Remonty torowisk
Tommba pisze:Czyli jak dobrze pójdzie to w połowie sierpnia remont Przybysza.
Ciekawe po co pomalowali kreski na łukach Paderewskiego/Rzgowska...
Co do Przybysza strasznie to odwlekają już dawno to torowisko powinno być wyłączone z ruchu ale jak zwykle odwlekają bo wolą sobie pieniądze przytulić ale miejmy nadzieje, że jeszcze we wakacje ruszy remont.
A co do łuków Paderewskiego/Rzgowska to może szykują się do remontu? Ale to byłoby dziwne, bo nie ma żadnej informacji.
Odwlekają, bo i tak zaraz będą musieli zamknąć ze względu na remont wiaduktu.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Tak, ale torowisko i tak powinno być wcześniej zamknięte bo to jeden z najgorszych odcinków w Łodzi a po takim tramwaje jeździć nie powinny. Wiadukt powinien też wejść w tą inwestycję najpierw zrobić wiadukt potem tory ale lepiej późno niż wcale.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
W kwestii remontu sieci trakcyjnej na Północnej, o czym też tutaj była mowa. Mam wrażenie, że ponownie się to odwlecze. Otworzono oferty i obie złożone (jedna przez MPK, a druga przez PKP Energetyka) przekraczają sumę jaką zamawiający miał zamiar przeznaczyć na to zadanie. MPK (wraz z partnerem) chce za to nieco ponad 2 mln 187 tys. zł, zaś PKP Energetyka "jedynie" 1mln 708 tys. zł., a kwota którą przeznaczono to 1 mln 699 tys. zł.
Co teraz? Chyba Rada Miejska musi zwiększyć budżet na ten remont, chyba że sam ZDiT może przesunąć jakoś pieniądze, których zapewne nie ma...
Co do terminu remontu. MPK i PKP napisały, że zrobią to w ciągu 90 dni.
Co teraz? Chyba Rada Miejska musi zwiększyć budżet na ten remont, chyba że sam ZDiT może przesunąć jakoś pieniądze, których zapewne nie ma...
Co do terminu remontu. MPK i PKP napisały, że zrobią to w ciągu 90 dni.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 1 raz.
W przypadku oferty PKP Energetyka różnica nie jest tak dużo.
Może MPK po prostu ograniczy wymogi co do np. prac w nocy.
Może MPK po prostu ograniczy wymogi co do np. prac w nocy.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kpc21, łącznie zmieniany 1 raz.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Racja, ZDiT.Nie mam pojęcia, skąd wytrzasnąłem to MPK.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
No to zaczyna się pierwszy z zaplanowanych remontów torowisk na wspomnianych wcześniej skrzyżowaniach.
Pierwszy będzie remontowany węzeł Rzgowska-Paderewskiego-Broniewskiego. Remont zaczyna się w tę sobotę, 21 lipca.
Więcej szczegółów na stronie ZDiT i w PLIKU, który można znaleźć na stronie Zarządu.
Planowany koniec remontu to wrzesień. W tym czasie mogliby też zająć się łukiem Kopernika-Gdańska, gdy na Żeromskiego będą wykonywane jakieś prace przez firmę Dalkia, a wtedy zapewne tramwaje i tak nie będą tamtędy kursowały.
No, ale trzeba przyznać, że złożyło się mało fortunnie. Najpierw (jadąc od południa) budowa Trasy Górnej, później remont wiaduktu i od soboty skrzyżowania z Broniewskiego i Paderewskiego...
Pierwszy będzie remontowany węzeł Rzgowska-Paderewskiego-Broniewskiego. Remont zaczyna się w tę sobotę, 21 lipca.
Więcej szczegółów na stronie ZDiT i w PLIKU, który można znaleźć na stronie Zarządu.
Planowany koniec remontu to wrzesień. W tym czasie mogliby też zająć się łukiem Kopernika-Gdańska, gdy na Żeromskiego będą wykonywane jakieś prace przez firmę Dalkia, a wtedy zapewne tramwaje i tak nie będą tamtędy kursowały.
No, ale trzeba przyznać, że złożyło się mało fortunnie. Najpierw (jadąc od południa) budowa Trasy Górnej, później remont wiaduktu i od soboty skrzyżowania z Broniewskiego i Paderewskiego...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez kuba_bed, łącznie zmieniany 2 razy.
Skoro mogą być dwie linie '6' Myślę, że to akurat mało istotne, wobec nadchodzących trudności z dostaniem się na Chojny. Zresztą oznaczenia Zetek są zwykle od czapy. Czasem mają związek z liniami, które zastępują, innym razem wcale
Na E-75 będą teraz w Łodzi i okolicach 4 poważne prace: Rzgowska/Paderewskiego, wiadukt, Trasa Górna i S-8 pod Rzgowem. Tranzyt już pod Piotrkowem powinien sobie szukać objazdu. Ciekawe, czy GDDKiA ustawi jakieś tablice, bo na ich stronie nic nie znalazłem.
Na skrzyżowaniu zawieszono już sygnalizatory dla ruchu przeniesionego na jedną jezdnię i chyba zaczęto przygotowywać przewiązkę na Broniewskiego. Nie wiem jak z Paderewskiego, tam musieliby zaasfaltować tory.
Na E-75 będą teraz w Łodzi i okolicach 4 poważne prace: Rzgowska/Paderewskiego, wiadukt, Trasa Górna i S-8 pod Rzgowem. Tranzyt już pod Piotrkowem powinien sobie szukać objazdu. Ciekawe, czy GDDKiA ustawi jakieś tablice, bo na ich stronie nic nie znalazłem.
Na skrzyżowaniu zawieszono już sygnalizatory dla ruchu przeniesionego na jedną jezdnię i chyba zaczęto przygotowywać przewiązkę na Broniewskiego. Nie wiem jak z Paderewskiego, tam musieliby zaasfaltować tory.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
To najmniejszy problem, ludzie i tak nie będą wiedzieć o co chodzi. Z5 lub Z6 byłoby najlepsze.
Zastanawiam się tylko po co pchać 5 aż na Dąbrowę? Gdyby 41 nie stało przez pół dnia na pl. Niepodległości, tak słaba linia jak 5 spokojnie by się zmieściła.
6 zamiast na Śląską skierowałbym przez Przybyszewskiego na Chojny. W relacji Śródmieście-pl. Niepodległości będzie dużo kursów, a przydałoby się coś dla przejęcia ruchu z całego Zatorza. Przy białym kościele wszystko się pięknie zakorkuje, a tak byłaby szansa na dostanie się do centrum z wykorzystaniem wydzielonego torowiska, a nie Zetki wzdłuż tramwaju.
No i gorszy problem - cała Rzgowska między Dąbrowskiego a Paderewskiego zostaje odcięta od komunikacji...
Zastanawiam się tylko po co pchać 5 aż na Dąbrowę? Gdyby 41 nie stało przez pół dnia na pl. Niepodległości, tak słaba linia jak 5 spokojnie by się zmieściła.
6 zamiast na Śląską skierowałbym przez Przybyszewskiego na Chojny. W relacji Śródmieście-pl. Niepodległości będzie dużo kursów, a przydałoby się coś dla przejęcia ruchu z całego Zatorza. Przy białym kościele wszystko się pięknie zakorkuje, a tak byłaby szansa na dostanie się do centrum z wykorzystaniem wydzielonego torowiska, a nie Zetki wzdłuż tramwaju.
No i gorszy problem - cała Rzgowska między Dąbrowskiego a Paderewskiego zostaje odcięta od komunikacji...
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Adamix, łącznie zmieniany 1 raz.