Remont Łagiewnickiej
MPK wydawało mi się dziś zaskoczone zmianą trasy 3, a na pewno nie było do niej przygotowane:
- część składów z nowymi wyświetlaczami elegancko "3 Północna" - oczywiście bez ramki, ale to nieistotne, bo mało kto wie co oznacza ramka
- część składów tylko nr linii, zabrakło pewnie tablic z napisem Północna
- część jeździła tylko na Augustów, przez cały czas
- nie przygotowano choinek ze skróconą relacją - wg informacji w wagonach pojazd jechał na Wycieczkową
- na tablicach na ŁTR na szczęście wgrano komunikat o skróceniu trasy
- rozkłady wiszące na przystankach mają tylko 2 kolumny: na dni powszednie i na soboty. Przed niedzielą wymienią rozkłady, czy w te dni 3 nie kursuje?
- część składów z nowymi wyświetlaczami elegancko "3 Północna" - oczywiście bez ramki, ale to nieistotne, bo mało kto wie co oznacza ramka
- część składów tylko nr linii, zabrakło pewnie tablic z napisem Północna
- część jeździła tylko na Augustów, przez cały czas
- nie przygotowano choinek ze skróconą relacją - wg informacji w wagonach pojazd jechał na Wycieczkową
- na tablicach na ŁTR na szczęście wgrano komunikat o skróceniu trasy
- rozkłady wiszące na przystankach mają tylko 2 kolumny: na dni powszednie i na soboty. Przed niedzielą wymienią rozkłady, czy w te dni 3 nie kursuje?
-
- Czasem wpada
- Posty: 83
- Rejestracja: sob 18:18, 12 lip 2008
- Lokalizacja: Łódź
Obawiam się, że się nie da. Niestety. Jak dojdzie do zatrzymania na Zgierskiej, to tramwaju nie będzie aż do Północnej.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez przemeqq, łącznie zmieniany 2 razy.
przemeqq pisze:Obawiam się, że się nie da. Niestety. Jak dojdzie do zatrzymania na Zgierskiej, to tramwaju nie będzie aż do Północnej.
Nie trzeba było długo czekać...
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,10548742,Tramwaje_nie_jezdza_Zgierska__Komunikacja_zastepcza.html
Niestety nie podali objazdów. Wie ktoś?
Po to że w przypadku wielu zatrzymań tramwaje dojeżdżają/dojeżdżały tylko do Dolnej, zwłaszcza, że Limanowskiego od +/- 2,5 roku tramwaje nie jeżdżą. Żabieniec lekko to załatwi, ale to i tak jest spory rejon odcięty od tramwaju, tym bardziej, że tam średnio raz w tygodniu się coś dzieje.
Nadal dla mnie likwidacja Julianowa to głupota i nic więcej.
Nadal dla mnie likwidacja Julianowa to głupota i nic więcej.
Zgoda, głupota (i jakaś pętla powinna być gdzieś w okolicy, choćby wokoło jakiegoś bloku na jakimś osiedlu), ale po otwarciu dojazdu do Żabieńca dla niskopodłogowców sytuacja znacznie się poprawi pod względem organizacji KZ (bo jednak Zachodnia lubi się korkować).
Inna sprawa, że dopóki Rapid nie ma działającego trybu awaryjnej organizacji ruchu (a to naprawdę prosta sprawa, zakładając że system nie musiałby sam wyznaczać optymalnej trasy objazdowej, tylko wypuszczać pojazdy w równej częstotliwości), ważne jest żeby czas dojazdu do pętli awaryjnej był porównywalny do czasu dojazdu do pętli normalnej, co pozwala uniknąć zatorów (których Rapid też nie rozbija)
Inna sprawa, że dopóki Rapid nie ma działającego trybu awaryjnej organizacji ruchu (a to naprawdę prosta sprawa, zakładając że system nie musiałby sam wyznaczać optymalnej trasy objazdowej, tylko wypuszczać pojazdy w równej częstotliwości), ważne jest żeby czas dojazdu do pętli awaryjnej był porównywalny do czasu dojazdu do pętli normalnej, co pozwala uniknąć zatorów (których Rapid też nie rozbija)
Wokół klatki najlepiej... będzie, jak na zachodzie.px33 pisze:Zgoda, głupota (i jakaś pętla powinna być gdzieś w okolicy, choćby wokoło jakiegoś bloku na jakimś osiedlu), ale po otwarciu dojazdu do Żabieńca dla niskopodłogowców sytuacja znacznie się poprawi pod względem organizacji KZ (bo jednak Zachodnia lubi się korkować).
Inna sprawa, że dopóki Rapid nie ma działającego trybu awaryjnej organizacji ruchu (a to naprawdę prosta sprawa, zakładając że system nie musiałby sam wyznaczać optymalnej trasy objazdowej, tylko wypuszczać pojazdy w równej częstotliwości), ważne jest żeby czas dojazdu do pętli awaryjnej był porównywalny do czasu dojazdu do pętli normalnej, co pozwala uniknąć zatorów (których Rapid też nie rozbija)
Dobre miejsce na pętle jest przy Liściastej, kawałek za Julianowem. Tam jest osiedle mieszkaniowe.
Kierowanie niskopodłogowców na Żabieniec jest bez sensu dlatego, że Limanowskiego też ma jakąś granicę wytrzymałości. 7-8 linii (w zależności czy z 5 czy bez) w najgorszym przypadku (teofilowskie i ŁTRowskie) tam to za dużo. Brakuje po prostu pętli na Julianowie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Komuś nie chciało się przygotować tablic objazdowych. Czerwona cyfra na czarnym tle teoretycznie oznacza zjazd do zajezdni, a nie zmianę trasy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)