Remont Przybyszewskiego (torowisko i wiadukt)
Przy remoncie Północnej i Przybyszewskiego na pewno będzie zawieszona ale jak skończą Północną to mnie się wydaje, że ją odwieszą bo nie będą chcieli zabierać 6 kursów na godzinę z ŁTR ale ta decyzja należy już do ZDiT. Na pewno najpóźniej wraz z końcem remontu Łagiewnickiej odwieszą.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
eDragon55 pisze:Ja jechałem rok temu
Rok temu, a zażarcie wypowiadasz się o rejonach w których pewnie nigdy nie byłeś albo przejeżdżasz równie rzadko...
wydaje mi się, że remonty będą tak robione, żeby 6 wróciła na swoją trasę i dopiero wtedy 3 na Śląską bo inaczej nie mieliby gdzie posłać linii 3.
Zgadza się, wydaje ci się. To jest loteria, nie ma żadnych harmonogramów. Wystarczy żeby remont Rzgowskiej się wydłużył.
Pętla na Śląskiej powinna być powiększona do 3 torów niby nie ma tam tylu linii na porządku dziennym, ale często inne linie zjeżdżają tam awaryjnie a wtedy robi się zator, zwłaszcza gdy jest awaria na Dąbrowskiego.
Dla solówki co 20 minut i linii 13. Na pewno wybudują. Niech robią porządek z odcinkami, gdzie dochodzi do zatrzymań - to w pierwszej kolejności, a nie rozbudowują pętle.
mnie się wydaje, że ją odwieszą bo nie będą chcieli zabierać 6 kursów na godzinę z ŁTR ale ta decyzja należy już do ZDiT.
Wystarczy, żeby te 6 kursów rozpoczynało trasę na placu Niepodległości, a kończyło chociażby na placu Wolności.
Na Żabieńcu. Plac Niepodległości już jest niemiłosiernie zapchany i żeby wepchnąć tam kolejną linię bez SWB (czyli z przerwami na posiłek blokującymi jeden z torów) i z tylko jedną pełnoprawną krańcówką trzeba by ułożyć rozkłady mocno na styk, przenieść przerwy 41 i 16 na drugie krańcówki (poza miastem) i liczyć się z kosmicznym burdelem jak coś się posypieWystarczy, żeby te 6 kursów rozpoczynało trasę na placu Niepodległości, a kończyło chociażby na placu Wolności.
Nie musisz mnie przekonywać, mieszkam przy Morcinka Tylko z Twojego posta zrozumiałem, że można zawiesić tramwaj bez uruchamiania KZ.eDragon55 pisze:Komunikacja zastępcza będzie lepszym rozwiązaniem niż wlęczący się tramwaj po Przybyszewskiego coraz mniej osób nim tam jeździ. Ja jechałem rok temu i autobus o wiele sprawniej jedzie przez Przybyszewskiego dlatego przy takim stanie torowiska komunikacja tramwajowa nie ma tam sensu.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kazik pisze:Nie musisz mnie przekonywać, mieszkam przy Morcinka Tylko z Twojego posta zrozumiałem, że można zawiesić tramwaj bez uruchamiania KZ.eDragon55 pisze:Komunikacja zastępcza będzie lepszym rozwiązaniem niż wlęczący się tramwaj po Przybyszewskiego coraz mniej osób nim tam jeździ. Ja jechałem rok temu i autobus o wiele sprawniej jedzie przez Przybyszewskiego dlatego przy takim stanie torowiska komunikacja tramwajowa nie ma tam sensu.
KZ trzeba dać jak się gdzieś zawiesza tramwaj. Przy zawieszeniu 3 będzie trzeba dać KZ do pl. Niepodległości a przy zmianie trasy wystarczy do Śmigłego-Rydza.
SEC pisze: Rok temu, a zażarcie wypowiadasz się o rejonach w których pewnie nigdy nie byłeś albo przejeżdżasz równie rzadko...
O rejonach, w którym nigdy nie byłem albo rzadko raczej sie nie wypowiadam. To, że ostatni raz jechałem tramwajem przez Przybyszewskiego rok temu nie oznacza, że nie znam tych rejonów. Jestem w tych rejonach dość często więc wiem jak jest a co mogło stać się przez rok? Na pewno tory same się nie naprawiły.
SEC pisze: Dla solówki co 20 minut i linii 13. Na pewno wybudują. Niech robią porządek z odcinkami, gdzie dochodzi do zatrzymań - to w pierwszej kolejności, a nie rozbudowują pętle.
Zgadza się to nie jest najważniejsza rzecz do zrobienia są ważniejsze np. dokończenie ŁTR czy trasa W-Z. Wiadomo, że dla dwóch linii nie ma sensu, żeby były więcej jak 2 tory ale 3 tor na Śląskiej przydałby się w razie awarii lub objazdów i to miałem na myśli pisząc poprzedniego posta.
