eDragon55 pisze:Do Zgierza już lepiej 4 wysłać bo w tygodniu i weekend mieliby odjazdy co 20 minut, a nie co 40 minut (w niedzielę i święta).
To, że 4 do Helenówka jeździ w niedziele co 20 minut nie oznacza, że tak samo często pojedzie do Zgierza. To może być nadal 40 minut, bo Zgierz za to płaci. Poza tym niegdyś argumentem za niewysyłaniem 46A do Zgierza było to, że Zgierz chce mieć połączenie z trasą ŁTR i Centralem.
no ustalmy jedno: takt 10 minut na duże blokowiska z jedną linią to trochę mało, zwłaszcza, że po drodze wycofano stamtąd 95 i tramwaje w określonych godzinach były nabite
Sukcesem nabitej 11 i 16 jest ograniczenie kursowania 3 i 4. Wielu pasażerów 3 wsiada teraz na Zgierskiej, a pasażerom 4 nie opłaca się na nią czekac. Ja bym zaryzykował i zlikwidował 16/16A na rzecz powrotu linii 2, 3, 6 i 11 do taktu 7,5 minutowego i zobaczył jak ruch się rozłoży.
11 co 5 minut (do tego wzmocniona 15A co 10) zaburzyłaby względną równość końcówek sieci, już lepiej odżałować te 2 pociągi, włączyć OSSR i wrzucić wszystko na 7,5
11 co 5 minut oznacza zapewne likwidację 15A. Za to 15 częściej na rzecz zlikwidowanej 16 po Paderewskiego.
OSSR nie trzeba włączać, bo z 30 kursów/h na ŁTR zrobiłoby się tylko 32 w jednym kierunku. OSSR oznacza paraliż tras poprzecznych.