Remont Przybyszewskiego (torowisko i wiadukt)
Koniec remontu Przybyszewskiego już oficjalnie od 1 września powrót linii 3, 69, 69A, 69B i 77 na swoje stałe trasy oraz autobus będzie jechał w jednym pasie z tramwajem czyli nie będzie musiał stać w korkach a w razie awarii ominie tramwaj.
Szkoda tylko, że 8 jeszcze nie pojedzie na Lodową może jednak później będzie to możliwe?
Oficjalny komunikat na stronie MPK Łódź pojawił się dziś po godzinie 12.
http://mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=8630
Szkoda tylko, że 8 jeszcze nie pojedzie na Lodową może jednak później będzie to możliwe?
Oficjalny komunikat na stronie MPK Łódź pojawił się dziś po godzinie 12.
http://mpk.lodz.pl/rozklady/wholemessage.jsp?articleId=8630
Bałagan na Dąbrowie Przemysłowej nie poprawiony, tj. nieskierowanie 69B przez Wedmanowej i 95/95A prosto Dąbrowskiego.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Takie plany były jeszcze przed reformą tramwajową dotyczącą linii 25 czyli obecnej 8. Nie tak dawno bo chyba w 2009 lub 2010 roku ZDiT planował skierować linię 8 na pętlę Lodową od strony Puszkina ale tłumaczyli się, że brakuje im na dobudowę łuków.Graficzny pisze:eDragon55 pisze: Szkoda tylko, że 8 jeszcze nie pojedzie na Lodową
A dlaczego ma tam pojechać? A jak już, to dlaczego wtedy nie 9/9A lub 10?
Poza tym 8 nie musi powtarzać końcowego odcinka z linią 10 a i tak większość kursów idzie na Augustów czyli linie 3, 9/9A i 10 (jako główna linia trasy W-Z) a 8 bardziej przydałaby się w rejonie skrzyżowania Przybyszewskiego/Puszkina tam jest duże osiedle kończąc trasę na Lodowej.
W tym artykule jest wspomnienie o linii 8 a dokładniej, że jest co raz większa szansa na skierowanie tam tej linii ale ZDiT jak na razie nie daje potwierdzenia.
http://www.rynek-kolejowy.pl/47462/lodz_powrot_tramwaju_na_przybyszewskiego.htm
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
Podczas przebudowy trasy WZ na pewno będą i momenty, gdy razem z 8 na Lodowej będą musiały zawracać również 9 i 10. Ale w początkowym okresie remontowany będzie odcinek w centrum, a więc 8 pojedzie prawdopodobnie trasą 9. W tej sytuacji skierowanie 8 na Lodową nie jest złym pomysłem.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
8 na stałe na Augustów się nie przyda a z Teofilowa jak ktoś bardzo chce jechać na Augustów to wystarczy się przesiąść na 10 lub 9/9A ewentualnie 3.
Jak będą roboty na odcinku Puszkina - Augustów i dalej to pewnie 9/9A będzie skrócone do Batorego a 3 i 10 na Lodową.
@tornado
8 nie straci na popularności wzdłuż Puszkina są osiedla więc ma to sens a to, że trasę kończy przystanek za osiedlami to nic wielkiego tak też ma być przy Dellu dla trasy W-Z a autobus 98 może sobie jeździć przez Augustów a tramwaj tam nie pojedzie bo torów nie ma.
Wepchnięcie wszystkich linii (8, 10 i 14) na Narutowicza i Zieloną to nie ma sensu bo się zapcha. Wystarczy skierować jedną z nich np. 10 i wzmocnić pozostałe linie zwłaszcza 13.
Takie objazdy miałyby sens:
Linia 8: CHOCHOŁA - Aleksandrowska - Limanowskiego - Włókniarzy - Bandurskiego - Bratysławska - Wyszyńskiego - WYSZYŃSKIEGO (co 15 minut w szczycie i 20 minut poza szczytem)
Linia 10: AUGUSTÓW - Rokicińska - Piłsudskiego - Kopcińskiego - Narutowicza - Zielona - Kopernika - Bandurskiego - Bratysławska - Wyszyńskiego - WYSZYŃSKIEGO (co 7,5 minuty)
Linia 14: DĄBROWA - Dąbrowskiego - Śmigłego-Rydza - Piłsudskiego - Rokicińska - AUGUSTÓW (co 15 minut w szczycie i 20 minut poza nim) jest tam nie używany skręt a jeśli 14 nie ma możliwości skręcić w Piłsudskiego na wschód to może pojechać na Radiostacje
Linia 13: Zwiększenie częstotliwości do 7,5 minuty w szczycie, w międzyszczycie co 12 minut a poza szczytem 20 minut.
Jak będą roboty na odcinku Puszkina - Augustów i dalej to pewnie 9/9A będzie skrócone do Batorego a 3 i 10 na Lodową.
@tornado
8 nie straci na popularności wzdłuż Puszkina są osiedla więc ma to sens a to, że trasę kończy przystanek za osiedlami to nic wielkiego tak też ma być przy Dellu dla trasy W-Z a autobus 98 może sobie jeździć przez Augustów a tramwaj tam nie pojedzie bo torów nie ma.
Wepchnięcie wszystkich linii (8, 10 i 14) na Narutowicza i Zieloną to nie ma sensu bo się zapcha. Wystarczy skierować jedną z nich np. 10 i wzmocnić pozostałe linie zwłaszcza 13.
