Remont Łagiewnickiej

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Adamix
Gaduła
Posty: 1829
Rejestracja: sob 17:58, 10 sty 2009
Lokalizacja: Łódź-Chojny

Post autor: Adamix »

Kpc21 pisze:Czerwona cyfra na czarnym tle teoretycznie oznacza zjazd do zajezdni, a nie zmianę trasy.
Mówimy o choinkach bocznych, nie tablicy czołowej ;)
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

No te deski trudno raczej nazwać choinkami. A przecież wystarczyłoby zakleić część trasy od Legionów i dopisać "PÓŁNOCNA, TRASA SKRÓCONA"
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

Według mnie czekają z tym bo tydzień po rozpoczęciu remontu Dolnej trasa ma być skrócona do Lodowej więc pewnie nie chciało im się robić kolejnych "choinek".
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Adamix
Gaduła
Posty: 1829
Rejestracja: sob 17:58, 10 sty 2009
Lokalizacja: Łódź-Chojny

Post autor: Adamix »

Tym bardziej powinni zrobić tak jak proponuje px33, zamiast wydawać kasę na niepraktyczne tablice z relacją Augustów-Północna.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Adamix, łącznie zmieniany 1 raz.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Sprawa nie wiąże się bezpośrednio z remontem Łagiewnickiej, ale dotyczy linii tramwajowej tam kursującej. No a niestety nie wiem gdzie indziej taką informację dać.

ZDiT ogłosił przetarg na projekt na rozbudowę Inflanckiej, w którym zawarł zapis, że należy zaprojektować pętlę autobusowo-tramwajową na Rondzie Powstańców 1863 r., co oznacza, że tramwaje na Warszawskiej przestaną zapewne jeździć wraz z remontem Inflanckiej. Co o tym myślicie? Przynajmniej niskopodłogowce będą mogły jeździć na "3" po wybudowaniu tutaj pętli, bo do tego czasu Łagiewnicka i Przybyszewskiego powinny być skończone.
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

kuba_bed pisze:Przynajmniej niskopodłogowce będą mogły jeździć na "3"

Buahahaha. Dowcip roku.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

To stwarza tylko możliwości Obrazek a że nikt z tego nie skorzysta to już inna sprawa Obrazek
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

Tomasz.bu pisze:
kuba_bed pisze:Przynajmniej niskopodłogowce będą mogły jeździć na "3"

Buahahaha. Dowcip roku.

A teraz cofnij się kilka lat i wypowiedz głośno zdanie "Cityrunnery na linii 12".
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

Oby, nigdy do tego nie doszło, gdyż zostanie utracone połaczenie mieszkańców Rogów i Marysina z Centrum, a pętla na Rondzie, to jest najgłupszy pomysł i oby nie wypalił, owszem remont Inflanckiej jest potrzebny w tempie natychmiastowym, to nie ulega dyskusji.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

A teraz cofnij się kilka lat i wypowiedz głośno zdanie "Cityrunnery na linii 12".
Nie muszę się cofać. Co prawda 15 to obecnie lepszy kandydat, ale 12 cały czas była w lepszym stanie niż 10.
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

Ale była w zdecydowanie gorszym stanie niż trasa 3 po najbliższych remontach, która to trasa będzie wyremontowana w prawie 100%.
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Obecny przebieg tramwaju Łagiewnicka-Warszawska zostaje utrzymany.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

3A na niskiej podłodze w co trzecim kursie jeśli zostanie ogłoszony przetarg na tramwaje pod projekt WZ i CR-y się zwolnią?
msq
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: czw 11:47, 20 mar 2008

Post autor: msq »

px33 pisze:3A na niskiej podłodze w co trzecim kursie jeśli zostanie ogłoszony przetarg na tramwaje pod projekt WZ i CR-y się zwolnią?
Niby za co ogłoszą ten przetarg? Obecnie dofinansowanie na WZtke miało iść m.in. na tabor, a idzie na przystanek za ok. 200 - 300 mln.
Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 791
Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005

Post autor: Aleksej »

@msq - nie pisz głupot, przy projekcie W-Z nigdy nie było mowy o taborze. A zamiast tego jak to nazwałeś "przystanku za ok. 200-300 mln." miał być tunel tramwajowo-samochodowy pod marszałkami.

Aleksej

P.S.
A przetarg na tabor ma ogłosić MPK a nie miasto, tylko że w MPK też z kasą cienko, a miasto jest jeszcze winne sporo pieniędzy.
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

pawelczyk pisze:A teraz cofnij się kilka lat i wypowiedz głośno zdanie "Cityrunnery na linii 12".

Przypomnij sobie z czego wynikało puszczenie cr na 12 i czym się zakończyło.
Nie muszę się cofać. Co prawda 15 to obecnie lepszy kandydat, ale 12 cały czas była w lepszym stanie niż 10.

Yhy. I dlatego właśnie kursowanie na 12 zakończyło się poważnym uszkodzeniem jednego z tramwajów, a torowisko na Zielonej nieco później musiało iść do interwencyjnego remontu.

Gdyby Łódź miała nadmiar niskopodłogowców, to w 2014 do obsadzenia poza 10, 11 i 16A będą 12 (chyba, że rozlecą się Zielona od Gdańskiej do Kościuszki i Telefoniczna), 14 (pod warunkiem przejezdności niewyremontowanych resztek na Śmigłego-Rydza, 15, 46A jeśli się utrzyma, a jak szybko pójdzie remont na Kilińskiego to może też 5. Problem jest jednak zgoła odmienny.
Aleksej pisze:A zamiast tego jak to nazwałeś "przystanku za ok. 200-300 mln." miał być tunel tramwajowo-samochodowy pod marszałkami.

Lepiej - tunel miał być pod skrzyżowaniem z Targową, a pod skrzyżowaniem marszałków "jak starczy pieniędzy" przy czym widać było, że nie starczy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tomasz.bu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Jak tramwaje niskopodłogowe radzą sobie na łuku Gdańska - Kopernika? Wydaje mi się, że od czasu sprowadzenia "nowego" taboru do MKT ten łuk uległ znacznemu zużyciu:(
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

No to smarownice itp powinny zostać zamontowane, to już w sporym stopniu zmniejsza zużycie torowiska na łukach... W Łodzi w ogóle gdziekolwiek są smarownice?
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

Dobrze, że stworzą pętle tramwajową zastępczą na Rondzie Powstańców 1863 r. To będzie pętla zastępcza, gdy coś się stanie na Zgierskiej nie będzie trzeba pchać wszystkich tramwajów do Wycieczkowej, a jak stanie się coś na Warszawskiej to 3 będzie miała też gdzie zawrócić, żeby Cityrunnery jeździły na 3 to trzeba byłoby jeszcze wyremontować Warszawską lub zrobić 3A (ale ta druga opcja byłaby gorsza).
Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 791
Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005

Post autor: Aleksej »

@kuba_bed - smarownice są na razie na trzech łukach - z Włókniarzy w Limanowskiego, na Paderewskiego przy Karpackiej i Narutowicza - Konstytucyjna. Przy generalnych remontach innych łuków mają już być wszędzie stosowane smarownice, być może również na pętlach.

Aleksej
ODPOWIEDZ