Remonty torowisk
Swoją drogą niezbyt przyjemnie musi się tym jechać, skoro to jest na podwoziu od MB Vario (czyli tego czym PKS Łódź jeździ do Brzezin czy w połowie do Pabianic).
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Na tą linię mogliby wysyłać Pandy
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Ciekawe jaki będzie II i III etap remontu łuków na Paderewskiego-Rzgowska. Jeśli odsłoni się pas od Romy to Z4 pewnie pojedzie Rzgowską, choćby tylko w kierunku do Placu. Przepięcie pasów na Paderewskiego/Broniewskiego spowoduje, że 7070A70B, Z4,Z5 i N3 pojadą w obu kierunkach przez Bankową , Śląską, Kilińskiego (choć 52 pewnie da radę skręcić jedynie jadąc z Kaliskiego w Rzgowską), no i pewnie skomplikują się przystanki 61 i 6969A- jeden może cofną przed Tuszyńską, drugi stanie pewniakiem za Kilińskiego... no i Z3 zawieszą...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez miza, łącznie zmieniany 2 razy.
Na 15A jeżdżą składy i wożą powietrze a składy bardziej przydałyby się gdzie indziej np. na 7, która wczoraj (sobota) była przepełniona.15A to jakaś pomyłka i w dodatku składy na tym jeżdżą.
Z tego co wiem to remont skrzyżowania Rzgowska - Paderewskiego podzielili na 2 etapy a nie na 3 chyba że coś się zmieniło? Wątpię, żeby zmieniali trasy autobusów przy II etapie czyli taka komunikacja zostanie do końca remontu chyba, że będzie możliwy przejazd.
Z tego co wiem to remont skrzyżowania Rzgowska - Paderewskiego podzielili na 2 etapy a nie na 3 chyba że coś się zmieniło? Wątpię, żeby zmieniali trasy autobusów przy II etapie czyli taka komunikacja zostanie do końca remontu chyba, że będzie możliwy przejazd.
Jak zwał tak zwał, jeśli umowa z Pabianicami na takie "A" nie pozwoli (choć nie widzę przeciwwskazań, Pabianic nie powinno interesować to co jeździ po samej Łodzi i do nich nie wjeżdża), zawsze można to nazwać 15A czy nawet po prostu Z1.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Kpc21 pisze:Jak zwał tak zwał, jeśli umowa z Pabianicami na takie "A" nie pozwoli (choć nie widzę przeciwwskazań, Pabianic nie powinno interesować to co jeździ po samej Łodzi i do nich nie wjeżdża), zawsze można to nazwać 15A czy nawet po prostu Z1.
Właśnie takie coś jeździłoby na trasie Pl. Niepodległości - Chocianowice-IKEA jako solówka i obojętnie czy to byłoby 41A czy 15A czy nawet zetka. Jeśli ZDiT bardzo chce mieć składy na Pabianickiej to najlepszą opcją jest przedłużenie na ten czas 16 i tym miałby kto jeździć.
Jeśli mamy wydłużyć 16A do Ikei, to zrobi nam się z tego drugie 11. Nie lepiej więc zlikwidować 16A i dołożyć te brygady do 11? Rozumiem że Unia, projekt, ale to jest sytuacja wyjątkowa i chyba lepiej tak, niż wprowadzać dwie linie jadące dokładnie tak samo. Problemu być nie powinno, bo jakoś w upały Konstale zamiast Citków jeżdżą (czy jeździły). Poza tym ten okres "ochronny" podobno się już skończył.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Czy dużym obciążeniem dla przepustowości RLL miałoby zrobienie z RLL pętli tymczasowej? tzn. czy tramwaj, który by stał góra 5 minut zablokowałby regularne odjazdy 11 i 41 w kierunku Ikea, 16 na Kurczaki oraz zjazdy na zajezdnię? 16A do RLL to lepsze rozwiązanie niż do Placu Niepodległości...
15A powinna pojechać do Placu, jak kiedyś pisałem to kwestia objazdu, a nie stałego usprawnienia obsługi tej okolic, czy zapewnienia innego połączenia niż daje 11. Ciągle jakoś o tym zapominacie....
15A powinna pojechać do Placu, jak kiedyś pisałem to kwestia objazdu, a nie stałego usprawnienia obsługi tej okolic, czy zapewnienia innego połączenia niż daje 11. Ciągle jakoś o tym zapominacie....
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez miza, łącznie zmieniany 1 raz.
Tramwaje oczekujące na odjazd mogłyby ewentualnie stacjonować przy rondzie na ulicach zamkniętych dla ruchu tramwajowego (Paderewskiego, Politechniki). Jest tylko jeden warunek - pojazd musi mieć pulpit manewrowy z tyłu. Cityrunnery chyba mają, więc z 16A problemu być nie powinno. Tramwaj wyjeżdża z Pabianickiej na rondo, przejeżdża za Politechniki i wycofuje w Politechniki. Wtedy nie blokuje ruchu. W ten sposób Rondo Lotników może obsłużyć dwie linie - a nawet cztery, ale to już mogłoby być niebezpieczne (tramwaj cofałby w torowisko będące pod ruchem).
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
I motorniczy podczas przerwy będzie sobie robił kółeczka na rondzie, żeby przepuszczać "normalne" linie - kiepski pomysł.
15A nie może dojechać do Placu Niepodległości, bo po prostu nie ma tam już miejsca. Wiadomo jaka metoda pozwoliłaby na taką zabawę, ale u nas się jej nie stosuje...
Dlatego według mnie lepiej jest przedłużyć 16A (bądź razem z 16 - tu już trzeba się zastanowić) do pętli IKEA, a w sumie na jakiś czas ją zawiesić, a po prostu dodać kursy 11. Na tej linii (11) nie muszą jeździć Citki ani tramwaje firmy PESA, nie ma też określonej ilości kursów. Jest tylko określona trasa i tabor, który po innych liniach nie może jeździć (a jedynie na odcinku Chocianowice-Helenówek). Chyba, że ten "okres ochronny" rzeczywiście się już skończył, więc może być pełna swoboda co, gdzie i jak często.
edit: Niestety Citków jest za mało na 16A, więc trzeba byłoby dobierać odpowiednio tramwaje, które mogłyby jeździć na tej linii. Zresztą w tak ruchliwym miejscu jak RLL raczej nie jest to dobre rozwiązanie.
15A nie może dojechać do Placu Niepodległości, bo po prostu nie ma tam już miejsca. Wiadomo jaka metoda pozwoliłaby na taką zabawę, ale u nas się jej nie stosuje...
Dlatego według mnie lepiej jest przedłużyć 16A (bądź razem z 16 - tu już trzeba się zastanowić) do pętli IKEA, a w sumie na jakiś czas ją zawiesić, a po prostu dodać kursy 11. Na tej linii (11) nie muszą jeździć Citki ani tramwaje firmy PESA, nie ma też określonej ilości kursów. Jest tylko określona trasa i tabor, który po innych liniach nie może jeździć (a jedynie na odcinku Chocianowice-Helenówek). Chyba, że ten "okres ochronny" rzeczywiście się już skończył, więc może być pełna swoboda co, gdzie i jak często.
edit: Niestety Citków jest za mało na 16A, więc trzeba byłoby dobierać odpowiednio tramwaje, które mogłyby jeździć na tej linii. Zresztą w tak ruchliwym miejscu jak RLL raczej nie jest to dobre rozwiązanie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.