Takie objazdy miałyby sens:
Linia 8: CHOCHOŁA - Aleksandrowska - Limanowskiego - Włókniarzy - Bandurskiego - Bratysławska - Wyszyńskiego - WYSZYŃSKIEGO (co 15 minut w szczycie i 20 minut poza szczytem)
Linia 10: AUGUSTÓW - Rokicińska - Piłsudskiego - Kopcińskiego - Narutowicza - Zielona - Kopernika - Bandurskiego - Bratysławska - Wyszyńskiego - WYSZYŃSKIEGO (co 7,5 minuty)
Linia 14: DĄBROWA - Dąbrowskiego - Śmigłego-Rydza - Piłsudskiego - Rokicińska - AUGUSTÓW (co 15 minut w szczycie i 20 minut poza nim) jest tam nie używany skręt a jeśli 14 nie ma możliwości skręcić w Piłsudskiego na wschód to może pojechać na Radiostacje
Linia 13: Zwiększenie częstotliwości do 7,5 minuty w szczycie, w międzyszczycie co 12 minut a poza szczytem 20 minut.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 3 razy.
Kpc21 pisze:Podczas przebudowy trasy WZ na pewno będą i momenty, gdy razem z 8 na Lodowej będą musiały zawracać również 9 i 10. Ale w początkowym okresie remontowany będzie odcinek w centrum, a więc 8 pojedzie prawdopodobnie trasą 9. W tej sytuacji skierowanie 8 na Lodową nie jest złym pomysłem.
Raczej wątpię, by 8 pojechała trasą 9tki. Czymś trzeba ludzi dowieźć do Kaliskiej, a stamtąd, znając zapędy ZDiT, 8ka może pojechać na Retkinię. Tak w ogóle to os. Mieszka I i os. Chrobrego spokojnie zmieszczą się do 10tki, a 8ka tylko polepszy obsługę Widzewa - Wschodu jadąc środkiem osiedla, czyli ul. Puszkina.
98 i autobus zastępczy.przemeqq pisze:Czymś trzeba ludzi dowieźć do Kaliskiej
Jeśli 8 miałaby pojechać na Retkinię, to nie z Widzewa. Gdyby tak było, musiałaby jechać albo przez Limanowskiego z zawracaniem na pętli Żabieniec, jako że brakuje łuku na Limanowskiego/Włókniarzy (mało realne, bo to za wielkie koło, poza tym zaliczałaby tak egzotyczne miejsca jak Północną albo Wojska Polskiego i Rynek Bałucki), albo przez Rondo Lotników - ale tak zapewne pojedzie też 14.
Jeszcze jest problem połączenia Teofilów-Żabieniec-Kaliski. Tu należałoby wysłać jakąś tramwajową zetkę. Albo 10 skierować na taką trasę, ale to byłby idiotyzm numeracyjny. Co nie znaczy, że ZDiT na taki pomysł nie wpadnie.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Może i tak. Połączenie Teofilów-Widzew zapewnia już 96. Chociaż MPK będzie miało wolne składy do rozdysponowania (już wspominają że będą musieli zwalniać motorniczych - chcą ich zatrudnić jako konduktorów), więc może coś wymyślą.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Jak chcą, żeby 70 motorniczych było konduktorami to oznacza, że szykuje się obcięcie około 30 brygad czyli 8 i 14 przez Narutowicza i Zieloną jest raczej wykluczone. Czyli obetną te linię o ok. połowę trasy i zmniejszą częstotliwość na 8 bo bez sensu tramwaj z Teofilowa na Retkinię co 7,5 minuty tu wystarczy 15 minut bo obecnie jest 14 na Retkini, która jeździ co 15 minut. Poza tym jak linia 8 musi dojechać z Teofilowa do Kaliskiego a potem odbić w Kopernika i na Zieloną to zatacza koło więc na pewno ludzie będą woleli wsiąść w 13 czyli 8 na Retkini jest najbardziej prawdopodobna no i 14 na Widzewie lub Radiostacji.
Ile osób dojeżdża z dalekiego Widzewa na daleki Teofilów? Bardzo mało. Czy Widzew równa się pętli Augustów? Nie. Jeżeli ktoś uważa, że 8 na Lodowej to zbyteczna rzecz, niech poobserwuje ile osób wsiada/wysiada do/z 96 w tym miejscu.
To tak jakby płakać, że 5 już nie łączy Chojen z Teofilowem. Pomijam fakt, że żadne z osiedli nie ma kompleksowych połączeń z każdnym innym, bardzo oddalonym osiedlem. Skoro takie tłumy jeżdżą między Widzewem, a Teofilowem to dlaczego tez nie między Widzewem,a Radogoszczem albo Retkinią, a Dołami? To tak jeśli trzymamy się sztywno obecnych tras...
To tak jakby płakać, że 5 już nie łączy Chojen z Teofilowem. Pomijam fakt, że żadne z osiedli nie ma kompleksowych połączeń z każdnym innym, bardzo oddalonym osiedlem. Skoro takie tłumy jeżdżą między Widzewem, a Teofilowem to dlaczego tez nie między Widzewem,a Radogoszczem albo Retkinią, a Dołami? To tak jeśli trzymamy się sztywno obecnych tras...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Mają niby w planach ściągnięcie kilkudziesięciu M8C z Bielefeld, tyle że Bielefeld na razie nie chce ich oddać.kuba_bed pisze:I tak ci motorniczowie straciliby pracę patrząc na brak planów zakupu nowego taboru
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)