Potrzeba nowej reformy MPK a ilość taboru.
Potrzeba nowej reformy MPK a ilość taboru.
Czy tramwaje do 2001 jeździły źle? Teraz jest 16 linii a potrzeby rosną. Nie ma za wiele taboru. Opcja co 20 minut przeraża, choć liczba takich linii rośnie. Z Dąbrowy jeździła przez Plac Niepodległości 7 i 19 teraz 2. Pytanie czy jest lepiej. Trasa WZ i ŁTR to priorytet. Czy naprawdę tylko tam ludzie pracują czy uczą się? Komu przeszkadzała 16a jeśli jest tak nie potrzebna i blokuje 11, a jak chodzi do Placu to co jest ok?
Gdyby dziś jeździły 7 i 19 na takich trasach jak kiedyś, to zapewniam Cię, takt minimum 15sto minutowy i 19 tak ze 2 minuty po 7. Po paru miesiącach by ktoś stwierdził, że nikt nimi nie jeździ i w sumie 19 można skrócić do Pl. Niepodległości.Z Dąbrowy jeździła przez Plac Niepodległości 7 i 19 teraz 2.
Podejrzewam, że tabor by się znalazł gdyby MPK miało dodatkowe fundusze od miasta. Problemem jest jaki to byłby tabor. Konstale z wygodnymi siedzeniami, w których odczuwalna temperatura w zimę jest mniejsza niż na zewnątrz? Konstale z dobrym ogrzewaniem, ładnym designem i nadal kilkoma schodami do pokonania? Czy niskopodłogowe Cityrunnery, które trzeba wycofywać z linii, gdy jest ponad 25 st. C? Zdecydowanie brakuje wygodnych, niskopodłogowych tramwajów (rzadko jeżdżę PESĄ, więc nie wypowiadam się na jej temat) i wyremontowanych torów dla tych tramwajów.Nie ma za wiele taboru.
To są swego rodzaju główne trasy w Łodzi przechodzące przez Centrum. Tam są największe potoki pasażerów.Trasa WZ i ŁTR to priorytet. Czy naprawdę tylko tam ludzie pracują czy uczą się?
Pytanie, jaka inna trasa według Ciebie mogłaby być takim priorytetem?
Nie było co zrobić z Cityrunnerami po wyrzuceniu ich z 10, stąd skrócenie 16A.Komu przeszkadzała 16a jeśli jest tak nie potrzebna i blokuje 11, a jak chodzi do Placu to co jest ok?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Solar, łącznie zmieniany 1 raz.