Linia 95

Rozmowy na temat łódzkiej komunikacji.
Tommba
Bywalec
Posty: 139
Rejestracja: pt 19:22, 02 wrz 2011

Linia 95

Post autor: Tommba »

Linia 95 powinna być wydłużona nie wiem Bazarowa a nawet Rondo 1863r. Zakładając pokrywanie się tras, linia 2 powinna jeździć na Kurczaki a linia 6 na Dąbrowę.
Zastanawiające jest że kiedyś nikomu nie przeszkadzało 95 na Kościuszki czy 97 na Rydza-Śmigłego. Ktoś to proponował. Nagle skracać, obcinać łączyć lub kasować.

Linia 16a komu przeszkadzała. Teraz to na 16 na Paderewskiego czeka się jak na PKS ,o weekendzie nie wspominając.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tommba, łącznie zmieniany 2 razy.
Biletomat
Stały bywalec
Posty: 319
Rejestracja: wt 18:01, 03 sty 2012
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: Biletomat »

Ciekawa kombinacja czy można prosić o szkic mapki przebiegu trasy
i w miarę przystępne rozkłady połączone z odjazdami z pętli
i zjazdówkami do bazy (zajezdni).
Jak bym oceniał w skali 1-10, wybrał bym 6.
Może być, ale trzeba dopracować Obrazek
POZDRAWIAM Dotrus
px33
Weteran
Posty: 5842
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

A może 59 wyciągnąć do Pabianic? Albo 99 do Ozorkowa? 65 do Lutomierska? 98 do Warszawy?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez px33, łącznie zmieniany 2 razy.
MKM2010
Stały bywalec
Posty: 371
Rejestracja: czw 17:26, 11 lut 2010
Lokalizacja: PKP Łódź-Niciarniana

Post autor: MKM2010 »

Sciene Fiction, to ja chce żeby jeździło do Andrzejowa. Ja osobiście tą linię wyciągnąłbym co najwyżej do Rembielińskiego i zamieniłbym trasy z 72 na odcinku dąbrowskim, tak by powstało dobre połączenie z Politechniką(77 jest bardzo na około)/
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Czasowo 77 nie jest na około. Z resztą - niezależnie czy przez Górniak, czy przez Zarzew to jazda z Dąbrowy jest podobna.

Dla mnie ten pomysł z 95 jest śmieszny.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.
Adamix
Gaduła
Posty: 1829
Rejestracja: sob 17:58, 10 sty 2009
Lokalizacja: Łódź-Chojny

Post autor: Adamix »

Wydłużenie 95? Absurd.
Choć z drugiej strony, to jest świetny przykład schrzanionej idei transportu dowozowego. Po skróceniu trasy do pl. Niepodległości autobus jeździł często, ale teraz "dowozówka" z osiedla do tramwaju w wymiarze 3 kursów/h jest żałosna.

A komentarzem do pomysłu cięcia 2 i wprowadzania jakiegoś kosmicznego 19 niech będzie: ... .
rover1423
Coś mówi
Posty: 45
Rejestracja: pt 12:21, 30 sty 2009
Lokalizacja: Łódź Dąbrowa

Post autor: rover1423 »

Pomysł żałosny. Codziennie korzystam z tego autobusu i cieszyłem się jak dziecko po skróceniu 95 do pl.Niepodległości. Ale teraz oczywiście już nie jest z nią idealnie. 3/h prosi o powieszenie kogoś za j... Poza tym bez sensu jeździ ono cały czas do DELL'a. Przez większą część dnia powinno kursować 95A dojeżdżające pod wiadukt prosto Felińskiego i Gojawiczyńskiej. Najlepiej by było puścić je na przemian z 72. To są jedyne zmiany jakie ta linia potrzebuje.
RifRaf1988
Bywalec
Posty: 162
Rejestracja: czw 13:03, 20 sie 2009
Lokalizacja: Łódź-Śródmieście

Post autor: RifRaf1988 »

to może z 95 zrobić 72A na trasie Pl. Niepodległości - Dell/Dąbrowa a samo 95 zlikwidować.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Żadnego 72A. Jedna linia powinna jeździć przez Felińskiego i Czerwony Rynek, a druga przez Dąbrowskiego, czyli tak jak obecnie (72, 95). Najważniejszą kwestią w tej chwili jest poprawne ułożenie rozkładów, dostosowanie ich do potrzeb. Faktycznie, nie każdy kurs 95 musi dojeżdzać do Della, ale po pierwsze – zakład nie może być przez 8 godzin (między godzinami zmian) odcięty od komunikacji, a po drugie 95 cieszy się sporym zainteresowaniem jeszcze na Dąbrowie Przemysłowej, więc jak już skracać to co drugi kurs do Technicznej-Manewrowej przy Indesicie jako 95A. Z własnego doświadczenia wiem, że Dell (podobnie jak i inne zakłady) nie zawsze sztywno pracuje w cyklu 6-14-22 i w innych godzinach również powinna być możliwość wydostania się stamtąd. Fakt, że trzeba iść kawałek do Transmisyjnej albo na pętlę ale zawsze to połączenie jest. Na Dąbrowie Przemysłowej jest sporo obleganych kursów 95, bo z połączenia korzystają też pracownicy innych zakładów, których jest tam sporo i pracują w różnych godzinach. Pamiętam, że kursem ok. 5.25 z Dąbrowy w stronę Della, jakaś 1/3 pasażerów wysiadała przy Lodowej. Około 14. i 22. jest podobnie, zależnie w którą stronę.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

To już lepiej doprowadzić do Della którąś linię z Olechowa. Przykładowo '55' i '96' jadą wspólnie aż Śmigłego-Rydza. Wsiadłoby się w autobus na Al. Ofiar i dojechało do Zakładowej. Tam jest przesiadka na kilka linii, w tym na '72' jadące niemal identycznie jak '95'. Teraz mamy albo '95', które mało komu pasuje między zmianami albo zasuwanie skrótem na osiedle, przeskakując przez barierkę między jezdniami (zgroza!).
'95' na Dąbrowę Przemysłową - jak najbardziej ok. Może nawet w niedzielę, to i giełdę obsłuży.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
przemeqq
Sympatyk forum
Posty: 769
Rejestracja: sob 12:51, 26 sie 2006
Lokalizacja: Bałuty

Post autor: przemeqq »

Żenada !
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Żadna linia z Olechowa nie pasuje. Niby może to być 55, ale jadąc od lotniska, jeszcze przed Olechowem skręci na odludzie. Lepiej żeby nadal uzupełniało się z 96.

Wszystkie linie obsługujące Della mają podobną frekwencję w godzinach zmian, ale jednak z naciskiem 95, więc jestem za tym żeby to 95 tam zostało przynajmniej w co drugim kursie po godzinach zmian. Można też wysłać 95 na Wiskitno (trasa krótsza niż do Della), ale to chyba nierealne.

Coś dodatkowego pod giełdę by się przydało, ale ulice wokół są zamknięte i kryteria uliczne nie wchodzą w grę. "Przejezdna" jest tylko Lodowa.
ODPOWIEDZ