym się zakończyło.
Nie muszę się cofać. Co prawda 15 to obecnie lepszy kandydat, ale 12 cały czas była w lepszym stanie niż 10.
Yhy. I dlatego właśnie kursowanie na 12 zakończyło się poważnym uszkodzeniem jednego z tramwajów, a torowisko na Zielonej nieco później musiało iść do interwencyjnego remontu.
Gdyby Łódź miała nadmiar niskopodłogowców, to w 2014 do obsadzenia poza 10, 11 i 16A będą 12 (chyba, że rozlecą się Zielona od Gdańskiej do Kościuszki i Telefoniczna), 14 (pod warunkiem przejezdności niewyremontowanych resztek na Śmigłego-Rydza, 15, 46A jeśli się utrzyma, a jak szybko pójdzie remont na Kilińskiego to może też 5. Problem jest jednak zgoła odmienny.
Aleksej pisze:A zamiast tego jak to nazwałeś "przystanku za ok. 200-300 mln." miał być tunel tramwajowo-samochodowy pod marszałkami.
Lepiej - tunel miał być pod skrzyżowaniem z Targową, a pod skrzyżowaniem marszałków "jak starczy pieniędzy" przy czym widać było, że nie starczy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tomasz.bu, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobrze, że stworzą pętle tramwajową zastępczą na Rondzie Powstańców 1863 r. To będzie pętla zastępcza, gdy coś się stanie na Zgierskiej nie będzie trzeba pchać wszystkich tramwajów do Wycieczkowej, a jak stanie się coś na Warszawskiej to 3 będzie miała też gdzie zawrócić, żeby Cityrunnery jeździły na 3 to trzeba byłoby jeszcze wyremontować Warszawską lub zrobić 3A (ale ta druga opcja byłaby gorsza).