Powinni zacząć od Olechowa. Wtedy przez pierwsze miesiące obecna linia tramwajowa nie będzie naruszona w żaden sposób. Potem odcinek Marszałki-Stary Widzew, wtedy tramwaje będą mogły objechać remontowany odcinek (zawracanie tyłem lub po tymczasowym dobudowaniu łuku na Starym Widzewie).pawelczyk pisze:Wojtek94 pisze:2011,2012 to jednak lata;)
No tak, 13 miesięcy to też w zasadzie już 2 lata...
mch pisze:Musi być zrobiona, bo 2013 r. coraz częściej pojawia się jako termin rozpoczęcia modernizacji trasy W-Z.
Jest jakaś szansa na to, że remont WZ (jeżeli ruszy w 2013) będzie prowadzony tak, żeby nie odciąć dworca widzewskiego od świata?
Dolna, Puszkina, Kopcińskiego - kolejne remonty torowe
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Szczerze mówiąc wątpię żeby Przybyszewskiego skończyli w 2012 bo sam remont Łagiewnickiej, która jest krótsza niż Przybyszewskiego ma być zrobiona do końca listopada 2012. Chyba że się jakoś sprężą ale ten odcinek jest dłuższy więc może skończą w 2013 ale oprócz tych ulic jest jeszcze wiele innych do wyremontowania.
A jak zrobią Łagiewnicką i Przybyszewskiego to 3 i tak nie będzie przystosowana do niskopodłogowców bo nie ma planów remontu torowiska na Warszawskiej
A jak zrobią Łagiewnicką i Przybyszewskiego to 3 i tak nie będzie przystosowana do niskopodłogowców bo nie ma planów remontu torowiska na Warszawskiej
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
A co z krańcówką na Rondzie Powstańców?eDragon55 pisze: A jak zrobią Łagiewnicką i Przybyszewskiego to 3 i tak nie będzie przystosowana do niskopodłogowców bo nie ma planów remontu torowiska na Warszawskiej
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tyle że z wiaduktu zrezygnowano (bo inaczej nie przebudowywanoby ronda na skrzyżowanie ze światłami), a krańcówka cały czas jest chyba w planach. I ma duży związek z remontem Łagiewnickiej.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:A co z krańcówką na Rondzie Powstańców?eDragon55 pisze: A jak zrobią Łagiewnicką i Przybyszewskiego to 3 i tak nie będzie przystosowana do niskopodłogowców bo nie ma planów remontu torowiska na Warszawskiej
Co do krańcówki to nie słyszałem, że ma powstać podczas remontu Łagiewnickiej ale to nie oznacza że kiedyś nie powstanie ale nawet jakby powstała teraz to musiliby zrobić linie 3 i 3A
A co do remontu wiaduktu Przybyszewskiego to ma być rozpoczęty w połowie 2012 roku a skończony w 2013 roku.
Krańcówka na rondzie to największe nieporozumienie jakie może być. Mieszkam przy nim i wiem najlepiej, jak rozkłada się ruch na ulicy Łagiewnickiej i Warszawskiej. Codziennie jeźdzę 3 do szkoły na Skrzydlatą i nie wyobrażam sobie kursów na Wycieczkową co 20 min, po to żeby na Rondzie była połowa kursów kończona. Taka inwestycja miałaby sens gdyby puszczono stała linię w takcie 10 min(autobusową) po trasie 3. Tak na Warszawskiej nie ma żadnej alternatywy w razie zatrzymań. Komunikacja zastępcza z natury przyjeźdza jak zostaje przywrócony ruch szynowy. A tak to zawsze było by jakieś rozwiązanie. Większość linii tramwajowych ma pokrycie z chciaż jednym autobusem. W tamtym roku szkolnym zdażyło mi się tylko raz wracać na pieszo do domu, a w tym już czterokrotnie były pielgrzymki uczniów na Rondo Powstańców, bo trójki nie było z powodu tak dobrze znanego jak zatrzymanie na ŁTR-ze.
-
- Czasem wpada
- Posty: 99
- Rejestracja: czw 18:27, 05 lut 2009
znowu przesunięcia na nastepne lata w modernizacji WZ ???
Swego czasu czytałem ze remont trasy miał się rozpocząc w 2011 , pozniej ze w 2012 a teraz 2013 ? .Tory na WZ sa w takim stanie katastrofalnym ze nawet rowery jadą szybciej ( np odcinek Armii Krajowej- Retkinska ) , ale nie tylko o rowery tutaj chodzi , w tym roku miała byc wybudowana sygnalizacja swietlna na Waltera- Janke , została ona jednak przełozona na 2012 w zwiazku z modernizacja trasy WZ i zwiazanymi z tymi zmianami na ww skrzyzowaniu , tramwaj ma problemy z pokonaniem tego skrzyzowania , co rusz zdarzaja sie wypadki z udziałem tramwajów ,a teraz ze niby 2013 czyli nawet 2013 nie jest pewny , moze 2014 a moze pozniej , Tory np na retkini nie byly wymieniane od 1991 roku czyli od 20 lat , wczesniej czas po jakim zostaly wymienione po 13 letnim okresie uzytowkowania ( 1978-91 )
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez bombardier, łącznie zmieniany 1 raz.
@Daga światła po pierwsze nie będą przy Murarskiej tylko przy Kowalskiej i Dolnej. A tak wogóle to nie ma takiego skrzyżowania jak Łagiewnicka/Murarska, tylko przystanek się tak nazywa, a po drugie to światła montuje się dla bezpieczeństwa, gdyż te skrzyżowanie generowały wiele wypadków i ciężko jest tam przejść.
Kazik pisze:Chyba mniej abstrakcyjne pytanie: co z wiaduktem na Przybyszewskiego? To chyba miała być oddzielna inwestycja?
No właśnie. Należy przypilnować, aby przystanki tramwajowe pozostały na wiadukcie (przydadzą się dodatkowe światła), by mogło tam być bezpośrednie zejście na przystanek ŁKA, który ma powstać w drugim etapie.
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Światła na wiadukcie? Czy Ty się dobrze czujesz?berger.m pisze:No właśnie. Należy przypilnować, aby przystanki tramwajowe pozostały na wiadukcie (przydadzą się dodatkowe światła), by mogło tam być bezpośrednie zejście na przystanek ŁKA, który ma powstać w drugim etapie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez msq, łącznie zmieniany 1 raz.