Czasy przejazdu
No cóż, póki nie ma gdzie tego ruchu wyprowadzić to niestety nie można tego przyklapać, bo staną też autobusy, czy taksówki. Potrzebne są wspomiane obwodnice, dużo parkingów (ale nie na trawie "u żula"), P&R (ale tylko przy dobrej obsłudze przez tramwaje).
Czas przejazdu na ŁTR można na próbę skrócić. Niekiedy tramwaje jadą 20 km/h, bo mają po 2-3 minuty między przystankami, których wcale nie dzielą duże skrzyżowania.
Czas przejazdu na ŁTR można na próbę skrócić. Niekiedy tramwaje jadą 20 km/h, bo mają po 2-3 minuty między przystankami, których wcale nie dzielą duże skrzyżowania.
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz
Na drogach poprzecznych typu Więckowskiego i Próchnika? Można, ale mało tego, że z racji uruchomienia systemu będą tworzyły się korki to jeszcze jeden z dwóch dostępnych pasów dla samochodów na wymienionych ulicach będzie zamknięty. Paraliż murowany.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Na Kopcińskiego są potrzebne przystanki A + T. Pasy jako takie mogą być oddzielne dla autobusów tam, ponieważ jest na to miejsce. Buspasy są bardzo potrzebne na takich ulicach, jak Tuwima i Andrzeja Struga. Na Zielonej natomiast, po wprowadzeniu monitoringu, powinno wreszcie zostać wprowadzone egzekwowane ograniczenie ruchu i wówczas powinno się skrócić rozkładowy czas przejazdu tramwajów.
@ Kuba_bed: Czas przejazdu jest niemniej istotnym wyznacznikiem jakości, co częstotliwość. Ponadto krótszy przejazd oznacza większą częstotliwość przy tej samej liczbie brygad.
@ Kuba_bed: Czas przejazdu jest niemniej istotnym wyznacznikiem jakości, co częstotliwość. Ponadto krótszy przejazd oznacza większą częstotliwość przy tej samej liczbie brygad.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez berger.m, łącznie zmieniany 1 raz.
No nie wiem. Na Kopcińskiego są korki, jeśli zrobić buspas obok torowiska tramwajowego (co jest absurdalne), korki wzrosną. Jeśli nie na Kopcińskiego, to na ulicach sąsiednich.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Na pewno. Nie raz szybciej jest jechać taką Kilińskiego niż Kopcińskiego. Choć w szczycie korki tworzą się nawet na takich ulicach jak odcinek Spornej z płyt betonowych.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Możesz przestać w końcu kłamać?berger.m pisze:W przypadku ŁTR - jest. System sterowania ruchem ma wgrany rozkład i spowalnia tramwaje. Gdyby rozkład przewidywał krótszy czas przejazdu, tramwaje jechałyby szybciej. W ZDiT są jednak obawy, że utrudniłoby to ruch samochodom...
No na pewno. W szczególności przesiądą się Ci jadący tranzytem przez Łódź.berger.m pisze:A istnieje ryzyko, że jeśli korki zwiększą się, to część kierowców będzie jechać ulicami bliżej centrum? Jeśli tak, to rzeczywiście nie warto. Jeśli nie, to ich problem - niech przesiądą się do MPK.
-
- Stały bywalec
- Posty: 411
- Rejestracja: ndz 11:48, 15 mar 2009
- Lokalizacja: Zgierz