Solar pisze:Zaproponowałbym 75 z Ustronnej do Broniewskiego, następnie Kilińskiego, Śląską i Niższą. Zawracałoby na Rondzie Broniewskiego.
Taka trasa zagwarantuje dowóz studentów z Chojen do 7 i 13 i przesiadkę z 61, 69 i 72, aby dotrzeć bezpośrednio na Dworzec Chojny. Powrót tą samą trasą, zatrzymując się na przystanku PKS na Broniewskiego (dowiezie ludzi z dworca do 61, 69, 72 i wyrobi się ze zmiana pasa na wewnętrzny).
Sensowny pomysł, jednocześnie znacznie poprawi skomunikowanie dworca na Chojnach. Wyślij do ZDiT
Solar pisze:To już lepiej rozdzielić 62/62A/68 na tym odcinku w pokazany przez Ciebie sposób. Nawet zaryzykowałbym stwierdzenie, że w obu kierunkach (w przypadku zrezygnowania z pomysłu z 75 na Kurczakach).
Już kiedyś proponowałem, ale faktycznie niech będzie to szybkie połączenie osiedla przy CZMP z Kurczakami. Gdyby tylko nie jeździły zawsze razem...
Solar pisze:
Osobiste obserwacje: tramwaj stoi na przystanku przy rondzie, 70 przejeżdża na zielonym świetle. I gdy ta sama 70 stoi na Przybyszewskiego, wyżej wspomniany tramwaj już mija skrzyżowanie Śmigłego Rydza/ Przybyszewskiego.
Dokładnie. Tramwaj na tym odcinku jest szybszy. Pod warunkiem, że jeździłyby częściej. Ryzyko czekania 15 min. na Rondzie Broniewskiego, bo 7 i 13 odjechały w pakiecie chwilę wcześniej zniechęca do przesiadki. Druga sprawa to fakt, że w autobusie jest cieplej, co przy zbliżającej się zimie ma spore znaczenie.
domino pisze:Po zakończeniu remontu Limanowskiego tramwaje linii 5 wrócą na pierwotną trasę do pętli Szczecińska (tak poinformowano podczas konsultacji)
Chyba że był to tylko "żart" wiceprezydenta, podobnie jak strefa Tempo 30 na al. Piłsudskiego...
Kpc21 pisze:Linie wydłużone z Wydawniczej byłyby dobrym uzupełnieniem 85 na odcinku Marszałki-Widzew.
Byłyby niepotrzebnym dublem tramwajów na odcinku Marszałki-Widzew.
pawelczyk pisze:A przy okazji dobrze, żeby ZDiT nie skupiał się na samym Widzewie ale na wszystkich 3 dworcach, które przejmą zwiększony ruch.
No i w momencie gdy dowiedział się, że te 3 dworce będą czynne to pewnie się zajmie. Poczekajmy na szczegóły, bo cały czas dyskutujemy o projekcie: wszystkie siły do obsługi Widzewa.
SEC pisze:Z prawdziwego zdarzenia? Chyba nie bardzo. Autobus po szczycie co ok. 30 minut to zero atrakcyjności.
Kto powiedział, że 30 min.? Podczas konsultacji zapowiedziano zwiększenie częstotliwości 75 po skróceniu.