To, że ostatni raz jechałem tramwajem przez Przybyszewskiego rok temu nie oznacza, że nie znam tych rejonów. Jestem w tych rejonach dość często więc wiem jak jest a co mogło stać się przez rok?
Czytają twoje propozycje na zasadzie jak mi wiatr zagra o Chojnach i Rudzie Pabianickiej śmiem twierdzić, że nic nie wiesz, choćbyś tam był nawet 3 razy w roku.
Oferty w konkursie na remont torowiska między Puszkina a Śmigłego - Rydza otwarto 24 lipca. Do tej pory nie wyłoniono wykonawcy robót, a tramwaje suną po szynach z prędkością zaledwie 10 km/h. Szybsza jazda grozi wykolejeniem.Co na to ZDiT? Tradycyjnie zapewnia, że przetarg zostanie rozstrzygnięty wkrótce.
- Obecnie trwa ocena ofert. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest w najbliższym czasie - mówi Małgorzata Niemiec - Zakolska z biura prasowego ZDiT.
Oby nie było powtórki z ubiegłego roku, gdy remontowano tory na sąsiedniej ul. Puszkina. Roboty rozpoczęto dopiero po Wszystkich Świętych i niedługo potem przerwano, bo nadeszła zima. Efekt? Tramwaj linii nr 3 wrócił na Widzew dopiero w maju. W przypadku remontu torów na Przybyszewskiego "trójka" będzie miała jeszcze dłuższą przerwę, bo roboty są zaplanowane do końca czerwca 2013.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/653719,tramwaje-wleka-sie-po-przybyszewskiego-a-zdit-dalej-ocenia,id,t.html
Widać jak ZDiT odwleka remont, który pewnie ruszy z 2 miesięcznym opóźniem (bo miał w połowie sierpnia). Planowano za to się brać już 3 lata temu i dopiero w tym roku ruszy remont. Torowisko już dawno powinno być zamknięte.
Ale czy na pewno 3 będzie miała przerwę do końca czerwca 2013 na Przybyszewskiego?
-Opóźnienie remontu o ok. 2 miesiące
-Zima przedłuży remont tak jak było na Puszkina?
-Nie wyremontowane torowisko na wiadukcie w połączeniu z nowym torowiskiem może powodować jeszcze większe zagrożenie pasażerów.
Szczerze mówiąc najlepiej jak 3 wróci na Przybyszewskiego po remoncie wiaduktu - wtedy będzie bezpiecznie i będzie się to opłacać.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Podczas robót na Inflanckiej tej pętli awaryjnej jeszcze nie będzie. A sama pętla jest nie po tej stronie Inflanckiej żeby miała podczas jej remontu w czymś pomóc.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Myślę, że będzie powstawać w tym samym czasie. Pisząc, że jej jeszcze nie będzie, miałem na myśli to, że będzie jeszcze budowana. A nawet jeśli najpierw zrobią pętlę, nic to nie da. Będą mogli ewentualnie utrzymać ruch tramwajowy na odcinku Rondo Powstańców-Wycieczkowa, o ile pętla będzie mieć wyjazd w kierunku północnym (już nie pamiętam, jak tam ma być). A trasą Z2 skierować 66 (część kursów w skróconej relacji pl. Wolności-Rondo Powstańców). Bo jedna linia autobusowa dojeżdżająca do Ronda Powstańców i druga, odjeżdżająca stamtąd i jadąca dalej, to trochę bez sensu.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Może kupią te kilka(dziesiąt, ale od razu całej czterdziestki nie będzie) M8C. Póki nie zaczną się roboty na WZ na 3 (po dokupieniu paru rozjazdów nakładkowych) spokojnie mogą jeździć dwukierunki. Jeśli wystarczy od razu na całą trasę to w maksymalnej możliwej relacji, jeśli nie to trzeba by rozbijać relacje, tzn.
3 - PlN-Północna [ewentualnie wzmocnić ŁTR]
i wedle potrzeb wahadłowe:
Z1/21 - PlN-Śmigłego-Rydza (potem do wiaduktu)
Z2/22 - PlW-Inflancka
Taki układ pozwala na obsadzenie "szkieletu" '3' konstalami i jednocześnie na dość wygodną (w 3/4 przypadków jednoperonową) przesiadkę na wahadła.
3 - PlN-Północna [ewentualnie wzmocnić ŁTR]
i wedle potrzeb wahadłowe:
Z1/21 - PlN-Śmigłego-Rydza (potem do wiaduktu)
Z2/22 - PlW-Inflancka
Taki układ pozwala na obsadzenie "szkieletu" '3' konstalami i jednocześnie na dość wygodną (w 3/4 przypadków jednoperonową) przesiadkę na wahadła.
