Sylwester 2011/2012

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

SzK pisze: skoro D to dlaczego D2 a nie D1;)

Ale ty pytasz poważnie? :P
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Bo D1 już jest. Z podobnej przyczyny na Wszystkich Świętych wyjątkowo zamiast D1 było D3.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

No właśnie D2 i 16A się niczym nie różni rozumiem gdyby było chociaż 16 na trasie Kurczaki - Helenówek i dziwne, że 11 nie będzie dłużej kursować zamiast takiego D2.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Kpc21 pisze:Tak jak w ubiegłych latach. Ze względu na Sylwestra, Łódź wydłuża kursowanie komunikacji miejskiej, a Łowicz... skraca.
W Łodzi jak zwykle jest bezsens. Gdy był "Sylwester z Dwójką" na pl. Wolności to aż takich dodatków nie było.

Ciekawe jak będzie z taborem na eNkach. Niby przeguby, ale co wystawią to można obstawiać ;). Jedna zajezdnia może się podporządkować, druga nie, jak bywało we wcześniejszych latach.
pawelczyk pisze:Ale ty pytasz poważnie? :P
Kolega chyba rzadko w Łodzi bywa ;).
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SzK
Sympatyk forum
Posty: 791
Rejestracja: pt 11:30, 07 lip 2006
Lokalizacja: Pabianice / Otwock

Post autor: SzK »

pawelczyk pisze:
SzK pisze: skoro D to dlaczego D2 a nie D1;)

Ale ty pytasz poważnie? :P

Tak, pytałem poważnie, bo zupełnie, ale to zupełnie zapomniałem że D1 sobie już funkcjonuje.
Adamix
Gaduła
Posty: 1829
Rejestracja: sob 17:58, 10 sty 2009
Lokalizacja: Łódź-Chojny

Post autor: Adamix »

Jaka była frekwencja w nocnych tramwajach? Pomyślałem jeszcze, ze D2 mogli oznaczyć zamiast 16A, by swobodnie puścić na niej solówki, ale nie wiem czy tak się stało?
Co do obsługi taborowej linii nocnych, Limanka skierowała długie Volvo i Ikarusy (np. 1250 [N5], 1480 [N1]), a NS poniemieckie Merce (np. 2781 [N4], 2869 [N3]). Gdy obserwowałem wszystkie wozy były przegubowe i wypełnione pasażerami Obrazek
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Post autor: Marcin »

A to wybrane kursy 16A nie mogły być obsługiwane wagonami solo?
Numer linii odnosi się do trasy, a nie do wagonów.
px33
Weteran
Posty: 5842
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

A to D2 w ogóle jeździło jako D2 i było w Rapidzie czy motorniczowie wbijali po prostu 16A?
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Wieczorem po południu coś się działo z systemem, bo na tablicach na przystankach, były tylko pokazywane odjazdy 7, 11 i 16.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Adamix
Gaduła
Posty: 1829
Rejestracja: sob 17:58, 10 sty 2009
Lokalizacja: Łódź-Chojny

Post autor: Adamix »

@Marcin, nie wiem, szukam tylko w miarę sensownych i możliwych odpowiedzi dlaczego tak zrobiono. Nie chcę zakładać, że tylko "dla zmyłki pasażera". Musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej kompetentny w kwestiach formalnych i zleceniach przewozów. Ale może to coś na zasadzie zawieszania linii zastępczych i ich odwieszania, zamiast likwidowania i uruchamiania na nowo.
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

W kwestii cudownego D2 - spora część tramwajów jeździła z tablicami bocznymi... 16A. BRAWO.
px33
Weteran
Posty: 5842
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

A wyświetlacze? A Rapid? Ale to i tak bardzo rozsądne - po co by mieli drukować nowe deski jeśli można założyć normalne, które już są, to się nazywa racjonalizacja kosztów (i może za zaoszczędzone pieniądze wycięto dużo dwójek Obrazek )
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

Racjonalizacja kosztów to by było wysłanie na linię wagonów wyposażonych w wyświetlacze (bo właśnie po to one są). A jeździły wyłącznie dykty Obrazek
Adamix
Gaduła
Posty: 1829
Rejestracja: sob 17:58, 10 sty 2009
Lokalizacja: Łódź-Chojny

Post autor: Adamix »

Szkoda było "nowoczesnych" wagonów z wyświetlaczami na linię nocną Obrazek
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Chyba jednak częściej zdarzają się kradzieże tablic niż kradzieże wyświetlaczy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Ale Cityrunnery zdaje się jeździły.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Owszem na 11 i 16A do normalnych późnowieczornych zjazdów.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
pawelczyk
Sympatyk forum
Posty: 998
Rejestracja: sob 22:09, 05 sty 2008

Post autor: pawelczyk »

na 16a przynajmniej jeden jeździł w nocy
Darek 805Na
Coś mówi
Posty: 35
Rejestracja: wt 11:19, 15 lis 2011
Lokalizacja: Łódź os.Rogi

Post autor: Darek 805Na »

fajnie było mieliśmy chociaż jedną noc tramwaj nocny. A, że jego kursy przeważnie powielały kursy Lini16A to nic miasto i tak powie, że staneło na wysokość zadania i zapewniło dogodny dojazd do manu. Niech im będzie jedną noc można przeboleć tego cyrku można mieć tylko nadzieje, że władze miasta na drugi raz będą bardziej rozsądne i pomyślą troche wcześniej o kurowaniu komunikacji miejskiej w czasie miejskiego sylwestra.


28.01.2012r. pierwsza rocznica zakończenia służby przez ZKT-2
ODPOWIEDZ