Numery 21 i 22 są zarezerwowane dla linii autobusowych. Myślę, że najlepiej nazwać to po prostu 3. Bo to de facto jedna linia obsługiwana na różnych odcinkach różnym typem taboru. Wtedy byłyby gwarantowane przesiadki, z przenoszeniem opóźnień.
Przesiadka na twoim Z2/22 powinna się odbywać na Północnej, wtedy można zrobić dosłowną przesiadkę drzwi w drzwi (choć wydłuży to nieco czas przejazdu). Zresztą pl. Wolności ma tą wadę, że tramwaj nie może tam mieć postojów. A więc w tym wypadku odpada, bo nie ma możliwości czekania na ewentualny opóźniony tramwaj.
Przesiadka na twoim Z2/22 powinna się odbywać na Północnej, wtedy można zrobić dosłowną przesiadkę drzwi w drzwi (choć wydłuży to nieco czas przejazdu). Zresztą pl. Wolności ma tą wadę, że tramwaj nie może tam mieć postojów. A więc w tym wypadku odpada, bo nie ma możliwości czekania na ewentualny opóźniony tramwaj.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
- zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza linia Z3.
- wyłącznie w dni robocze w godzinach szczytu komunikacyjnego będzie kursowała linia 16A.
- jednocześnie ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 2, 41.
KOMUNIKAT 150/12
W związku z pracami drogowo – torowymi na ul. Przybyszewskiego na odcinku wiadukt – Nurta / Kaszyńskiego, na podstawie organizacji ruchu zatwierdzonej przez Zarząd Dróg i Transportu, od dnia 19 listopada 2012r. do odwołania ulegnie zmianie trasa tramwajów linii 3, zostanie uruchomiona autobusowa komunikacja zastępcza linia Z3, jednocześnie ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 2 i 41 (korekty godzin odjazdów). Dodatkowo linia 16A będzie kursowała wyłącznie w dni robocze w godzinach szczytu komunikacyjnego.
linia 3
PÓŁNOCNA – Północna, Ogrodowa, Zachodnia, Kościuszki, Żwirki, Piotrkowska – PLAC NIEPODLEGŁOŚCI
Zmiana obowiązuje w obu kierunkach
linia Z3
AUGUSTÓW – Rokicińska, Puszkina, Przybyszewskiego, Piotrkowska, plac Niepodległości, Rzgowska – PLAC NIEPODLEGŁOŚCI
PLAC NIEPODLEGŁOŚCI – Piotrkowską, plac Niepodległości, Rzgowska, Przybyszewskiego, Puszkina, Rokicińska – AUGUSTÓW
Podsumowując czemu chcą zawiesić 16A poza godzinami szczytu i w weekendy a 3 ma tak bezsensowną trasą bo jest tak naprawdę skróconym wariantem linii 16A, więc lepiej byłoby zawiesić 3 a nie 16A. Po prostu 3 miałaby opóźnienia przecież to w głowie się nie mieści zamiast dać linię 3 na Śląską bez żadnych kombinacji to ZDiT chce jak najbardziej utrudnić pasażerom życie. Nie dość, że zostanie zabrany tramwaj z Przybyszewskiego (Piotrkowska - Śmigłego-Rydza) to jeszcze mieszkańcy Zgierskiej stracą 3 kursy w ciągu godziny.
-
- Bywalec
- Posty: 218
- Rejestracja: wt 07:21, 12 lip 2005
- Lokalizacja: Zarzew
Faktycznie, mieszkańcy Radogoszcza będą wniebowzięci jak w weekendy oprócz 4 i 11 zostanie tylko 16 kursujące co 30/40 minut. No i 46 - też co pół godziny. Jak dla mnie linia 3 do czasu otwarcia Łagiewnickiej do zawieszenia.
Co do trasy Z3 to pewnie jest tak, bo na placu Niepodległości jest miejsce, żeby zrobić postój dla autobusu, a kierowcy będą mieli punkt socjalny. Innej możliwości nie widzę. Bo nie wiem, czy przy Augustów jest miejsce na postój "zetki". A nawet jeśli to już widzę jak kierowcy przeprawiają się przez 3 - pasmową jezdnię lub nadkładają drogi do przejścia podziemnego, aby dojść do budynku MPK na krańcówce tramwajowej.
Co do trasy Z3 to pewnie jest tak, bo na placu Niepodległości jest miejsce, żeby zrobić postój dla autobusu, a kierowcy będą mieli punkt socjalny. Innej możliwości nie widzę. Bo nie wiem, czy przy Augustów jest miejsce na postój "zetki". A nawet jeśli to już widzę jak kierowcy przeprawiają się przez 3 - pasmową jezdnię lub nadkładają drogi do przejścia podziemnego, aby dojść do budynku MPK na krańcówce tramwajowej.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez krzychu_zarzew, łącznie zmieniany 1 raz.